Wprowadzenie do produktu Beko Wtv8744 X0

Beko Wtv8744 X0 jest nowoczesnym, trwałym i wydajnym urządzeniem, które oferuje szeroką gamę funkcji i technologii. Urządzenie posiada wyświetlacz LCD o przekątnej 42 cali, który pozwala na idealne odwzorowanie obrazu. Zostało ono wyposażone w funkcję automatycznego dostosowywania jasności i kontrastu w zależności od warunków oświetlenia. Wtv8744 X0 ma również funkcję trybu oszczędzania energii, która automatycznie dostosowuje jasność do warunków oświetlenia. Urządzenie posiada również wbudowany odtwarzacz wideo, który pozwala na odtwarzanie filmów z nośników USB. Urządzenie wyposażono w wiele złącz, umożliwiając podłączenie do niego różnych urządzeń multimedialnych, takich jak komputery, telefony komórkowe, odtwarzacze DVD, konsole gier i inne urządzenia. Wtv8744 X0 jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli szukasz nowoczesnego urządzenia, które oferuje wyjątkowe możliwości i doskonałą jakość obrazu.

Ostatnia aktualizacja: Wprowadzenie do produktu Beko Wtv8744 X0

Potrzebujesz wsparcia?

Beko jest tutaj, aby Ci pomóc.

Wybierz produkt

Wskaż produkt, a my znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Instrukcje obsługi

Wyszukaj numer urządzenia

Informacje gwarancyjne

Sprawdź naszą standardową gwarancję i rozszerzoną gwarancyjnę na komponenty

Skontaktuj się z nami

Chcesz się skontaktować?

Przewodnik napraw i części zamiennych

Potrzebujesz pomocy technicznej?

Odwiedź naszą stronę wyszukiwania usług

Znajdź usługę

Zaleca się rozmrażanie zamrażarki mniej więcej raz w miesiącu lub gdy poziom szronu osiągnie grubość 0, 5 cm.

Chłodziarki z systemem odszraniania nie wymagają ręcznego rozmrażania.

Podczas działania chłodziarki możesz słyszeć odgłosy przypominające szum wody. Odgłosy te powstają, gdy w układzie chłodniczym przepływa ciecz i gaz. Nie jest to usterka.

Dźwięk ten może być również emitowany z sieci wodociągowej, jeśli chłodziarka jest wyposażona w urządzenie do wytwarzania lodu, lub podczas automatycznego rozmrażania, jeśli urządzenie ma funkcję odszraniania. Spróbuj określić, skąd pochodzi dźwięk. Jeśli dźwięk pochodzi z zamrażarki lub z obszaru pomiędzy dopływem wody a kostkarką do lodu, dźwięk ten jest zjawiskiem normalnym i po chwili ustanie automatycznie.

Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas emitowania tego hałasu, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem.

Dźwięk ten informuje o otwartych drzwiach. Jeśli drzwi chłodziarki pozostaną otwarte, wspomniany alarm włączy się po kilku minutach. Alarm wyłączy się po zamknięciu drzwi.

Podczas przechodzenia pralki z jednego etapu do drugiego, na przykład z mieszania do wirowania, słychać stukot. W takim przypadku odgłos stukania jest normalny i nie oznacza uszkodzenia. 

Jeśli dźwięk jest rytmiczny, przyczyną może być ciężki przedmiot lub ciało obce w bębnie. Jeśli podejrzewasz, że tak właśnie jest, zatrzymaj pralkę i odprowadź wodę z wnętrza, aby usunąć przedmiot. 

Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas emitowania tego hałasu, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem.

Te odgłosy są normalnym zjawiskiem podczas odprowadzania wody z bębna. Ustaną one po całkowitym odprowadzeniu wody.

Silnik pralki może wydawać odgłosy buczenia lub furkotu podczas wirowania bębna. Jeśli słyszysz tylko te dźwięki podczas odprowadzania wody z urządzenia, może to oznaczać problem z wężem odpływowym. 

