Podczas instalacji Asus ET2410EUKS należy zwrócić szczególną uwagę na następujące kwestie. Przede wszystkim należy upewnić się, że wybrany system operacyjny jest kompatybilny z komputerem stacjonarnym. Następnie upewnij się, że masz wszystkie potrzebne komponenty i narzędzia do instalacji. Należy również upewnić się, że wszystkie sterowniki i oprogramowanie są aktualne. Następnie należy wykonać kopię zapasową wszystkich ważnych plików i danych, zanim zacznie się proces instalacji. Na koniec należy upewnić się, że system operacyjny jest zainstalowany poprawnie i jest w pełni funkcjonalny.
Ostatnia aktualizacja: Uwagi dotyczące instalacji Asus Et2410euks
Aplikacja ASUS Router oferuje przyjazne użytkownikowi narzędzie konfiguracyjne. W tym temacie omówiony został proces konfiguracji z użyciem aplikacji ASUS Router.
Router bezprzewodowy możesz skonfigurować przewodowo lub bezprzewodowo.
W tym temacie opisane zostały ustawienia nawiązywania łączności bezprzewodowej między smartfonem i routerem ASUS.
Jeżeli chcesz skonfigurować router za pośrednictwem przeglądarki, zapoznaj się z tematem [Router bezprzewodowy] Jak korzystać z funkcji QIS (szybka konfiguracja Internetu), aby skonfigurować router? (sieciowy interfejs graficzny)
Czym jest aplikacja ASUS Router?
Aplikacja ASUS Router uwalnia moc do zarządzania siecią za pomocą zaledwie kilku dotknięć, kiedy chcesz i gdziekolwiek jesteś. Staramy się zapewnić jak najlepsze wrażenia z korzystania z Wi-Fi i surfowania po Internecie dzięki wszechstronnym funkcjom. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat aplikacji ASUS Router, zapoznaj się z tym linkiem.
Aplikacja ASUS Router obsługuje następujące routery.
- Wszystkie linie ZenWiFi
- Wszystkie linie 802. 11ax
- Wszystkie linie ROG Rapture
- Wszystkie linie TUF Gaming
- Wybrane routery DSL
- Lyra/Lyra mini/Lyra Trio/Lyra Voice (wymagana minimalna wersja na poziomie 3. 0. 4. 384)
- 4G-AC53U, 4G-AC68U
- Blue Cave
- RT-AC1200, RT-AC1200G/HP/G+/ E/ GU, RT-AC1300UHP/ G+, RT-AC1750, RT-AC1750 B1, RT-AC1900, RT-AC1900P/U
- RT-AC2200, RT-AC2400, RT-AC2600, RT-AC2900
- RT-AC3100, RT-AC3200
- RT-AC51U/ U+, RT-AC52U B1, RT-AC53, RT-AC5300, RT-AC55U, RT-AC55UHP, RT-AC56U/R/S, RT-AC57U, RT-AC58U
- RT-AC65P, RT-AC65U, RT-AC66U B1, RT-AC66U/R/W, RT-AC66U+, RT-AC68U/R/P/W/UF
- RT-AC85P, RT-AC85U, RT-AC86U, RT-AC87U/R, RT-AC88U
- RT-ACRH13, RT-ACRH17
- RT-N12+ B1, RT-N12D1, RT-N12E B1/C1, RT-N12HP B1, RT-N12VP B1
- RT-N14UHP
- RT-N18U
- RT-N19
- RT-N66U/R/W/C1
Uwaga: Aplikacja ASUS Router nie obsługuje następujących modeli:
DSL-AC88U, DSL-AC88U-B, DSL-AC3100, DSL-AC87VG, DSL-AC68VG, DSL-N55U_A1, DSL-N55U_B1, DSL-N10_B1, DSL_N12U_B1, DSL-N10S_B, DSL-N10S
Wprowadzenie
Aby sprawdzić, czy wszystkie urządzenia (modem i router) są połączone za pomocą kabla RJ-45, zapoznaj się z poniższą ilustracją.
Adnotacja: Modele różnią się specyfikacjami technicznymi; odwiedź centrum pobierania ASUS, aby pobrać instrukcję użytkowania produktu celem zweryfikowania jego specyfikacji technicznych.
Po podłączeniu do zasilania pamiętaj o naciśnięciu przycisku zasilania, aby włączyć router.
Instalacja aplikacji ASUS Router
Najpierw przejdź do iOS App Store lub Google Play i wyszukaj aplikacji ASUS Router, lub użyj telefonu do zeskanowania kodu QR, aby pobrać aplikację.
Google Play
Wymagana wersja Androida: Android 5. 0 i nowsze wersje.
https://play. aihome&hl=pl
App Store
Wymaga wersji iOS: iOS 11. 0 i nowsza wersja. (Kompatybilny z iPhone, iPad i iPod touch)
https://apps. com/app/asus-router/id1033794044
Proces konfiguracji na telefonie z systemem Android
1. Połącz się z domyślną nazwą sieciową routera (SSID)
Nazwa sieci (SSID): ASUS_XX
Adnotacja: Lokalizacja etykiet na konkretnych modelach może być różna.
Przykład 1: Nazwa (SSID) sieci Wi-Fi 2. 4G: ASUS. Nazwa (SSID) sieci Wi-Fi 5G: ASUS_5G. Możesz ją odnaleźć na etykiecie z tyłu routera.
Przykład 2: Nazwa (SSID) sieci Wi-Fi: ASUS_XX. XX odnosi się do dwóch ostatnich cyfr w adresie MAC urządzenia 2, 4 GHz. Możesz ją odnaleźć na etykiecie z tyłu routera.
