C Tec Ep203 to innowacyjny produkt z zakresu technologii budowlanej. Jest to zaawansowana wersja systemu EP203, która oferuje wiele nowych i ulepszonych funkcji. System jest zaprojektowany do pracy w różnych warunkach, a jego główne cechy obejmują wysoką wytrzymałość, łatwość instalacji, wygodę użytkowania, bezpieczeństwo, niski poziom hałasu, łatwą konserwację i wytrzymałość na uszkodzenia. System jest zgodny z wymaganiami europejskimi i spełnia wszystkie wymagania standardów bezpieczeństwa. C Tec Ep203 jest dostępny w szerokiej gamie wariantów i jest przystosowany do współpracy z różnymi systemami sterującymi.
Ostatnia aktualizacja: Techniczne informacje o produkcie C Tec Ep203
PEŁEN OPIS
OGRANICZNIK PRZEPIĘĆ KLASY C 4P
VCX
(TRÓJFAZOWY)
Dane techniczne:
Model - CT-C - 4P
Klasa ochrony - C
Spełnianie wymogów - klasa II
Wykonanie - warystorowe
Bieguny - 4P
Wymagane zabezpieczenie - 32A
Przyłącza max - 35mm2
Napięcie nominalne pracy - Un 275 V AC
Prąd max. Imax - 40kA
Prąd próbny In - 20kA
Napięciowy poziom ochrony - <1, 2 kV
Montaż - szyna 35mm
Modułowe ochronniki przepięć VCX-L2-C klasy T2 dedykowane są do ochrony instalacji zasilających nN przed skutkami przepięć indukowanych i łączeniowych. Montowane powinny być jako drugi stopień ochrony w tablicach piętrowych, podrozdzielniach. Ochronniki zamontowane powinny być w miejscach wprowadzeń instalacji elektrycznej do budynku. W budynkach bez instalacji odgromowej i z przyłączem linii kablowej, ograniczniki tego typu stanowią wystarczającą ochronę, bez potrzeby instalowania ograniczników klasy T1. wyposażone są w wizualny wskaźnik działania (zielony – ochrona, czerwony – brak ochrony).
Posiada zintegrowane zabezpieczenie termiczne - nie wymaga dodatkowego dobezpieczenia termicznego (choć jest ono zawsze zalecane).
Opis techniczny:
Sercem ochronnika jest element warystorowy, o rezystencji zależnej głównie od napięcia na jego zaciskach.
OGRANICZNIK POSIADA WYMAGANE CERTYFIKATY
POSIADAMY WYMIENNE WKŁADKI DO OGRANICZNIKA
Spełnia wymagania programu Czyste Powietrze
Kocioł gazowy kondensacyjny, wiszący, jedno i dwufunkcyjny
- Szybka dostawa ciepłej wody - funkcja "ciepłego startu"
- Trwały i niezawodny - niemiecka technologia
- Bezpieczny w użytkowaniu - zamknięta komora spalania
- Elegancki i nowoczesny wygląd
Ciepła woda
Ogrzewanie
Kotły gazowe
Znajdź firmę autoryzowaną
Opis produktu
Po prostu dlaTwoich potrzeb
Gazowe kotł kondensacyjne ecoTEC pro VC/VCW to idealne rozwiązanie dla mniejszych potrzeb grzewczych, dla domów, lokali użytkowych, budynków użyteczności publicznej.
Dwufunkcyjny ecoTEC pro VCW jest wyjątkowo lekki i mały, a jednocześnie oferuje zaskakująco wysoką wydajność przygotowania ciepłej wody.
Automatyczna regulacja spalania, pneumatyczna automatyka gazowa oraz pompa wysokiej sprawności zapewniają wysoką efektywność wykorzystania energii, mniejsze rachunki za energię elektryczną oraz chronią środowisko naturalne.
Aby skorzystać z pomocy w doborze urządzenia, skorzystaj z formularza
Wypełnij formularz
Dane techniczne
Dane techniczne
VC 146/5-3 | VC 186/5-3 | VC 246/5-3 | VCW 236/5-3 | VCW 286/5-3 | |
---|---|---|---|---|---|
Moc grzewcza (50/30°C) [kW] | 5, 9 - 15, 3 | 5, 7 - 20, 0 | 7, 1 - 25, 9 | 5, 7 - 20, 0 | 7, 1 - 25, 9 |
Moc grzewcza (80/60°C) [kW] | 5, 2 - 14, 0 | 5, 2 - 18, 5 | 6, 2 - 24, 0 | 5, 2 - 18, 5 | 6, 2 - 24, 0 |
Klasa energetyczna na cele grzewcze (A+++ do D) | A | A | A | A | A |
Klasa energetyczna na cele cwu (A do G) | - | - | - | A | A |
Profil obciążenia | - | - | - | XL | XL |
Maksymalna temp zasilania [°C] | 85 | 85 | 85 | 85 | 85 |
Pobór mocy elektrycznej min. [W] | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
Pobór mocy elektrycznej max. [W] | 70 | 80 | 85 | 80 | 85 |
Zasilanie [V / Hz] | 230 / 50 | 230 / 50 | 230 / 50 | 230 / 50 | 230 / 50 |
Masa [kg] | 32 | 33, 5 | 32 | 33, 5 | 33, 5 |
Wymiary (wys. x szer. x gł. ) [mm] | 720 x 440 x 338 | 720 x 440 x 338 | 720 x 440 x 338 | 720 x 440 x 338 | 720 x 440 x 338 |
Produkty uzupełniajace ofertę
Produkty uzupełniajace ofertę
Materiały do pobrania
Jak kupić
Potrzebujesz więcej informacji o tym produkcie?