Wąż odpływowy usuwa wodę z bębna. Nie powinien on być wygięty ani zatkany. Sprawdź wąż i w razie potrzeby odblokuj lub wyprostuj go.

Jeśli urządzenie nie działa prawidłowo podczas wydawania tego dźwięku, należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem. 

Jeśli dźwięk jest rytmiczny, przyczyną może być nierównomierne obciążenie lub ciało obce w bębnie. W przypadku podejrzenia, że zaszła taka sytuacja, należy zatrzymać pralkę i spuścić wodę z wnętrza. Usuń obce przedmioty lub dodaj inne rzeczy, takie jak ręczniki, aby zrównoważyć obciążenie bez przekraczania dopuszczalnego limitu pojemności urządzenia.

Te odgłosy mogą być również spowodowane uderzeniem urządzenia w węże znajdujące się z tyłu, na ścianie lub w szafce. Sprawdź, czy węże są prawidłowo zamocowane i czy urządzenie nie zmieniło pierwotnego położenia. 

Na koniec należy sprawdzić, czy urządzenie stoi poziomo i stabilnie na stopkach. Spróbuj zakołysać pralką z boku na bok lub do przodu i do tyłu. Nadmierne kołysanie może być spowodowane nierówną podłogą lub nieprawidłowym wypoziomowaniem stopek urządzenia.

Sprawdź wypoziomowanie urządzenia za pomocą poziomicy spirytusowej. Jeśli urządzenie nie jest wypoziomowane, należy wyregulować stopki, sięgając pod chłodziarkę i wyszukując dwie nóżki z przodu. Należy je obrócić w prawo lub w lewo, aż stabilnie zetkną się z podłogą.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz porady dotyczącej produktu, kupujesz akcesoria, czy po prostu chcesz wyrazić opinię - jesteśmy tu dla Ciebie.

222 50 14 14Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18

Potrzebujesz więcej wsparcia?

Znajdź najczęściej zadawane pytania, przewodniki wideo, artykuły i nie tylko.

Please add exception to AdBlock for elektroda. pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points!

xOKULx 15 Nov 2019 21:43 45573

  • #1Level 2  

    #1

    Witam.
    Zakupiłem pralkę Beko WTV7532XAW, która posiada opcje sparowania oraz korzystania z niej za pomocą aplikacji homewhiz. Problem pojawia się w rzekomo najprostszym krokiem czyli jak dodać pralkę. Ikona bluetooth miga na pralce, bluetooth wyszukuje pralkę, ale jak próbuję dodać wyskakuje komunikat otwórz aplikacje by dodać urządzenie. Otwieram homewhiz wpisuje numer seryjne dalej wg. instrukcji, a i tak się kończy niepowodzeniem. Co mam zrobić?

  • #2marc811Level 12  #2

    Na telefonie powinna się pojawić opcja wpisania hasła zazwyczaj 1111 lub 0000 lub 9999 jeśli nie ma widocznego urządzenia błędna nazwa spróbuj innej.

  • #3abuhamza

    Home appliances specialist  #3

    Bluetooth też pranie wrzuca i detergent nalewa?

  • #4#4

    marc811 wrote:

    Na telefonie powinna się pojawić opcja wpisania hasła zazwyczaj 1111 lub 0000 lub 9999 jeśli nie ma widocznego urządzenia błędna nazwa spróbuj innej.

    No właśnie w tym problem bo klikając w telefonie nazwę pralki wyskakuje tylko komunikat abym otworzył aplikacje.
    Rozumiem że w pralce tak jak w instrukcji wystarczy nacisnąć temperatura + bluetooth na wyłączonej pralce i poczekać aż zakończy się odliczanie? Czy przed ta kombinacja trzeba coś inaczej zrobić? [align=left]

  • #5badman2503Level 9  #5

    Na 99% nie korzystasz z instrukcji w HomeWhiz. Też się na tym złapałem. Jeśli widzisz Bluetooth pralki tzn ze jest ona włączona.
    Krok 1 Wyłączyć pralkę
    krok 2 Użyć kombinacji klawiszy by na wyłączonej pralce uruchomić bluetooth.