2. Uruchom aplikację ASUS Router.
3. Stuknij "Setup" (konfiguracja). com/images/2020/11/10/acc35444-1077-4c5c-b4c7-6905f64f9744. png"/>
4. Stuknij "ASUS Router" (router ASUS). com/images/2020/11/10/21d3af1c-929d-421e-8b79-1ed307e2fcd4. png"/>
5. Wybierz "Allow" (zezwól), aby kontynuować z konfiguracją. com/images/2020/11/10/1ede1e5c-50a5-4bba-9e44-b43e5e839de1. png"/>
6. Stuknij "Start" (rozpocznij)). com/images/2020/11/10/e0284a03-0710-4358-b767-5ac603fd2257. png"/>
7. Wybierz typ Internetu na podstawie stanu sieci.
Adnotacja: Jeżeli nie masz pewności, jak brzmi nazwa użytkownika i hasło, zalecamy zwrócić się do swojego dostawcy usług internetowych. com/images/2020/11/10/9eba69b8-0393-490e-afc5-f704337e6640. png"/>
8. Wprowadź nazwę sieci (SSID) oraz hasło i stuknij "Next" (dalej).
Adnotacja: Jeśli chcesz skonfigurować sieci 2, 4 GHz i 5 GHz oddzielnie, zaznacz pole wyboru dla konfiguracji każdego pasma. com/images/2020/11/10/baafe434-041c-4737-9948-8412977e8b9a. png"/>
9. Wprowadź nazwę użytkownika oraz hasło i stuknij "Next" (dalej).
Adnotacja: Nazwa loginu i hasło są wymagane na stronie, gdy użytkownik uzyskuje dostęp do strony konfiguracyjnej routera.
10. Po zakończeniu konfiguracji otwórz ekran główny; wyświetlone zostanie okno dialogowe połączenia zdalnego. Wybierz "OK", aby zaakceptować lub "Cancel" (anuluj), aby odrzucić stan sieci.
Adnotacja:
11. Po wyświetleniu ekranu głównego wszystkie działania zostaną zakończone.
Proces konfiguracji na telefonie iPhone
1. Połącz z domyślną nazwą sieci routera(SSID).
Nazwa sieci(SSID): ASUS_XX
2.
3. Wybierz "Zezwól podczas korzystania z aplikacji" lub "Zezwól raz" w zależności od preferencji.
※ Zalecamy wybór "Zezwól podczas korzystania z aplikacji".
4. Stuknij "OK", aby uzyskać pozwolenie Bluetooth.
5. Wybierz"Ustawienia".
6. Następnie "ASUS Router".
7. Stuknij "Start".
8. Ustaw typ Internetu w zależności od stanu sieci.
【Typ połączenia - Automatyczne IP】
(1) Stuknij"Dalej". jpg" width="639"/>
【Typ połączenia - PPPoE】
(1) Wpisz nazwę użytkownika i hasło dostarczone przez dostawcę usług internetowych i stuknij "Dalej".
※ Jeśli nie masz pewności co do nazwy użytkownika i hasła, zalecamy skontaktowanie się z dostawcą usług internetowych, którego dotyczy umowa. com/images/2020/06/09/b62f8e7f-9320-41e8-99e4-14bdb0a523ab. jpg" width="638"/>
(2) Stuknij "Dalej". com/images/2020/06/09/e08061da-8c39-435d-be04-920e470196bd. jpg" width="638"/>
9. Wpisz nazwę sieci (SSID) i hasło, a następnie stuknij "Dalej".
※ Jeśli chcesz ustawić 2, 4 GHz i 5 GHz osobno, zaznacz pole wyboru dla konfiguracji każdego pasma.
10. Wpisz nazwę logowania i hasło, a następnie stuknij "Dalej".
※ Nazwa użytkownika i hasło są wymagane podczas uzyskiwania dostępu do strony konfiguracji routera.
11. Po zakończeniu instalacji otwórz ekran główny, pojawi się okienko połączenia zdalnego. Wybierz "Akceptuj" lub "Odrzuć" w zależności od stanu sieci.
※ Jeśli chcesz uzyskać dostęp ze środowiska zewnętrznego, wybierz "Akceptuj".
※ Jeśli ekran główny nie wyświetla się, wybierz nową sieć bezprzewodową w urządzeniu i wróć do aplikacji ASUS Router.
12. Gdy wyświetli się ekran główny, konfiguracja została zakończona.
Jak pobrać (program narzędziowy / oprogramowanie układowe)?
Najnowsze sterowniki, oprogramowanie, oprogramowanie układowe i instrukcje obsługi można pobrać z Centrum Pobierania ASUS.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat Centrum Pobierania ASUS, zapoznaj zasobami zamieszczonymi pod tym odnośnikiem.
Pytania dotyczące zakupów
Obsługa klienta sklepu ASUS
Aby uzyskać informacje na temat zakupów, odpowiedzi na pytania dotyczące postępu realizacji zamówień, informacje na temat produktów, zwrotów, dostaw, faktur oraz ogólnie różnych problemów związanych z zamówieniami należy skontaktować się z centrum obsługi klienta sklepu ASUS.
- Adres e-mail: kontakt@sklepasus. pl
- Telefon: 22 228 20 68, pn-pt 9:00-17:00
Wsparcie techniczne dla produktów ASUS
W zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych lub próśb o wsparcie techniczne należy skontaktować się jedną z następujących metod:
Proces zakupu na stronie internetowej:
✧ Wybór produktu - Można zawsze przeglądać nasze produkty od strony głównej poprzez kategorie, jak również po prostu wyszukać konkretny produkt.
✧ Członek lub gość - Można kupować za pośrednictwem naszego konta członkowskiego lub jako gość, jednakże nasze konto członkowskie zapewnia większe korzyści podczas robienia zakupów w tym sklepie.
✧ Dodanie do koszyka - Można kupować, po prostu klikając opcję „dodaj do koszyka” przy wybranym produkcie, a ponadto dodać w ostatnim widoku poglądowym różne akcesoria lub inne nasze doskonałe produkty.
✧ Szybki proces zapłaty - Można szybko zapłacić za produkty w koszyku na zakupy jako członek lub jako gość. Oferujemy naszym klientom różne metody wysyłki i płatności.
✧ Złożone zamówienie - E-mail z potwierdzeniem zostanie wysłany bezpośrednio po złożeniu zamówienia, a dodatkowo zawsze można sprawdzić szczegóły zamówienia i postęp jego realizacji na swoim koncie zakupu.
✧ Lista życzeń - W przypadku trudności dokonania wyboru nie trzeba się martwić, można po prostu kliknąć symbol „serca” obok siatki produktu lub na stronie produktu, aby powrócić do niego później.
*Informujemy, że złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu dóbr lub usług, co podlega akceptacji lub anulowaniu ze strony firmy ASUS.