Produkty alternatywne
Ten artykuł od 2009-02 wymaga zweryfikowania podanych informacji. Należy podać wiarygodne źródła, najlepiej w formie przypisów bibliograficznych. |
Produkt – każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko, co może być oferowane na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa (profesjonalna), miejsce, organizacja bądź idea.
Podział produktów[edytuj | edytuj kod]
Ze względu na sposób wykorzystania i przeznaczenia, produkty dzielimy na:
- konsumpcyjne:
- powszednie:
- podstawowe,
- impulsywne,
- nagłej potrzeby;
- wybieralne:
- homogeniczne (jednolite),
- heterogeniczne;
- luksusowe,
- sporadyczne (epizodyczne),
- niepostrzegalne;
- powszednie:
- przemysłowe:
- dobra inwestycyjne,
- produkty wyposażenia dodatkowego,
- surowce,
- materiały,
- półprodukty,
- produkty zaopatrzeniowe,
- usługi profesjonalne.
Ze względu na stopień materialności (bo usługa to też produkt, zgodnie z przytoczoną wyżej definicją), produkty dzielimy na:
- czyste produkty materialne,
- produkty materialne z towarzyszącymi usługami,
- hybrydy (pół na pół),
- usługi z towarzyszącymi produktami materialnymi,
- czyste usługi.
Usługi uznawane są za produkty jedynie w odniesieniu do usług profesjonalnych oraz komplementarnych (np. konto bankowe).
Struktura produktu[edytuj | edytuj kod]
W każdym produkcie można wyróżnić pewne poziomy, składające się na cały produkt. W literaturze można spotkać się z dwiema głównymi koncepcjami budowy produktu:
- pierwsza, zaproponowana przez T. Levitta w latach 80. XX w., mówi o trzech poziomach[1]:
- rdzeń (jądro) to, czyli fizyczny wymiar produktu, jego cechy funkcjonalne oraz zastosowane rozwiązania techniczne,
- produkt rzeczywisty to wszystko co ma wpływ na postrzeganie towaru (usługi) przez konsumenta. Składają się na to takie czynniki jak: marka, znak handlowy, model, materiał, cena, jakość, opakowanie, styl, a także wygląd,
- produkt poszerzony to korzyści dodatkowe, takie jak: dostawa, gwarancja, reklamacje, części zapasowe, dostępność punktów usługowych, instrukcja, łatwość instalacji i konserwacji, warunki płatności itp. ;
- druga, opisana przez Ph. Kotlera obejmuje pięć poziomów:
- podstawowy pożytek – jest to podstawowa potrzeba zaspakajana przez dany produkt (a więc rozrywka w przypadku telewizora),
- produkt podstawowy – ta część produktu, która jest niezbędna do zaspokojenia potrzeby (np. telewizor),
- produkt oczekiwany – oczekiwania klienta wobec produktu (panoramiczny obraz),
- produkt rozszerzony – wszystko co przewyższa oczekiwania klienta (dźwięk stereo, podłączenie konsoli do gier),
- produkt potencjalny – wszystkie modernizacje jakim może zostać poddany produkt w przyszłości (możliwość przeglądania stron WWW na telewizorze, przegląd zdjęć).
Funkcje produktu[edytuj | edytuj kod]
Podstawową funkcją każdego produktu jest zaspokojenie potrzeby nabywcy. Najczęściej jest to więc użyteczność produktu. Oprócz tej podstawowej każdy produkt pełnić powinien dwie dodatkowe funkcje. Pierwsza z nich wiąże się z łatwością użytkowania produktów, druga zaś z ich kształtem i kolorystyką.
Łatwość użytkowania produktu jest szczególnie widoczna w wypadku nowoczesnych produktów przemysłu elektronicznego (np. nowoczesne telewizory, aparaty fotograficzne, komputery czy magnetowidy).
Kształt i kolorystyka produktów mają w warunkach gospodarki rynkowej duże znaczenie. Klientom oferuje się wiele różnych produktów zaspokajających tę samą potrzebę (np. samochody, odzież). Na wybór wpływać może kształt, kolor i inne elementy kształtujące pierwsze wrażenie. Ogromne znaczenie ma także opakowanie.
Cykl życia produktu[edytuj | edytuj kod]
Produkt tak jak każde dobro ma swoje cykle od wprowadzenia go na rynek poprzez działanie na rynku lub jego wycofanie. Cykl życia produktu składa się z 4 faz:
- wprowadzenia produktu na rynek, sprzedaż niska,
- wzrostu,
- dojrzałości, czyli nasycenie produktem,
- spadku (schyłku).
Strategie produktu[edytuj | edytuj kod]
Elementami strategii produktu są:
- kształtowanie funkcji produktu,
- kształtowanie struktury asortymentowej firmy,
- planowanie cyklu życia produktu,
- kreowanie nowych potrzeb i produktów ich zaspokajających.
Na strategię produktu składają się również elementy takie jak:
- jakość,
- reklama,
- wzór,
- cechy,
- marka i znak firmowy,
- opakowanie,
- rozmiary,
- serwis,
- gwarancja.
Przykładowe strategie produktu:
- strategia utrzymywania konkurencyjności oferty,
- strategia pełnego asortymentu produktu,
- strategia ograniczonego asortymentu produktu,
- strategia rozszerzania linii produktów,
- strategia uzupełniania linii produktów,
- strategia oczyszczania linii produktów
Przypisy[edytuj | edytuj kod]
- ↑ Włodzimierz Gogołek, Wiesław Cetera: Leksykon tematyczny. Zarządzanie, IT. Wydawnictwo Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, 2014, s. 166–169. ISBN 978-83-63183-58-5.