    Aplikacja znajdzie pralkę.

  • #6janek_wroLevel 28  #6

    abuhamza wrote:

    Bluetooth też pranie wrzuca i detergent nalewa?

    Raczej tego nie robi.
    Ale apka chętnie zraportuje do centrali że w tym miesiącu pralką skonsumowano energii elektrycznej 150% powyżej quota, i ekologiczne komando jewropskiego sojuza nałoży posiadaczowi karę za przekroczenie limitów. Pobierzemy bezpośrednio z GooglePay.
    Science fiction? Może już niedługo. Warto pamiętać że kupując takie zabawki, już teraz sami finansujemy technologie które będą nam kiedyś walić po głowie. I po kieszeni.

  • #7#7

    Proszę o zamknięcie tametu.

Wpadłeś na genialny pomysł. Stworzyłeś prototyp, a być może już nawet gotowy produkt. No właśnie… i co dalej?

Niestety, klienci nie pojawią się sami. Sama idea nie sprawi, że podbijesz rynek, a przed Twoimi oczami pojawią się symbole dolara. Kluczowa jest przemyślana strategia, która przyciągnie do Twojego produktu grono lojalnych klientów – i sprawi że będą do niego wracać!

Spis treści artykułu

  1. Przeanalizuj produkt pod kątem potencjalnych nabywców
  2. Przeanalizuj swoją konkurencję
  3. Stwórz USP czyli unikalną propozycję wartości
  4. Sprawdź czy możesz zacząć sprzedawać swój produkt?
  5. Jak wypromować swój produkt?
  6. Posumowanie

1. Przeanalizuj produkt pod kątem potencjalnych nabywców


Pierwszy etap który musisz przejść przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek na którym chcesz go sprzedawać, to analiza, której celem jest upewnienie się, że Twój produkt lub usługa znajdzie nabywców. Jej rzetelne przeprowadzenie umożliwi również dobór skutecznych metod sprzedaży oraz kanałów marketingowych.

  • Poznaj swoją grupę docelową

Możesz być przekonany, że Twój produkt jest doskonały i potrzebują go wszyscy. To bardzo złe podejście. Takie produkty bowiem nie istnieją. Weźmy na przykład wodę, którą pić musi każdy z nas. Zauważ, że możemy wymienić kilka jej rodzajów:

  • woda nisko i wysoko mineralizowana,
  • woda gazowana,
  • woda niegazowana,
  • woda w plastikowych butelkach,
  • woda w szklanych butelkach,
  • woda z kranu.
  • W skrajnych przypadkach każdy z tych produktów może znaleźć innego odbiorcę. Właśnie dlatego tak ważne jest stworzenie persony zakupowej – by wiedzieć, kto potrzebuje Twojego produktu i kto może go nabyć. Persona to po prostu model idealnego klienta danej firmy. Oczywiście może być ich kilka.

    Większość poradników traktujących o buyer personie podpowie Ci, żeby określić jej wiek, wykształcenie i region, z którego pochodzi. Jest to oczywiście ważne – jednak to tylko wstęp do poznania swojej grupy docelowej. Ogromnie ważne będzie także uzyskanie odpowiedzi na takie pytania, jak:

  • Jaki problem persony możesz rozwiązać?
  • Z jakimi trudnościami się boryka?
  • Jakie miejsca w sieci odwiedza?
  • Gdzie szuka informacji?
  • Jakim budżetem dysponuje?
  • Jaką formę zakupów preferuje?
  • Co może ją powstrzymywać od zakupu Twojego produktu?
  • Dowiedz się więcej o tworzeniu buyer persony.