Czy istnieje możliwość zamawiania przez telefon?
Sklep ASUS nie zapewnia możliwości składania zamówień przez telefon. W celu składania zamówień należy korzystać ze sklepu internetowego.
Koszty wysyłki wysyłki
Wszystkie zamówienia mają darmową wysyłkę.
Chcę złożyć zamówienie na firmę. Gdzie powinien zostać wpisany numer NIP?
Aby dodać numer NIP do zamówienia:
- Podczas składania zamówienia wpisz nazwę firmy i numer NIP w polach do tego przeznaczonych.
- Wypełnij pozostałe dane i przejdź dalej.
- Twoja faktura z numerem NIP zostanie przesłana drogą elektroniczną w ciągu jednego dnia od chwili wysłania produktu.
VAT może zostać rozliczony w odpowiednim urzędzie skarbowym.
Jak mogę anulować moje zamówienie?
Istnieją dwa sposoby anulowania zamówienia:
- Po potwierdzeniu zamówienia, które nie zostało jeszcze wysłane:
możesz je anulować na stronie Moje zamówienie -> Szczegóły zamówienia -> Kliknij przycisk [Anuluj] - Po potwierdzeniu i wysłaniu zamówienia:
możesz go zwrócić na stronie Moje zamówienie -> Strona szczegółów zamówienia -> Kliknij przycisk [Zwrot]
A co w przypadku, jeśli moja przesyłka zostanie zgubiona?
Firma Asus zapobiegawczo monitoruje proces dostawy od początku do końca. Jeśli przesyłka nie zostanie doręczona po pewnym czasie od jej wysłania, firma ASUS poprosi firmę kurierską o wyjaśnienie sprawy i powiadomi klienta w przypadku uzyskania informacji o zagubieniu pakietu. Jeśli klient przypuszcza, że jego przesyłka została zagubiona, należy jak najszybciej skontaktować się z działem wsparcia firmy ASUS. Sprawdzimy sprawę i ustalimy następne działania. Po uzyskaniu przez nas wszystkich istotnych informacji przetworzenie sprawy zajmie nam od 5 do 7 dni roboczych.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Można śledzić zamówienie, sprawdzając w sekcji „Moje zamówienia” na swoim koncie ASUS.
A co w przypadku, jeśli moja przesyłka zostanie dostarczona w uszkodzonym stanie?
W przypadku zauważenia, że przesyłka jest uszkodzona w momencie jej odbioru i kwitowania doręczenia, należy zażądać od doręczyciela, aby zapisał nieprawidłowość na etykiecie wysyłkowej. Należy zachować oryginalne opakowanie i natychmiast skontaktować się z działem wsparcia ASUS. Podczas kontaktowania się z nami należy dołączyć do swojej wiadomości odpowiednie zdjęcia lub dowody. Po uzyskaniu przez nas wszystkich istotnych informacji z reguły przetworzenie sprawy zajmuje nam od 5 do 7 dni roboczych.
Co mam zrobić, jeśli moje informacje trackingowe nie zostały zaktualizowane od dłuższego czasu?
W przypadku zauważenia, że numer trackingowy nie został zaktualizowany od dłuższego czasu, należy jak najszybciej skontaktować się z działem wsparcia ASUS. Zrobimy wszystko, co możemy, aby rozwiązać sprawę.
Co muszę zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub zagubiony towar?
W przypadku otrzymania niewłaściwego lub zagubionego towaru należy natychmiast skontaktować się z działem wsparcia ASUS.
Co muszę zrobić przed pokwitowaniem odbioru przesyłki od Was?
Najpierw należy upewnić się, że dane na etykiecie wysyłkowej i zewnętrznym opakowaniu są prawidłowe, a następnie sprawdzić, czy są jakieś pęknięcia lub poważne uszkodzenia. W przypadku zauważenia jakichś nieprawidłowości należy skontaktować się z działem wsparcia ASUS.
A co w przypadku, jeśli moja przesyłka została zwrócona do magazynu?
Większość naszych kurierów ponowi próbę doręczenia przed nadaniem przesyłce statusu „niemożliwa do doręczenia”. Jeśli przesyłka została oznaczona statusem „niemożliwa do doręczenia”, zostanie ona wysłana z powrotem do magazynu. Po otrzymaniu zwróconej przesyłki zrealizujemy zwrot kosztów na konto, którego użyto do zapłaty za produkt(y). W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu z działem wsparcia ASUS.
Co muszę zrobić, jeśli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia?
Należy się upewnić, że adres e-mail w zamówieniu jest prawidłowy, a e-mail nie został przeniesiony bezpośrednio do folderu spamu. Można również wejść na stronę Moje konto Link: https://estore. com/pl/sales/order/history/, aby sprawdzić szczegóły zamówienia.
Czy naliczony będzie podatek VAT?
Sklep ASUS musi funkcjonować w zgodności z przepisami dotyczącymi podatku VAT, które zależą od typu produktu i kraju dostarczenia. Przed zakończeniem składania zamówienia klient zostanie poinformowany o stawce VAT obowiązującej dla produktów z jego zamówienia – na stronie swojego wózka na zakupy. E-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz e-mail z fakturą również zawierają informację dotyczącą stawki VAT, a także łączną kwotę zamówienia.
Dlaczego moje zamówienie nadal ma status „oczekujące”, chociaż dokonałem(-am) już zapłaty?
Aby zapewnić bezpieczeństwo każdego klienta, współpracujący z firmą ASUS operator płatności wykona serię kontroli bezpieczeństwa. Należy skontaktować się bezpośrednio z działem wsparcia ASUS, aby sprawdzić status oczekującej płatności. Informujemy, że firma ASUS wysyła zamówione produkty tylko po przetworzeniu płatności.
Dlaczego moje zamówienie ma status „w trakcie przetwarzania” zamiast „zapłacone”?
Jeśli zamówienie ma status „w trakcie przetwarzania”, jest to z reguły spowodowane usterką połączenia pomiędzy serwerem operatora karty kredytowej/debetowej a naszym serwerem. Po skutecznym przetworzeniu zapłaty zmienimy status zamówienia na „zapłacone”. Jeśli klient nie chce czekać, może anulować swoje zamówienie w sekcji „Moje zamówienia” Link: na swoim koncie i złożyć nowe zamówienie z zastosowaniem innej metody płatności.
