Wprowadzenie do produktu Electrolux E32ar75fps

Electrolux E32ar75fps to nowoczesny i wszechstronny produkt marki Electrolux, który idealnie nadaje się do zastosowań domowych i profesjonalnych. Jest wyposażony w udoskonalony system chłodzenia, który zapewnia optymalną wydajność dzięki zmniejszonemu zużyciu energii. Posiada pięć szuflad i trzy półki, które pozwalają na lepsze wykorzystanie przestrzeni wewnątrz. Jego kompaktowy rozmiar sprawia, że jest łatwy w przenoszeniu i można go umieścić nawet w niewielkiej kuchni. Jego wyświetlacz LED wyświetla wszystkie dostępne ustawienia i informacje o produkcie, co czyni go wygodnym i łatwym w użyciu. Dodatkowo, Electrolux E32ar75fps ma wyjątkowe funkcje, takie jak ustawienie samoczynnego wyłączania, które zapewniają bezpieczeństwo pracy. Jego innowacyjny design sprawia, że jest to doskonały wybór dla osób, które szukają wydajnego i stylowego produktu.

Ostatnia aktualizacja: Wprowadzenie do produktu Electrolux E32ar75fps

Wpadłeś na genialny pomysł. Stworzyłeś prototyp, a być może już nawet gotowy produkt. No właśnie… i co dalej?

Niestety, klienci nie pojawią się sami. Sama idea nie sprawi, że podbijesz rynek, a przed Twoimi oczami pojawią się symbole dolara. Kluczowa jest przemyślana strategia, która przyciągnie do Twojego produktu grono lojalnych klientów – i sprawi że będą do niego wracać!

Spis treści artykułu

  1. Przeanalizuj produkt pod kątem potencjalnych nabywców
  2. Przeanalizuj swoją konkurencję
  3. Stwórz USP czyli unikalną propozycję wartości
  4. Sprawdź czy możesz zacząć sprzedawać swój produkt?
  5. Jak wypromować swój produkt?
  6. Posumowanie

1. Przeanalizuj produkt pod kątem potencjalnych nabywców


Pierwszy etap który musisz przejść przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek na którym chcesz go sprzedawać, to analiza, której celem jest upewnienie się, że Twój produkt lub usługa znajdzie nabywców. Jej rzetelne przeprowadzenie umożliwi również dobór skutecznych metod sprzedaży oraz kanałów marketingowych.

  • Poznaj swoją grupę docelową

Możesz być przekonany, że Twój produkt jest doskonały i potrzebują go wszyscy. To bardzo złe podejście. Takie produkty bowiem nie istnieją. Weźmy na przykład wodę, którą pić musi każdy z nas. Zauważ, że możemy wymienić kilka jej rodzajów:

  • woda nisko i wysoko mineralizowana,
  • woda gazowana,
  • woda niegazowana,
  • woda w plastikowych butelkach,
  • woda w szklanych butelkach,
  • woda z kranu.
  • W skrajnych przypadkach każdy z tych produktów może znaleźć innego odbiorcę. Właśnie dlatego tak ważne jest stworzenie persony zakupowej – by wiedzieć, kto potrzebuje Twojego produktu i kto może go nabyć. Persona to po prostu model idealnego klienta danej firmy. Oczywiście może być ich kilka.

    Większość poradników traktujących o buyer personie podpowie Ci, żeby określić jej wiek, wykształcenie i region, z którego pochodzi. Jest to oczywiście ważne – jednak to tylko wstęp do poznania swojej grupy docelowej. Ogromnie ważne będzie także uzyskanie odpowiedzi na takie pytania, jak:

  • Jaki problem persony możesz rozwiązać?
  • Z jakimi trudnościami się boryka?
  • Jakie miejsca w sieci odwiedza?
  • Gdzie szuka informacji?
  • Jakim budżetem dysponuje?
  • Jaką formę zakupów preferuje?
  • Co może ją powstrzymywać od zakupu Twojego produktu?
  • Dowiedz się więcej o tworzeniu buyer persony.