    Zrozum cykl zakupowy

    Sprzedaż, czy z odwrotnej perspektywy – zakup, to nie jednorazowa czynność, a proces. By skutecznie wprowadzić nowy produkt na rynek, nie wystarczy wiedzieć, kto jest Twoim potencjalnym klientem. Trzeba też określić, kiedy dokonuje on zakupu i rozumieć, jak porusza się po zawiłej ścieżce zakupowej. Pomoże w tym lejek zakupowy, czyli wizualizacja cyklu sprzedaży/zakupu. Oto bardzo uproszczony schemat:

  • Świadomość. Potencjalny klient zaczyna zdawać sobie sprawę z potrzeby zakupowej. Załóżmy, że jego stary laptop zaczyna działać coraz wolniej i kiełkuje w nim myśl, by rozejrzeć się za nowym.
  • Zainteresowanie. Klient wie już, że potrzebuje nowego sprzętu, ale nie wie jeszcze, jaki dokładnie model będzie odpowiedni. Szuka więc w Internecie informacji – czyta artykuły poradnikowe, rankingi, a także ogląda recenzje poszczególnych laptopów na YouTube.
  • Rozważanie. Klient już doskonale wie, jakiego komputera potrzebuje. Teraz zastanawia się, w którym sklepie go kupić. Stacjonarnie, a może przez Internet?
  • Zakup. Hura! Klient finalizuje transakcję.
  • Lojalność. Do nowego laptopa potrzebna jest nowa myszka. Jako że klient jest zadowolony z poprzedniego zakupu, wraca w to samo miejsce po kolejny produkt.
  • 2. Przeanalizuj swoją konkurencję


    Analiza konkurencji to jeden z najważniejszych elementów tego zestawienia poprzedzający faktyczne wprowadzenie nowego produktu na rynek na którym działasz. Jeśli przeprowadzisz ją rzetelnie, już na tym etapie zarysuje się przed Tobą wizja strategii marketingowej oraz sprzedażowej.

    Zacznij ją po prostu od zdefiniowania, kto może być Twoim potencjalnym konkurentem. Odnajdź firmy i sklepy internetowe, oferujące podobne produkty.

    Następnie przeanalizuj ich działania i odpowiedz na poniższe pytania:

  • Co sprawia, że odbiorcy wybierają właśnie ten produkt?
  • Jakie główne źródła zadowolenia odbiorców z danego produktu?
  • Co sprawia, że klienci powracają do danej marki?
  • Co klienci zmieniliby w owym produkcie? Czego im brakuje?
  • To przykłady pytań sam o produkt. Teraz pora pochylić się nad tym, czy Twoje rozwiązanie rzeczywiście ma szansę wygrać z proponowanymi przez konkurencję. Zastanów się:

  • Czym Twoja propozycja wyróżnia się na tle konkurencji?
  • Czy jesteś w stanie zaoferować potencjalnym klientom produkt tak samo dobry, a może nawet lepszy niż konkurencja?
  • Czy wzbogacasz swój produkt o cechy, których konsumentom brakuje u konkurencji?
  • Czy masz wystarczające zasoby, by podjąć konkurencję na polu marketingu i sprzedaży?
  • Przeczytaj także: Rozpoznanie rynku i analiza konkurencji w sklepie internetowym

    3. Stwórz USP czyli unikalną propozycję wartości


    Skoro zdecydowałeś się na wprowadzenie nowego produktu na rynek, prawdopodobnie jest to rozwiązanie oryginalne lub lepsze od tych aktualnie dostępnych.

    USP (ang. unique selling proposition) to unikalna cecha oferty, której zadaniem jest wyróżnienie Twojego produktu na tle konkurencji oraz przyciągnięcie klientów do Twojej marki. Co może nią być?