Zapłaciłem(-am) przekazem bankowym. Po jakim czasie środki dotrą do Was?
Środki będą oznaczone jako pobrane z konta klienta w tym samym dniu, w którym dokonano płatności. Po zrealizowaniu płatności upłynie od 5 do 7 dni roboczych, zanim zostanie to zaktualizowane w naszym systemie. Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem, a jego zamówienie zostanie przekazane do przetworzenia.
Jakie metody płatności są dostępne?
ASUS Shop przyjmuje płatności z góry dokonane wyłącznie następującymi metodami:
- Karta kredytowa
- Karta debetowa
- PayU
- Przelew bankowy
- Płatność za pobraniem
Czy firma ASUS pobiera i przechowuje dane mojej karty kredytowej/debetowej?
Informujemy, że firma ASUS nigdy nie pobiera danych karty klienta. Po potwierdzeniu swojego zamówienia na stronie kasy, klient zostanie przekierowany na zaszyfrowaną stronę płatności naszego operatora płatności w celu wprowadzenia danych swojej karty.
Jak mogę założyć konto ASUS?
Jak można zarejestrować się na koncie ASUS?
Za pomocą konta ASUS użytkownik może korzystać z różnych usług dostarczanych przez firmę ASUS. Po zalogowaniu się na swoim koncie ASUS użytkownik może zarejestrować swoje zakupione produkty ASUS i otrzymywać różne promocje na produkty oferowane okresowo przez firmę ASUS.
1. Należy wejść na oficjalną stronę internetową ASUS i kliknąć „Zaloguj się” w górnym prawym rogu.
2. Kliknąć zarejestruj się.
3. Wybrać metodę rejestracji za pośrednictwem skrzynki pocztowej jako preferowaną metodę logowania członka. (Rejestracja za pośrednictwem skrzynki pocztowej będzie obowiązkowa do robienia zakupów w sklepie).
4. Wypełnić dane w zaznaczonych polach wymaganych*. Kliknąć opcję „Nie jestem robotem”, a następnie „Zarejestruj się”.
5. Weryfikacja podstawowych danych użytkownika zostanie zakończona.
6. Należy wejść na swoją pocztę e-mail i kliknąć link weryfikacyjny, aby aktywować swoje konto ASUS.
Czy możliwe jest stworzenie listy życzeń?
Można kliknąć symbol „serca” obok siatki produktów lub na stronie zakupu produktu, aby zapisać swój ulubiony produkt i wrócić do niego później.
Jak mogę subskrybować newsletter ASUS?
Należy zostać członkiem w serwisie ASUS i subskrybować nasz newsletter (EDM), aby uzyskać więcej informacji na temat produktów.
W jaki sposób firma ASUS chroni moje dane osobowe?
Firma ASUS podejmuje środki ostrożności w celu ochrony danych osobowych użytkowników przed nieautoryzowanym dostępem, modyfikacjami, ujawnieniem lub usunięciem. Wykonujemy wewnętrzne kontrole naszych praktyk w zakresie pobierania, przechowywania i przetwarzania danych, jak również wdrażamy techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa dla ochrony przed nieautoryzowanym dostępem do systemów, w których przechowujemy dane osobowe użytkownika. Przesyłanie danych osobowych pomiędzy różnymi lokalizacjami spółki ASUS i jej podmiotami stowarzyszonymi odbywa się za pośrednictwem naszej bezpiecznej sieci WAN. Spółka ASUS z poświęceniem dąży do ochrony i poszanowania prywatności użytkowników poprzez swoją „Politykę prywatności ASUS” w aspekcie pobierania, wykorzystywania i ochrony danych osobowych użytkownika. Więcej informacji można uzyskać w „Polityce prywatności ASUS” dostępnej pod adresem Link: https://www. com/pl/Terms_of_Use_Notice_Privacy_Policy/Privacy_Policy.
Jak mogę poprosić firmę ASUS o skasowanie lub udostępnienie mi do pobrania moich danych osobowych pobieranych przez ASUS?
Jeśli użytkownik chce skasować lub pobrać swoje dane osobowe pobrane przez ASUS, należy skorzystać z: „Interfejsu do wniosku klienta dot. danych osobowych” Link: na oficjalnej stronie internetowej ASUS – w celu przesłania odpowiedniego wniosku. Po wypełnieniu wniosku użytkownik otrzyma od nas automatyczną wiadomość e-mail z podanym numerem aplikacji. Spółka ASUS rozpatrzy aplikację użytkownika zgodnie z wymogami prawnymi.Więcej szczegółów można znaleźć w serwisie ASUS Premium Care: Link: https://www. com/PL/support/FAQ/1041573
Jak mogę zarejestrować gwarancję na swoje urządzenie?
Są trzy sposoby na zarejestrowanie gwarancji na swoje urządzenie. Poprzez oficjalną stronę internetową członka ASUS: https://www. com/pl/support
2. Z konta ASUS, MyASUS w aplikacjach do systemu Windows:
3. Przy użyciu aplikacji na telefon MyASUS:
Można również zakupić usługę ASUS Premium Care, aby przedłużyć okres gwarancji i zapewnić swojemu urządzeniu ASUS dodatkową ochronę. Link:
W jaki sposób mogę naprawić swoje urządzenie?
Dział wsparcia technicznego ASUS może w tym pomóc. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe można znaleźć tutaj. com/pl/support
Czy mogę nabyć dodatki w trakcie procesu naprawy?
Nasze serwisy naprawcze są ograniczone wyłącznie do naprawy lub wymiany urządzeń. Nie mamy możliwości instalowania dodatkowych akcesoriów nabytych przez klienta w czasie procesu naprawy.
Czy mogę zakupić poszczególne części do swojego urządzenia?
Niestety aktualnie nie prowadzimy sprzedaży pojedynczych części.
Przykro nam, że chcesz zwrócić swoje urządzenie.
Możesz przejść do sekcji „Moje zamówienia” - https://estore. com/pl/sales/guest/form/,
albo bezpośrednio zadzwonić do działu wsparcia ASUS w celu złożenia wniosku o zwrot środków, a my pomożemy klientowi we wszystkich krokach procesu zwrotu.