    Zrozum cykl zakupowy

    Sprzedaż, czy z odwrotnej perspektywy – zakup, to nie jednorazowa czynność, a proces. By skutecznie wprowadzić nowy produkt na rynek, nie wystarczy wiedzieć, kto jest Twoim potencjalnym klientem. Trzeba też określić, kiedy dokonuje on zakupu i rozumieć, jak porusza się po zawiłej ścieżce zakupowej. Pomoże w tym lejek zakupowy, czyli wizualizacja cyklu sprzedaży/zakupu. Oto bardzo uproszczony schemat:

  • Świadomość. Potencjalny klient zaczyna zdawać sobie sprawę z potrzeby zakupowej. Załóżmy, że jego stary laptop zaczyna działać coraz wolniej i kiełkuje w nim myśl, by rozejrzeć się za nowym.
  • Zainteresowanie. Klient wie już, że potrzebuje nowego sprzętu, ale nie wie jeszcze, jaki dokładnie model będzie odpowiedni. Szuka więc w Internecie informacji – czyta artykuły poradnikowe, rankingi, a także ogląda recenzje poszczególnych laptopów na YouTube.
  • Rozważanie. Klient już doskonale wie, jakiego komputera potrzebuje. Teraz zastanawia się, w którym sklepie go kupić. Stacjonarnie, a może przez Internet?
  • Zakup. Hura! Klient finalizuje transakcję.
  • Lojalność. Do nowego laptopa potrzebna jest nowa myszka. Jako że klient jest zadowolony z poprzedniego zakupu, wraca w to samo miejsce po kolejny produkt.
  • 2. Przeanalizuj swoją konkurencję


    Analiza konkurencji to jeden z najważniejszych elementów tego zestawienia poprzedzający faktyczne wprowadzenie nowego produktu na rynek na którym działasz. Jeśli przeprowadzisz ją rzetelnie, już na tym etapie zarysuje się przed Tobą wizja strategii marketingowej oraz sprzedażowej.

    Zacznij ją po prostu od zdefiniowania, kto może być Twoim potencjalnym konkurentem. Odnajdź firmy i sklepy internetowe, oferujące podobne produkty.

    Następnie przeanalizuj ich działania i odpowiedz na poniższe pytania:

  • Co sprawia, że odbiorcy wybierają właśnie ten produkt?
  • Jakie główne źródła zadowolenia odbiorców z danego produktu?
  • Co sprawia, że klienci powracają do danej marki?
  • Co klienci zmieniliby w owym produkcie? Czego im brakuje?
  • To przykłady pytań sam o produkt. Teraz pora pochylić się nad tym, czy Twoje rozwiązanie rzeczywiście ma szansę wygrać z proponowanymi przez konkurencję. Zastanów się:

  • Czym Twoja propozycja wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Czy jesteś w stanie zaoferować potencjalnym klientom produkt tak samo dobry, a może nawet lepszy niż konkurencja?
  • Czy wzbogacasz swój produkt o cechy, których konsumentom brakuje u konkurencji?
  • Czy masz wystarczające zasoby, by podjąć konkurencję na polu marketingu i sprzedaży?
  • Przeczytaj także: Rozpoznanie rynku i analiza konkurencji w sklepie internetowym

    3. Stwórz USP czyli unikalną propozycję wartości


    Skoro zdecydowałeś się na wprowadzenie nowego produktu na rynek, prawdopodobnie jest to rozwiązanie oryginalne lub lepsze od tych aktualnie dostępnych.

    USP (ang. unique selling proposition) to unikalna cecha oferty, której zadaniem jest wyróżnienie Twojego produktu na tle konkurencji oraz przyciągnięcie klientów do Twojej marki. Co może nią być?

  • Innowacyjność, unikalność produktu.
  • Możliwość personalizacji produktu.
  • Obsługa klienta dostępna 24 godziny na dobę.
  • Niebanalny marketing.
  • Ekspresowa wysyłka, darmowa dostawa czy zwroty.
  • Wykonanie produktu z ekologicznych materiałów, bez testowania na zwierzętach.
  • Zniżki i rabaty to nie USP!

    Pamiętaj, że Zalando nie było pierwszym sklepem internetowym z odzieżą, a Netflix pierwszym serwisem streamingowym. To, co zadecydowało o sukcesie tego pierwszego, to bezpłatna wysyłka i zwroty, a tego drugiego – możliwość współdzielenia konta, udostępnianie całych sezonów seriali na raz, brak reklam oraz genialny marketing.

    USP należy komunikować praktycznie wszędzie. Ma być to pierwsza rzecz, jakiej użytkownicy dowiadują się o Twoim produkcie.

    Dowiedz się więcej: USP – unikalna propozycja sprzedaży wyróżni Cię na tle konkurencji 

    4. Sprawdź czy możesz zacząć sprzedawać swój produkt


    Wprowadzenie nowego produktu do sprzedaży niekiedy oznacza również konieczność uzyskania pewnych pozwoleń. Ma to zastosowanie zwłaszcza w przypadku produktów spożywczych oraz farmaceutycznych.

    Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie rządowej: Chcę wprowadzić produkt/usługę na rynek

    W większości sytuacji możesz jednak bez obaw pominąć ten punkt.

    Czy potrzebujesz założyć działalność gospodarczą?

    Zagadnienie działalności gospodarczej nie wiąże się bezpośrednio z wprowadzaniem produktu na rynek, jednak w wielu przypadkach jej prowadzenie okaże się niezbędne, jeśli chce się sprzedawać swoje produkty.

    Możesz co prawda sprzedawać je w ramach działalności nierejstrowanej. Pod warunkiem, że Twoje miesięczne przychody nie przekraczają połowy wartości pensji minimalnej brutto. To dobre rozwiązanie szczególnie, jeśli sprzedajesz artykuły handmade czy produkty cyfrowe.

    Miej na uwadze, że posiadanie działalności ułatwi Ci współpracę z wieloma firmami, a od jej założenia dzieli Cię złożenie 2-3 wniosków, co możesz zrobić przez Internet lub listownie. W początkowym okresie możesz także korzystać z ulg na ZUS, które znacznie obniżają koszty prowadzenia firmy.

    Dowiedz się, jak krok po kroku założyć działalność gospodarczą.  

    A jeśli masz już działalność i prowadzisz sklep internetowy sprawdź, jakie PKD musisz dopisać, by sprzedawać swój nowy produkt:  Jakie PKD wybrać?

    5. Jak wypromować swój produkt?


    Decyzje, które podejmiesz na tym etapie, będą uwieńczeniem wszystkich podjętych wcześniej analiz. W każdej chwili możesz je jednak dostosowywać i modyfikować.

    Zwiększ świadomość swojej grupy docelowej

    Jeśli w sposób dokładny stworzyłeś persony marketingowe, na pewno wiesz już, jakie miejsca w sieci odwiedzają i czy bardziej przemawia do nich reklama internetowa, czy tradycyjna. Na tym etapie powinieneś już także doskonale znać metody pozyskania klientów, stosowane przez Twoją konkurencję.

    Możliwości docierania z nowym produktem do odbiorców jest wiele. Dziś prym wiedzie jednak przede wszystkim marketing internetowy. Oto kilka naszych propozycji na działania promocyjne:

  • Zacznij od pozycjonowania. Warto rozpocząć je jak najwcześniej, bo na efekty SEO trzeba zazwyczaj czekać minimum kilka miesięcy. A jak wiadomo, użytkownicy bardzo często zaczynają poszukiwanie produktów od wpisania związanych z nimi zapytań w wyszukiwarkę.
  • Postaw na jakościowy content. W początkowym etapie edukuj odbiorców na temat swoich produktów. Opowiadaj o ich zastosowaniach oraz o problemach, które rozwiązują.
  • Promocję organiczną wesprzyj reklamami. Wykorzystaj systemy Google Ads i Facebook Ads, by docierać do użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoim produktem.
  • Załóż profile w mediach społecznościowych. Inspiruj swoich odbiorców – dziel się treściami, które tworzysz. Bądź również aktywny w grupach na Facebooku, w których możesz znaleźć potencjalnych klientów.
  • ? Więcej pomysłów na zwiększanie świadomości odbiorców znajdziesz w naszych artykułach z kategorii marketing i promocja.

    Wybierz kanały sprzedaży

    Podobnie jak w przypadku marketingu, w świecie sprzedaży króluje dziś Internet.

    Najbardziej oczywistym sposobem sprzedaży nowych produktów w sieci wydaje się być sklep internetowy. I jak najbardziej jest to skuteczny sposób!

    Zwłaszcza, że dzięki oprogramowaniom takim jak Sky-Shop, założenie własnego sklepu jest dziecinnie proste i nie wymaga wiedzy programistycznej ani umiejętności graficznych.

    Na skróty

    Załóż własny sklep internetowy - szybko i wygodnie!

  • Postaw na sklep internetowy z supportem w Sky-Shop. pl.
  • Sprzedawaj na Allegro, Facebooku i w innych kanałach sprzedaży.
  • Obsługuj całą sprzedaż z jednego, wygodnego panelu administracyjnego!
  • Załóż sklep testowy już teraz tak jak ponad 35 000 innych osób!

    ? Dowiedz się: Jak założyć własny sklep internetowy?

