Beko BT 100 to podręcznik operacyjny produkowany przez firmę Beko. Podręcznik jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą w pełni wykorzystać swój produkt. Zawiera szczegółowe informacje dotyczące użytkowania sprzętu, w tym instrukcje, szczegółowe informacje techniczne i informacje dotyczące bezpieczeństwa. Podręcznik może być używany do określenia, jak właściwie korzystać z produktu, co pozwala użytkownikom w pełni wykorzystać wszystkie jego funkcje.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik operacyjny Beko Bt 100
- Zdjęcie oferty: Podręcznik Operacja Guardian Assistance
O przedmiocie
Jest to wydany w grudniu 1996, podręcznik o Afryce środkowej, która była objęta przez dwa miesiące operacją Guardian Assistance. Książka opisuje geografię, kulturę i historię tego rejonu. Opisuje także dokładnie armie stron konfliktu. Jest to jedyne wydanie tego podręcznika przez Departament Obrony USA i Kanadyjski Departament Obrony Narodowej.
Zobacz moje inne rzeczy wystawione na Allegro.
- Stan: Bardzo dobry Waga produktu z opakowaniem jednostkowym: 0. 540 kgRok wydania: 1995
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? WybierzKUP TERAZi w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego. Kup teraz 50 złProporzec 1go pułku carabinieri
- Kolekcje i sztukaKolekcjeMilitariaLiteraturaKsiążkiwydanie do 1945
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Co otrzymam w Pakiecie Producenta?
Otrzymasz bardzo dokładną instrukcję (Podręcznik Operacyjny), która podzielona jest na rozdziały omawiające kolejne, konieczne do realizacji procedury. Każdy rozdział zwieńczony jest listą kontrolną, która pozwoli Ci monitorować Twoje postępy. Podręcznik będzie opatrzony także naszym praktycznym komentarzem. Poinformujemy Cię też jaką dokumentację (której wzór naturalnie otrzymasz), należy złożyć podając Ci miejsce, termin oraz koszty. W cenę pakietu wliczone jest także nasze wsparcie doradcze w zakresie realizacji procedury. Jeśli coś okaże się dla Ciebie niejasne, będzie wymagało wyjaśnień, lub jeśli natrafisz na problemy z urzędami, przyjdziemy Ci z pomocą.
Czy pakiet zawiera opis wszystkich procedur potrzebnych do uruchomienia produkcji wybranego napoju alkoholowego?
Tak, otrzymasz kompletny i możliwie wyczerpujący opisz wszelkich czynności urzędowych, niezbędnych do rozpoczęcia legalnej produkcji i sprzedaży Twojego trunku a także kilka bonusów, które pomogą Ci w legalny sposób sprzedawać i promować Twoje produkty.
Czy dzięki pakietowi poradzę sobie samodzielnie ze skomplikowanym procesem rejestracji?
Ręczymy za to że dasz radę! Nasze pakiety sprawdziły się już w boju 🙂 Pamiętaj proszę, że zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie w zakresie wdrożenia procedur. Będziemy z Tobą aż do szczęśliwego finału naszych zmagań z urzędami.
Co jeśli w trakcie rejestracji zmienią się przepisy?
Mamy nadzieję, że tylko na lepsze 🙂 Trzymamy rękę na pulsie zmian w prawie, niektóre z tych zmian sami wcześniej opiniujemy. Zostaniesz poinformowany o każdej zmianie w przepisach, która Cię dotyczy. Jeśli zmiany te będą wymagały także zmian w instrukcji czy załączonej dokumentacji, otrzymasz niezwłocznie poprawioną wersję.
Jaką formę ma Pakiet?
Pakiet Producenta otrzymasz w formie elektronicznej na adres emial, który wskażesz przy zamówieniu. Podręcznik Operacyjny jest dokumentem pdf, załączniki spakowane do wspólnego archiwum, stanowią w większości pliki edytowalne.
Jak szybko otrzymam maila z Pakietem?
W większości przypadków otrzymasz ją jeszcze tego samego dnia, najpóźniej jednak w ciągu doby od złożenia zamówienia. Większe opóźnienia mogą przydarzyć się jeśli pechowo trafisz na okres zmian w prawie o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Z troski o jakość świadczonych usług, będziemy musieli zaktualizować instrukcję lub załączniki.