Bez sprawdzonego wniosku klienta o zwrot, zwrócony pakiet z produktem nie zostanie przyjęty. Kiedy wniosek klienta uzyska status „wysłano”, klient nie będzie mógł już anulować swojego wniosku.
Przed złożeniem wniosku o zwrot należy przeczytać politykę zwrotów.
Polityka zwrotów
a. Produkty ASUS są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami i przechodzą rygorystyczne testy. Jeśli klient jest niezadowolony ze swojego produktu ASUS z jakiegokolwiek powodu, może poprosić o zwrot w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostawy. Po zatwierdzeniu wniosku klienta i otrzymaniu przez nas produktu zrealizujemy pełen zwrot środków dla klienta.
b. W zgodzie z odpowiednim prawem konsumenckim wszelkie dobra, które (1) nie mają wystarczającej jakości; (2) nie nadają się do wyznaczonego im celu; lub (3) nie są takie, jak opisano, mogą zostać zwrócone w ciągu 14 dni od daty dostawy. Należy otworzyć bilet serwisowy (ticket) z opisem problemu, jaki zauważono w swoim urządzeniu. Aby spełnić warunki uprawniające do zwrotu, klient musi skontaktować się z nami w ciągu 14 dni roboczych i szczegółowo opisać defekt, uszkodzenie lub odmienność materiałową produktów.
c. Możemy zdecydować się odmówić przyjęcia zwrotów w pewnych sytuacjach, w tym, bez ograniczeń, jeśli wystąpią następujące okoliczności:
i. Defekty lub uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem, zaniedbaniem, uszkodzeniami fizycznymi, modyfikacjami, niewłaściwą regulacją, normalnym zużyciem lub nieprawidłową instalacją po zakupie.
ii. Części obiektów brakuje w pudełku prezentowym.
iii. Jedynym powodem zwrotu są różnice cen.
iv. Brakuje oryginalnego pudełka prezentowego
v. Oddzielono darmowy podarunek lub rozdzielono pakiet
d. We wszystkich przypadkach dokładnie sprawdzimy produkt(y) i skontrolujemy wszelkie usterki. Aby spełnić warunki uprawiające do wymiany lub zwrotu, urządzenie musi być nieuszkodzone, w stanie „jak nowe” i w oryginalnym opakowaniu. Zachowujemy sobie prawo do odmowy przyznania zwrotu środków, jeśli zwrócony produkt zostanie uznany za uszkodzony lub będzie brakowało jakichkolwiek komponentów w oryginalnym opakowaniu.
e. Należy wejść do sekcji Moje zamówienia, aby złożyć wniosek o zwrot. Można również w tym celu skontaktować się z działem wsparcia klienta ASUS. Bez sprawdzonego wniosku klienta o zwrot, zwrócony pakiet z produktem nie zostanie przyjęty.
f. Po samodzielnym złożeniu wniosku o zwrot lub skontaktowaniu się z działem wsparcia ASUS:
i. Klient otrzyma Formularz uprawnienia do zwrotu towaru (Return Merchandise Authorization – RMA) i będzie musiał go przesłać. Należy wydrukować formularz RMA i umieścić go wewnątrz przeznaczonego do wysyłki pakietu zwrotu. Wszystkie produkty z oryginalnego zamówienia klienta, w tym urządzenia, akcesoria, pudełka prezentowe i dokumentacja. Nie należy wysyłać żadnych dodatkowych elementów, takich jak swoja karta SIM, etui, ochraniacze ekranu lub słuchawki, które nie były zawarte w oryginalnym opakowaniu. Jeśli tego typu przedmioty zostaną do nas omyłkowo wysłane, nie będziemy mogli ich zwrócić. Przed zwróceniem jakichkolwiek urządzeń do serwisowania należy koniecznie wykonać kopię zapasową swoich danych. Klient odpowiada za osobiste informacje zapisane w jego telefonie – dlatego przed wysłaniem urządzenia do firmy ASUS należy skasować wszelkie dane osobowe i wrażliwe dane. Firma ASUS nie odpowiada za żadnego rodzaju ujawnienia danych, które nadal będą znajdowały się w zwróconym lub serwisowanym urządzeniu. W czasie serwisowania dane przechowywane w urządzeniu mogą zostać skasowane, a nośniki pamięci sformatowane. Firma ASUS nie odpowiada i nie podlega żadnym roszczeniom w związku z jakimikolwiek stratami oprogramowania, danych lub innych informacji zawartych w produkcie lub dostępnych za jego pośrednictwem. Odzyskiwanie i ponowna instalacja programów stron trzecich, danych i informacji nie są objęte gwarancją.
W jaki sposób mogę poprosić o zwrot środków? Jeśli poproszę o zwrot, po jakim czasie otrzymam swoje środki?
Jeśli klient chce poprosić o zwrot środków jeszcze w czasie 14-dniowego okresu określonego w polityce zwrotów, może skontaktować się z działem obsługi klienta lub otworzyć procedurę zwrotu na swoim koncie klienta.
Informujemy, że przy składaniu wniosku o zwrot klient musi podać następujące informacje:
Jeśli klient składa wniosek poza 14-dniowym okresem określonym w polityce zwrotów oraz powodem wniosku o zwrot jest problem techniczny lub związany z jakością, prosimy o skontaktowanie się z działem wsparcia technicznego.
Procedura zwrotu środków dla klienta zostanie uruchomiona przez Action S. A. w ciągu 7 dni roboczych od dotarcia produktu do magazynu.
Kiedy procedura zwrotu środków zostanie uruchomiona, klient otrzyma swoje środki w czasie zależnym od zastosowanej metody płatności.
Karta kredytowa, karta debetowa, PayU - Od uruchomienia procedury zwrotu do zaksięgowania ich na koncie klienta może upłynąć do 7 dni roboczych.
Przekaz bankowy - Klient otrzyma e-mail z bezpiecznym linkiem do podania danych swojego konta bankowego do realizacji zwrotu. Po otrzymaniu tych danych od klienta i uruchomieniu procedury zwrotu może upłynąć maksymalnie 14 dni roboczych, zanim środki zostaną zwrócone na jego konto bankowe.