    Sklep internetowy daje Ci niepowtarzalną możliwość budowania własnej marki. Przynajmniej na początku warto jednak postawić na sprzedaż w co najmniej dwóch kanałach. Zyskasz dzięki temu pewność, że docierasz do jak największej liczby potencjalnych klientów.

    Oprócz e-sklepu możesz zainteresować się więc handlem na jednej z popularnych platform zakupowych – Allegro, eBay czy Empik Marketplace. Wszystkie z nich mają grono powracających użytkowników, którzy regularnie dokonują na nich zakupów.

    ? Dowiedz się więcej o zaletach sprzedaży wielokanałowej.

    Ustal strategię cenowa

    Na odwiecznym dylemacie: “1 zł czy 99 gr” ustalanie polityki cenowej się nie kończy. A to właśnie od niej w dużej mierze będzie zależeć sukces Twojego produktu.

    Z dwóch powodów: Cena jest czynnikiem decydującym dla wielu klientów. Odpowiednia polityka cenowa to więc kolejny sposób na przyciągnięcie klientów do swojej marki. Drugim powodem są oczywiście Twoje zyski. Tylko strategia poparta szeregiem analiz i testów pozwoli Ci wykorzystać potencjał produktu w stu procentach.

  • Zachęcamy do lektury szczegółowego artykułu: Polityka cenowa. 15 sposobów ustalania skutecznej strategii
  • Przetestuj także nasz kalkulator marży i narzutu.
  • Podsumowanie


    Przemyślana i starannie opracowana strategia wprowadzenia całkowicie nowego produktu na rynek z całą pewnością przybliża Cię do biznesowego sukcesu. Pamiętaj jednak, pod wpływem nieprzewidzianych czynników możesz, a często nawet powinieneś ją modyfikować. Pierwsze tygodnie czy miesiące obecności produktu w sprzedaży to swojego rodzaju test – wyciągaj z niego wnioski i wdrażaj potrzebne usprawnienia. Powodzenia!

    5. 00 avg. rating (99% score) - 12 votes

    Każdy produkt był kiedyś nowy. Każdy biznes, który utrzymał się na rynku i zapracował na siebie, przechodził przez różne stadia rozwoju. Najważniejszym powodem, który dał podwaliny pod jego przyszły sukces, było właśnie wprowadzenie nowego produktu na rynek.

    Marketing dookoła tego wydarzenia różni się w zależności od produktu, grupy odbiorców, a nawet kraju. Strategia wprowadzenia produktu na rynek to cała masa analiz i przygotowań. Jeśli jednak zostanie przygotowana jak należy, to można spokojnie czekać na sukces.

    Wprowadzenie nowego produktu na rynek? To nie lada wyzwanie!

    Cykl życia produktu to proces, przez który przechodzi prawie każde dobro na rynku, od momentu wprowadzenia nowego produktu na rynek, aż do jego usunięcia z tegoż rynku. Cykl życia ma cztery etapy – wprowadzenie, wzrost, dojrzałość i spadek.

    Wprowadzenie na rynek nowego produktu to pierwszy etap życia dóbr zbywalnych. I jest to bardzo ważny okres w cyklu życia produktu – chociaż niekoniecznie determinuje on w 100% jego ostateczny sukces.

    Na etapie, kiedy odbywa się wprowadzenie nowego produktu, marketing i promocja są na wysokim poziomie – a firma często najwięcej inwestuje w promocję produktu i dostarczenie go konsumentom. Jest to chyba najlepiej pokazane w słynnych prezentacjach Apple (AAPL) – Get Report, które podkreślają nowe funkcje ich nowych (lub wkrótce wprowadzonych) produktów.

    Kiedy trwa wprowadzenie nowego produktu, firma jest w stanie najpierw zorientować się, jak reagują konsumenci: czy oferta im się podoba i jak duży może być jego sukces. Jednak jest to również często okres dużych wydatków bez gwarancji, że produkt zwróci się sam poprzez sprzedaż.

    Gdy trwa wprowadzenie na rynek nowego produktu, koszty są na ogół bardzo wysokie, a konkurencja zazwyczaj niewielka. Podstawowymi celami etapu wprowadzenia jest zbudowanie popytu na produkt i przekazanie go konsumentom w nadziei, że później zarobi na jego rosnącej popularności.

    Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek krok po kroku

    Jak już wspomniałam, strategia wprowadzenie nowego produktu na rynek może być różna, ponieważ zależy od wielu czynników. Nie zmienia to faktu, że pewne kroki należy wykonać w prawie każdym przypadku gdy ma miejsce wprowadzenie nowego produktu.