  • Innowacyjność, unikalność produktu.
  • Możliwość personalizacji produktu.
  • Obsługa klienta dostępna 24 godziny na dobę.
  • Niebanalny marketing.
  • Ekspresowa wysyłka, darmowa dostawa czy zwroty.
  • Wykonanie produktu z ekologicznych materiałów, bez testowania na zwierzętach.
  • Zniżki i rabaty to nie USP!

    Pamiętaj, że Zalando nie było pierwszym sklepem internetowym z odzieżą, a Netflix pierwszym serwisem streamingowym. To, co zadecydowało o sukcesie tego pierwszego, to bezpłatna wysyłka i zwroty, a tego drugiego – możliwość współdzielenia konta, udostępnianie całych sezonów seriali na raz, brak reklam oraz genialny marketing.

    USP należy komunikować praktycznie wszędzie. Ma być to pierwsza rzecz, jakiej użytkownicy dowiadują się o Twoim produkcie.

    Dowiedz się więcej: USP – unikalna propozycja sprzedaży wyróżni Cię na tle konkurencji 

    4. Sprawdź czy możesz zacząć sprzedawać swój produkt


    Wprowadzenie nowego produktu do sprzedaży niekiedy oznacza również konieczność uzyskania pewnych pozwoleń. Ma to zastosowanie zwłaszcza w przypadku produktów spożywczych oraz farmaceutycznych.

    Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie rządowej: Chcę wprowadzić produkt/usługę na rynek

    W większości sytuacji możesz jednak bez obaw pominąć ten punkt.

    Czy potrzebujesz założyć działalność gospodarczą?

    Zagadnienie działalności gospodarczej nie wiąże się bezpośrednio z wprowadzaniem produktu na rynek, jednak w wielu przypadkach jej prowadzenie okaże się niezbędne, jeśli chce się sprzedawać swoje produkty.

    Możesz co prawda sprzedawać je w ramach działalności nierejstrowanej. Pod warunkiem, że Twoje miesięczne przychody nie przekraczają połowy wartości pensji minimalnej brutto. To dobre rozwiązanie szczególnie, jeśli sprzedajesz artykuły handmade czy produkty cyfrowe.

    Miej na uwadze, że posiadanie działalności ułatwi Ci współpracę z wieloma firmami, a od jej założenia dzieli Cię złożenie 2-3 wniosków, co możesz zrobić przez Internet lub listownie. W początkowym okresie możesz także korzystać z ulg na ZUS, które znacznie obniżają koszty prowadzenia firmy.

    Dowiedz się, jak krok po kroku założyć działalność gospodarczą.  

    A jeśli masz już działalność i prowadzisz sklep internetowy sprawdź, jakie PKD musisz dopisać, by sprzedawać swój nowy produkt:  Jakie PKD wybrać?

    5. Jak wypromować swój produkt?


    Decyzje, które podejmiesz na tym etapie, będą uwieńczeniem wszystkich podjętych wcześniej analiz. W każdej chwili możesz je jednak dostosowywać i modyfikować.

    Zwiększ świadomość swojej grupy docelowej

    Jeśli w sposób dokładny stworzyłeś persony marketingowe, na pewno wiesz już, jakie miejsca w sieci odwiedzają i czy bardziej przemawia do nich reklama internetowa, czy tradycyjna. Na tym etapie powinieneś już także doskonale znać metody pozyskania klientów, stosowane przez Twoją konkurencję.

    Możliwości docierania z nowym produktem do odbiorców jest wiele. Dziś prym wiedzie jednak przede wszystkim marketing internetowy. Oto kilka naszych propozycji na działania promocyjne:

  • Zacznij od pozycjonowania. Warto rozpocząć je jak najwcześniej, bo na efekty SEO trzeba zazwyczaj czekać minimum kilka miesięcy. A jak wiadomo, użytkownicy bardzo często zaczynają poszukiwanie produktów od wpisania związanych z nimi zapytań w wyszukiwarkę.
  • Postaw na jakościowy content. W początkowym etapie edukuj odbiorców na temat swoich produktów. Opowiadaj o ich zastosowaniach oraz o problemach, które rozwiązują.
  • Promocję organiczną wesprzyj reklamami. Wykorzystaj systemy Google Ads i Facebook Ads, by docierać do użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoim produktem.
  • Załóż profile w mediach społecznościowych. Inspiruj swoich odbiorców – dziel się treściami, które tworzysz. Bądź również aktywny w grupach na Facebooku, w których możesz znaleźć potencjalnych klientów.
  • ? Więcej pomysłów na zwiększanie świadomości odbiorców znajdziesz w naszych artykułach z kategorii marketing i promocja.

    Wybierz kanały sprzedaży

    Podobnie jak w przypadku marketingu, w świecie sprzedaży króluje dziś Internet.

    Najbardziej oczywistym sposobem sprzedaży nowych produktów w sieci wydaje się być sklep internetowy. I jak najbardziej jest to skuteczny sposób!

    Zwłaszcza, że dzięki oprogramowaniom takim jak Sky-Shop, założenie własnego sklepu jest dziecinnie proste i nie wymaga wiedzy programistycznej ani umiejętności graficznych.

    Na skróty

    Załóż własny sklep internetowy - szybko i wygodnie!

  • Postaw na sklep internetowy z supportem w Sky-Shop. pl.
  • Sprzedawaj na Allegro, Facebooku i w innych kanałach sprzedaży.
  • Obsługuj całą sprzedaż z jednego, wygodnego panelu administracyjnego!
  • Załóż sklep testowy już teraz tak jak ponad 35 000 innych osób!

    ? Dowiedz się: Jak założyć własny sklep internetowy?

    Sklep internetowy daje Ci niepowtarzalną możliwość budowania własnej marki. Przynajmniej na początku warto jednak postawić na sprzedaż w co najmniej dwóch kanałach. Zyskasz dzięki temu pewność, że docierasz do jak największej liczby potencjalnych klientów.

    Oprócz e-sklepu możesz zainteresować się więc handlem na jednej z popularnych platform zakupowych – Allegro, eBay czy Empik Marketplace. Wszystkie z nich mają grono powracających użytkowników, którzy regularnie dokonują na nich zakupów.

    ? Dowiedz się więcej o zaletach sprzedaży wielokanałowej.

    Ustal strategię cenowa

    Na odwiecznym dylemacie: “1 zł czy 99 gr” ustalanie polityki cenowej się nie kończy. A to właśnie od niej w dużej mierze będzie zależeć sukces Twojego produktu.

    Z dwóch powodów: Cena jest czynnikiem decydującym dla wielu klientów. Odpowiednia polityka cenowa to więc kolejny sposób na przyciągnięcie klientów do swojej marki. Drugim powodem są oczywiście Twoje zyski. Tylko strategia poparta szeregiem analiz i testów pozwoli Ci wykorzystać potencjał produktu w stu procentach.

  • Zachęcamy do lektury szczegółowego artykułu: Polityka cenowa. 15 sposobów ustalania skutecznej strategii
  • Przetestuj także nasz kalkulator marży i narzutu.
  • Podsumowanie


    Przemyślana i starannie opracowana strategia wprowadzenia całkowicie nowego produktu na rynek z całą pewnością przybliża Cię do biznesowego sukcesu. Pamiętaj jednak, pod wpływem nieprzewidzianych czynników możesz, a często nawet powinieneś ją modyfikować. Pierwsze tygodnie czy miesiące obecności produktu w sprzedaży to swojego rodzaju test – wyciągaj z niego wnioski i wdrażaj potrzebne usprawnienia. Powodzenia!

    5. 00 avg. rating (99% score) - 12 votes

    Wprowadzenie do produktu Beko Wtv8744 X0

    Bezpośredni link do pobrania Wprowadzenie do produktu Beko Wtv8744 X0

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Wprowadzenie do produktu Beko Wtv8744 X0