Należy pamiętać: podane okresy realizacji są jedynie szacunkowe.
Aby użyć kupon rabatowy, należy po prostu wprowadzić kod kuponu w czasie procesu dokonywania płatności. W podsumowaniu zamówienia widoczna będzie redukcja ceny przy zastosowaniu kuponu. Po zakończeniu składania zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Ważność kuponu
Wszystkie kupony są ważne tylko w określonym przedziale czasowym. Data utraty ważności kuponu jest podana w wiadomości e-mail wysłanej drogą elektroniczną lub w formie papierowej razem z kuponem.
Odrzucenie kuponu
Kupony mogą zostać odrzucone z następujących powodów:
Zasady i warunki wykorzystywania kuponów
Wykorzystywanie kuponów może być ograniczone do niektórych typów produktów, do zamówień w określonej liczbie i/lub określonym przedziale czasowym, w oparciu o kryteria ustanowione przez sklep ASUS. Składając zamówienie z wykorzystaniem kuponu, użytkownik akceptuje ograniczenia wynikające z zasad i warunków, jak jest to określone poniżej:
Kupon użyty do zwróconych później produktów
Kupony użyte do zakupu produktów zwróconych w późniejszym czasie będą uznawane za wykorzystane i nie mogą zostać zwrócone ani ponownie zaksięgowane.
Czy mój kupon jest nadal ważny?
Wszystkie kupony mają okres ważności. Datę ważności swojego kuponu można znaleźć w otrzymanym e-mailu lub liście z kodem.
Istnieją dwie metody znalezienia sterownika dla Twojego urządzenia – przez MyASUS lub centrum pobierania na stronie internetowej działu wsparcia ASUS. Więcej informacji można znaleźć pod poniższym adresem. com/pl/supportJak można sprawdzić kompatybilność komponentów?
Może w tym pomóc dział wsparcia technicznego ASUS. com/pl/support
Czym jest system operacyjny Microsoft Windows 11?
Windows 11 jest kolejną główną wersją systemu operacyjnego (OS) Windows, której wydanie Microsoft planuje na koniec 2021 roku. Microsoft nie wypuszczał na rynek nowej wersji systemu Windows od 6 lat, ponieważ system operacyjny Windows 10 był stale aktualizowany. Więcej informacji dostępnych jest poniżej, w części poświęconej często zadawanym pytaniom (FAQ) o Windows 11.
Jaka jest różnica między systemami Windows 10 i Windows 11?
System Windows 11 posiada wszystkie możliwości i zabezpieczenia systemu Windows 10 oraz przeprojektowany i odświeżony wygląd. Pojawiają się także nowe narzędzia, dźwięki i aplikacje. Każdy szczegół został przemyślany. Wszystko to składa się dla Ciebie na odświeżające wrażenia z korzystania z komputera.
Kiedy można kupić komputer ze wstępnie zainstalowanym systemem Windows 11?
Komputery ze wstępnie zainstalowanym systemem Windows 11 będą dostępne przed końcem 2021 roku.
Czy moje akcesoria będą działać z systemem Windows 11?
Jeśli posiadane akcesoria działały w systemie Windows 10 i spełniają wymagania systemu Windows 11, powinny działać pod systemem Windows 11. Jeśli chcesz się upewnić, skontaktuj się z producentem akcesoriów.
Chcę teraz kupić komputer. Czy będę mieć możliwość zainstalować później system Windows 11?
Większość sprzedawanych obecnie komputerów z systemem Windows 10 będzie można uaktualnić do systemu Windows 11. Aby możliwe było uaktualnienie komputera do systemu Windows 11, musi on spełniać minimalne specyfikacje sprzętowe, a do niektórych funkcji wymagany jest określony sprzęt. Plan wprowadzenia uaktualnienia jest wciąż finalizowany, ale ma się rozpocząć pod koniec 2021 roku i trwać do 2022 roku. Konkretne przedziały czasowe różnią się w zależności od urządzenia.
Kiedy będzie można uaktualnić urządzenie z systemem Windows 10 do systemu Windows 11?
Jeśli istniejący komputer z systemem Windows 10 jest wyposażony w najnowszą wersję systemu Windows 10 i spełnia minimalne specyfikacje sprzętowe, będzie można go uaktualnić do systemu Windows 11. Plan wprowadzania uaktualnienia jest wciąż finalizowany, ale dla większości urządzeń używanych już dziś, spodziewamy się, że będzie ona gotowa na początku 2022 roku. Nie wszystkie komputery z systemem Windows 10, które kwalifikują się do uaktualnienia do systemu Windows 11, otrzymają możliwość uaktualnienia w tym samym czasie. Aby sprawdzić, czy komputer kwalifikuje się do uaktualnienia, można pobrać i uruchomić aplikację PC Health Check. Po rozpoczęciu akcji uaktualniania możesz sprawdzić, czy jest ono gotowe dla Twojego urządzenia, przechodząc do Settings (ustawienia) > Windows Updates (aktualizacje systemu Windows).
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe dla systemu Windows 11?
Minimalne wymagania sprzętowe są dostępne tutaj.
Skąd mam wiedzieć, czy mój obecny komputer z systemem Windows 10 spełnia wymagania sprzętowe dla systemu Windows 11?
Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twój komputer spełnia minimalne wymagania, możesz pobrać i uruchomić aplikację PC Health Check, aby określić, czy Twój komputer kwalifikuje się do uaktualnienia do systemu Windows 11.
Co zrobić, jeśli mój komputer nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowych? Czy mogę unowocześnić osprzęt mojego komputera?
Jeżeli korzystasz z produktu ASUS (na przykład: notebooka, komputera stacjonarnego lub komputera All-in-One), jego osprzęt nie nadaje się do unowocześnienia. (takie jak procesor, TPM itp. )
Co zrobić, jeśli mój komputer nie spełnia minimalnych wymagań sprzętowych? Czy mogę pozostać przy systemie Windows 10?
Tak! Windows 10 nadal jest wspaniałą wersją systemu Windows. Microsoft zobowiązał się do wspierania systemu Windows 10 do 14 października 2025 roku.
Skąd będę wiedzieć, kiedy uaktualnienie będzie dostępne dla mojego komputera z systemem Windows 10?