    Przestudiuj swoją konkurencję

    Wiele zajęć z marketingu biznesowego uczy uczestników, jak przeprowadzić analizę SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia). Musisz zacząć od poważnego spojrzenia na swoich konkurentów. Zrób listę firm, które oferują produkty lub usługi podobne do tych, które planujesz wprowadzić. Nawet jeśli uważasz, że twój nowy produkt lub usługa jest całkowicie wyjątkowa i nie ma konkurencji, ważne jest, aby postawić się na miejscu potencjalnych klientów i wyobrazić sobie, co mogliby kupić zamiast tego, co planujesz zaoferować.

    Gdy już zdecydujesz, kim będą twoi konkurenci, przejrzyj ich materiały marketingowe, w tym reklamy, broszury i strony internetowe. Oceń, jak twój nowy produkt lub usługa poradzi sobie z tym, co już jest oferowane, w jaki sposób będziesz się wyróżniać i które firmy lub ich oferty stanowią największe zagrożenie, gdy planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek.

    Znajdź idealnego klienta

    Wprowadzenie nowego produktu jest tańsze i skuteczniejsze, kiedy od razu wiesz, kim są potencjalni klienci, którzy będą gotowi zapłacić za twój produkt. Mogą to być klienci, którzy obecnie kupują coś podobnego i docenią dodatkowe funkcje oferowane przez nowy produkt lub usługę.

    Twoi najlepsi potencjalni klienci mają potrzebę, którą zaspokajasz, poprzez wprowadzenie nowego produktu na rynek. Twojego produktu – nie zapominajmy o tym. To także osoby, które mogą sobie pozwolić na zakup i wykazały chęć, aby to zrobić – prawdopodobnie kupując u konkurencji. Gdy planujesz wprowadzenie nowego produktu, pamiętaj, że zawsze łatwiej jest zaspokoić potrzebę, niż ją stworzyć.

    Stwórz unikalną propozycję wartości

    Na tym etapie powinieneś dobrze rozumieć, co musisz zaoferować, aby wyróżnić się na tle konkurencji, i kto będzie chciał skorzystać z twojej oferty. Ale czy wiesz, dlaczego klienci będą chcieli kupować u ciebie, a nie u jednego z licznych konkurentów? Jakie korzyści i funkcje zapewnisz, a które twoi potencjalni klienci będą najbardziej cenić? Najważniejsze jest to, że „pakiet” produktów lub usług powinien być wyjątkowy i spełniać potrzeby i pragnienia twoich najlepszych potencjalnych klientów.

    Więcej przeczytasz tutaj: USP produktu – co to jest? Jak możesz wykorzystać USP marketing w biznesie?

    Zdefiniuj swoją strategię i taktykę marketingową

    Bazuj zarówno na działaniach podpatrzonych u konkurentów, jak i na własnych badaniach dotyczących grupy docelowej. Zdecyduje się na te kanały, które w jak najkrótszym czasie przyniosą ci największe ROI. To znacznie wspomoże wprowadzenie nowego produktu na rynek. Na przykładzie już istniejących produktów możesz zobaczyć co się sprawdziło i stopniowo wprowadzać to u siebie.

    Przetestuj swoją koncepcję i podejście marketingowe

    Biorąc pod uwagę wszystkie pieniądze potrzebne do wprowadzenia nowego produktu lub usługi na rynek, nierozsądne jest pośpieszne wejście w fazę wprowadzenia na rynek przed rozpoczęciem testów.

    Co powinieneś przetestować? Najlepiej przeanalizować pakiet produktów lub usług, przekaz marketingowy i materiały marketingowe. W zależności od tego, co planujesz wprowadzić na rynek i swojego budżetu, możesz skorzystać z formalnych grup fokusowych (lub po prostu zorganizować dyskusję z członkami grupy docelowej), przeprowadzić badania online, badania w centrum handlowym lub rozprowadzić swój produkt do wybranej grupy użytkowników. Dopiero po zakończeniu testów należy przystąpić do ostatecznego tworzenia narzędzi i materiałów marketingowych.

    Uruchom kampanię

    Public relations często odgrywa kluczową rolę w uruchomieniu produktu lub usługi. Możesz wykorzystać taktykę relacji z mediami, aby umieszczać artykuły i wywiady, otrzymywać relacje, pozwalając prasie na sprawdzenie produktu, zorganizować wydarzenie premierowe lub użyć marketingu lokalnego, aby wzbudzić zainteresowanie.