Uaktualnianie do systemu Windows 11 rozpocznie się pod koniec 2021 roku i będzie kontynuowana do 2022 roku. W tym czasie będziemy przeprowadzać zakulisowe testy i walidację dla twojego konkretnego komputera. Usługa Windows Update poinformuje, czy i kiedy komputer będzie się kwalifikował. Możesz to sprawdzić przechodząc do Settings (ustawienia) > Windows Update.
Ile kosztuje uaktualnienie z systemu Windows 10 do systemu Windows 11?
To nic nie kosztuje. Ale tylko komputery z systemem Windows 10, które działają na najbardziej aktualnej wersji systemu Windows 10 i spełniają minimalne specyfikacje sprzętowe, będą mogły przeprowadzić uaktualnienie. Możesz sprawdzić, czy masz najnowsze aktualizacje dla systemu Windows 10 w Settings (ustawienia) > Windows Update.
Jaka jest różnica między uaktualnieniem a aktualizacją?
Aktualizacja może zawierać poprawki błędów i zabezpieczeń oraz nowe funkcje w danej wersji systemu Windows. Mają one tendencję do rozwijania się w ciągu roku. Uaktualnienie to zmiana wersji — na przykład przejście z systemu Windows 10 na system Windows 11 lub zmiana edycji z Windows Home na Windows Pro.
Jak długo będzie trwała oferta bezpłatnego uaktualnienia?
Oferta bezpłatnego uaktualnienia nie ma określonej daty zakończenia dla kwalifikujących się systemów. Microsoft zastrzega sobie jednak prawo do ostatecznego zakończenia wsparcia dla darmowej oferty. Ta data końcowa nie będzie wcześniejsza niż rok od dnia ogłoszenia ogólnej dostępności.
Czy mogę nadal korzystać z systemu Windows 10?
Tak. Nie musisz uaktualniać systemu do wersji Windows 11. Microsoft będzie wspierał system Windows 10 do 14 października 2025 roku.
Jeżeli odrzucę uaktualnienie, to czy mogę zmienić zdanie i przeprowadzić uaktualnienie później?
Tak. Jeżeli oferta uaktualnienia została przez Ciebie początkowo odrzucona, uaktualnienie możesz przeprowadzić, przechodząc do Settings (ustawienia) > Windows Update.
Czy system Windows 11 zajmuje więcej miejsca na dysku mojego komputera niż system Windows 10?
Nie. Windows 11 i Windows 10 wymagają mniej więcej tyle samo miejsca na dysku. Podczas procesu uaktualniania wymagane jest jednak dodatkowe miejsce. System Windows wyczyści to dodatkowe miejsce na dysku około 10 dni po zakończeniu uaktualnienia.
Czy Windows 11 zastąpi Windows 10?
Windows 11 to najnowsza wersja systemu Windows. Microsoft będzie jednak wspierał system Windows 10 do 14 października 2025 roku.
Co się stanie z moimi plikami po uaktualnieniu do systemu Windows 11?
Domyślnie, wszystkie pliki i dane zostaną przeniesione. Zalecamy jednak utworzenie kopii zapasowej plików przed instalacją. Dowiedz się więcej o usłudze tworzenia kopii zapasowej folderów komputera w OneDrive.
Czy po uaktualnieniu mogę powrócić do systemu Windows 10, jeśli nie podoba mi się system Windows 11?
Tak. Po zainstalowaniu uaktualnienia do systemu Windows 11 można w ciągu 10 dni powrócić do systemu Windows 10, zachowując przy tym pliki i dane, które zostały przeniesione. Po upływie 10 dni należy utworzyć kopię zapasową danych i przeprowadzić "czystą instalację", aby powrócić do systemu Windows 10.
Jeśli potrzebujesz wrócić do systemu Windows 10 po upływie 10 dni od aktualizacji do Windows 11, skontaktuj się ze Wsparciem technicznym ASUS, aby uzyskać więcej informacji.
Uwaga: W przypadku laptopów i desktopów dla graczy możesz użyć narzędzia ASUS Recovery, aby przywrócić system do ustawień fabrycznych. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o Wprowadzeniu do ustawień fabrycznych MyASUS (ASUS Recovery).
Czy po uaktualnieniu mogę wrócić do systemu Windows 10, jeśli nie spodoba mi się system Windows 11?
Tak. Po zainstalowaniu uaktualnienia do systemu Windows 11 przez 10 dni można powrócić do systemu Windows 10, zachowując pliki i dane, które zostały przeniesione. Po upływie 10 dni należy utworzyć kopię zapasową danych i przeprowadzić "czyszczenie instalacji", aby powrócić do systemu Windows 10.
Jak długo trwa instalacja systemu Windows 11?
Pobieranie i instalowanie systemu Windows 11 będzie najprawdopodobniej trwało dłużej niż typowa aktualizacja funkcji systemu Windows 10. Podczas pobierania systemu Windows 11 możesz korzystać z komputera, a następnie możesz zaplanować instalację w określonym czasie, kiedy nie planujesz korzystać z komputera.
Czy mogę uaktualnić komputer z systemem Windows 10 do systemu Windows 11, jeśli pracuję w trybie S?
Jeśli komputer spełnia minimalne specyfikacje sprzętowe, można uaktualnić system Windows 10 Home Edition w trybie S do systemu Windows 11 Home Edition w trybie S. Jeśli na komputerze z systemem Windows 10 jest uruchomiona edycja Pro w trybie S, w celu uaktualnienia do systemu Windows 11 Pro należy przełączyć się z trybu S. System Windows 11 Pro Edition nie jest dostępny w trybie S.
Czy na naprawdę starym komputerze można uruchomić system Windows 11?
Aby sprawdzić, czy komputer kwalifikuje się do uaktualnienia do systemu Windows 11, można pobrać i uruchomić aplikację
Powyższe informacje pochodzą od firmy Microsoft; więcej informacji można znaleźć na witrynie internetowej Windows 11 firmy Microsoft.
Jeżeli korzystasz z urządzeń Windows w biznesie, więcej informacji możesz uzyskać zapoznając się częścią poświęconą często zadawanym pytaniom (FAQ) poniżej:
- Skąd będę wiedzieć, kiedy uaktualnienie do Windows 11 będzie dostępne dla mojego komputera z systemem Windows 10?
Microsoft prześle powiadomienie, gdy tylko twój komputer zostanie przetestowany i zakwalifikowany do darmowego uaktualnienia. Możesz także uruchomić usługę Windows Update, aby zweryfikować tę kwestię samodzielnie. Pamiętaj, że do całkowitego zakończenia uaktualnienia konieczne jest pobranie zasobów o dużym rozmiarze. Dostawca usług internetowych może w określonych lokalizacjach naliczać stosowne opłaty. - Jaką edycję systemu Windows 11 otrzymam po uaktualnieniu?
Uaktualnienie do Windows 11 obejmuje tę samą edycję, co w przypadku system Windows 10. Urządzenia z zainstalowanym systemem w wersji Windows 10 Pro zostaną uaktualnione do systemu w wersji Windows 11 Pro. Urządzenia pracujące pod systemem w wersji Windows 10 Enterprise zostaną uaktualnione do systemu w wersji Windows 11 Enterprise. Windows 11 Pro nie będzie oferowany w wersji Windows 11 Pro S, dlatego celem uaktualnienia należy przełączyć się z trybu S. - Które urządzenia i programy są kompatybilne?
Oczekuje się, że większość oprogramowania i akcesoriów, które pracowały z systemem Windows 10, będą pracowały z systemem Windows 11. Szczegółowe informacje na temat danych produktów można uzyskać od wydawcy oprogramowania lub producenta akcesoriów. - Czy moje aplikacje, oprogramowani i programy, które mam zainstalowane pod systemem Windows 10 będą działały pod systemem Windows 11? Czy program AppAssure jest kompatybilny z Windows 11?
Tak. Jednym z priorytetów Microsoft jest to, aby aplikacje współdziałały z najnowszą wersją naszego oprogramowania, dlatego system Windows 11 był tworzony z myślą o kompatybilności. Jednym ze zobowiązań Microsoft jest to, aby aplikacje działające pod systemami Windows 7/8. 1/10 działały także pod systemem Windows 11. Jeżeli korzystasz z AppAssure, Microsoft pomoże nieodpłatnie w zagwarantowaniu kompatybilności. AppAssure to usługa, która pomaga klientom rozwiązywać problemy z aplikacjami, które mogą się pojawić wraz z uruchomieniem najnowszej wersji oprogramowania Microsoft. Usługa AppAssure jest dostępna nieodpłatnie dla zakwalifikowanych klientów, którzy dysponują co najmniej 150 licencjami. Więcej informacji na temat wymogów dotyczących kwalifikacji, zapoznaj się treścią tej strony. Odwiedź stronę AppAssure i zaloguj się, aby przesłać swój wniosek o wsparcie dla dedykowanego menedżera AppAssure. Jeżeli masz problemy z prezesłaniem wniosku o wsparcie, prześlij wiadomość na adres ACHELP@microsoft. com, a jeden z członków zespołu Microsoft udzieli Ci pomocy. - W przypadku systemu Windows 10 Microsoft zmusił mnie do wprowadzenia znaczących zmian w moich procesach IT, podejściu do zarządzania i wykorzystywanych narzędziach. Wprowadzenia jakich zmian będzie ode mnie oczekiwane w przypadku nowej wersji systemu?
Windows 11 jest oparty na tych samych fundamentach, co Windows 10, dlatego będzie obsługiwał te same narzędzia do zarządzania, z których korzystasz pod systemem Windows 10. - Co to obwieszczenie oznacza dla systemu Windows 10?
System Windows 10 będzie wspierany do 14 października 2025 r., tak jak zostało to oryginalnie zakomunikowane. Klienci korzystający z wydań objętych długookresową usługą serwisową (LTSC i LTSB) będą wspierani także po ogłoszonej dacie końca wsparcia. - Jak wygląda ścieżka aktualizacji z Windows 10 do Windows 11? W mojej organizacji nadal korzystamy z systemu Windows 7 na niektórych urządzeniach. Jeżeli te urządzenia spełnią wymagania sprzętowe, to czyich systemy będzie można uaktualnić do wersji Windows 11?
Większość dostępnych obecnie w sprzedaży urządzeń może zostać uaktualniona do wersji Windows 11. Wyboru będzie można dokonać spośród następujących opcji: uaktualnienie, wyczyszczenie instalacji lub zainstalowania Windows 10 celem uaktualnienia do Windows 11. W przypadku urządzeń z systemem Windows 7, które spełniają wymogi sprzętowe, musisz wyczyścić instalację lub zainstalować nowszą wersję systemu celem bezpośredniego uaktualnienia do wersji Windows 11. - Jakie są korzyści i wartościowe propozycje dla przyszłych użytkowników systemu Windows 11 Enterprise?
Windows 11 to znajomy, ale odświeżony interfejs, który pozwala zwiększać produktywność i poprawia wrażenia użytkowników końcowych ze współpracy, zachowując jednocześnie spójność zarządzania IT urządzeniami. - Jak wygląda proces aktywacji i dostarczania uaktualnienia dla moich zdalnych użytkowników? Czy jest taki sam, jak w przypadku systemu Windows 10?
System Windows 11 został stworzony na bazie tego samego jądra, co system Windows 10, dlatego twoje wrażenia z korzystania z nowego systemu będą podobne do wrażeń już Ci znanych. - Korzystam z funkcji autopilotażu systemu Windows do przygotowywania urządzeń dla użytkowników końcowych. Czy funkcja Windows AutoPilot będzie dostępna pod systemem Windows 11?
Tak. Funkcja Windows AutoPilot dla urządzeń z systemem Windows 11 będzie dostępna. - Czy wszystkie programy bezpieczeństwa dostarczane przez zewnętrznych wydawców oprogramowania będą działały pod systemem Windows 11, tak jak działają pod systemem Windows 10? Czy muszę uaktualniać te rozwiązania do najnowszych wersji zanim będą działały pod systemem Windows 11, tak jak działają pod systemem Windows 10, by zagwarantować ich kompatybilność z systemem Windows 11?
Powyższe informacje pochodzą od firmy Microsoft; więcej informacji można znaleźć na witrynie internetowej Windows 11 dla biznesu firmy Microsoft.