    Bez względu na to, jaką drogę reklamową wybierzesz, najpierw upewnij się, że twój produkt lub usługa są w pełni gotowe i dostępne do zakupu, aby zmaksymalizować zwroty z otrzymanego zakresu. A twoje inne działania marketingowe powinny podążać za rozgłosem. Monitoruj wyniki ze wszystkich mediów i w pierwszych tygodniach i miesiącach przygotuj się na dostosowanie kampanii, aby wykorzystać to, co działa najlepiej.

    Poznaj cykl życia swojego produktu

    Kampania, z której korzystasz na etapie wprowadzenia i edukacji swojego produktu lub usługi, będzie musiała być aktualizowana w miarę ich dojrzewania. Jeśli uważnie monitorujesz swoje wyniki marketingowe, zaczniesz dostrzegać malejące zwroty, które wskażą, kiedy należy zrewidować produkt lub usługę, zmienić przekaz medialny, a nawet wycofać tę konkretną ofertę i położyć podwaliny pod wprowadzenie kolejnego świetnego pomysłu.

    Wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie

    Aby zobrazować wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie postanowiłam przytoczyć case znanego serwisu z darmowymi zdjęciami – Unsplash.

    Co się wydarzyło?

    Aby podziękować fotografom, którzy dodali zdjęcia, które pomogły stronie w uzyskaniu ponad 50 milionów pobrań, Unsplash uruchomił kampanię Kickstarter, dotyczącą książki, zawierającej inspirujące zdjęcia i eseje twórców.

    Celem kampanii było zebranie 75 000 USD, jednak udało im się przekroczyć ten cel o 25 000 USD. W jaki sposób? Angażując influencerów. Praca w książce została dobrana tak, aby objąć kluczowe osoby z branży kreatywnej, a ich wpływ pomógł wynieść książkę na nowy poziom.

    Co zadziałało? Znajomość grupy docelowej i dobór odpowiednich kanałów

    70% millenialsów kieruje się zaleceniami swoich rówieśników przy podejmowaniu decyzji o zakupie. A ponieważ 26% użytkowników komputerów stacjonarnych i 15% użytkowników telefonów komórkowych używa blokerów reklam do ukrywania tradycyjnych reklam, użycie elementu wpływającego może być najskuteczniejszym sposobem dotarcia do docelowych odbiorców.

    Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Catalina Solutions i TapInfluence, zwrot z inwestycji w treści influencerów jest 11 razy większy niż w przypadku tradycyjnych kampanii. Dzieje się tak, ponieważ wpływowe osoby szybko budują zaufanie i relacje oraz zwiększają świadomość marki.

    Wejdź na rynek i zrób to dobrze!

    Istnieje wiele sposobów na wprowadzanie nowego produktu na rynek. Na przykładzie Unsplash widać, że dobre wykorzystanie elementów tworzenia strategii i solidne ich wdrożenie przekładają się na realny, mierzalny sukces kampanii.

    Najważniejsze w tym przypadku jest (jak przy każdej strategii) umocowanie w liczbach i faktach. To właśnie oparcie na realnych danych pozwala zmieniać marzenia i plany w rzeczywistość.

    Na koniec pozostaje oczywiście monitoring rezultatów. Dzięki temu będziesz wiedzieć, czy twoje działania są skuteczne i czy produkt wchodzi już w nowy etap cyklu życia.

    Odmień z nami swój biznes online

    Zgodnie z warunkami gwarancji producenta, montaż urządzenia wymagającego specjalistycznego podłączenia do sieci elektrycznej lub gazowej, może być wykonany wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia (elektryk, gazownik).


    Zalecamy aby po wykonanym podłączeniu fachowiec wystawił odpowiednie poświadczenie prawidłowo montażu. Takie poświadczenie powinno zawierać dane urządzenia oraz numer uprawnień osoby upoważnionej do instalacji urządzenia. Te dane można zapisać w dowolnym miejscu, lecz sugerujemy zapisanie ich np. w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.

    W trosce o nasze środowisko, Electrolux Poland zrezygnował z drukowania kart gwarancyjnych w formie papierowej. Dokumentem potwierdzającym gwarancję producenta jest dowód zakupu (faktura lub paragon).

    Wprowadzenie do produktu Electrolux E32ar75fps

    Bezpośredni link do pobrania Wprowadzenie do produktu Electrolux E32ar75fps

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Wprowadzenie do produktu Electrolux E32ar75fps