Chcę aby ktoś załatwił wszystko za mnie. Czy taka usługa wchodzi w skład pakietu?
Nie, pakiet ma na celu ułatwić Ci samodzielne załatwienie wszystkich spraw w oparciu o nasze instrukcje, otrzymaną dokumentację i przy naszym wsparciu doradczym. Jeśli potrzebujesz pełnej reprezentacji w procesie rejestracji, skontaktuj się z nami. Z pewnością będziemy mogli udzielić Ci pomocy.
Czy otrzymam komplet dokumentów, które muszę złożyć w urzędach?
Otrzymasz projekty potrzebnej Ci dokumentacji, niezbędne formularze, wzory deklaracji, oświadczeń oraz innych dokumentów, których charakter pozwoli nam na przygotowanie wzorca. Nie otrzymasz, co oczywiste, zaświadczeń urzędowych dotyczących Twojej osoby lub przedsiębiorstwa, mapki terenu czy też planu Twojej przetwórni. W podręczniku operacyjnym napiszemy jednak, jak sprawnie sporządzyć lub uzyskać te deokumenty 🙂
Czy pakiet zawiera opis procedury rejstracji działalności gospodarczej lub spółek?
Nie. Opracowanie zawiera jedynie krótkie omówienie najpopularniejszych form prawnych z wyszczególnieniem podstawowych wad i zalte w obliczu działalności związanej z produkcją napojów alkoholowych. Możesz też liczyć na wliczone w cenę pakietu konsultacje w zakresie wyboru najbardziej optymalnej formy aktywności biznesowej. Jeśli potrzebujesz pomocy przy rejestracji wybranej spółki prawa handlowego, możemy zaoferować Ci także wsparcie w tym zakresie.
Czy po zakupie otrzymam fakturę VAT?
Naturalnie! Otrzymasz fakturę za "usługi doradcze". Będzie ona stanowiła koszt uzyskania przychodu w prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej.
Jak mogę się kontaktować gdy potrzebne mi będzie Wasze wsparcie?
Wystarczy napisać maila lub zadzwonić. Jeśli odpowiadają Ci inne formy kontaktu to z pewnością damy sobie radę z większością z nich. Komunikatory internetowe, skype, smsy? Nie ma problemu 🙂
Czy istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty?
Tak. Wiemy, że rozpoczęcie wymażonej działalności generuje na starcie wiele kosztów. Stąpanie po tak grząskim gruncie bez wiedzy o obszarach ryzyka prawnego, może Cię jednak kosztować znacznie więcej niż nasz pakiet. Jeśli potrzebujesz rozłożyć płatność na raty skontaktuj się z nami proszę.
PODSTAWOWY PODRĘCZNIK OPERACYJNYYASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY- 2 -Informacje organizacyjneStrona wwwStrona www dla Partnera jest w pełni przygotowana merytorycznie wraz z opisami zabiegów i cennikiemprzed otwarciem salonu zgodnie z ustaleniami i kryteriami opisanymi w Umowie Partnerskiej.Podczas pobytu na obowiązkowym szkoleniu przekazywane są także wskazówki jak dokonywaćsamodzielnie zmian na gotowej stronie w sekcji „aktualności” oraz cenniku. Każdy Partner może bowiemsamodzielnie wprowadzać na swojej podstronie te informacje i grafiki, które chciałby w danym momenciezaakcentować, pokazać, promować. Cennik jest standaryzowany, ale Partner ma prawo do modyfikacji cenzabiegów dostosowując je do potrzeb rynku lokalnego.Osoby odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie strony to Pan Krzysztof Bydałek tel. 666 252 202,email: info@yasumi-epil. pl oraz Tomasz Lewandowski 62 501 38 75 email: tlewandowski@yasumi. eu.Wszelkie konieczności zmian na stronie www, np. dołożenie nie istniejącej usługi, czy też usunięcie niewykonywanej, należy zgłaszać do w/w osób. W pierwszej kolejności osoba odpowiedzialną zakoordynację techniczną nad zmianami jest Pan Krzysztof Bydałek.Skrzynka pocztowaPo podpisaniu umowy i pierwszych wymianach korespondencji pomiędzy Yasumi a YP nadawany zostaje- 3 -na naszym serwerze także adres służbowy dla partnera. Przykładowy adres zawiera nazwę miejscowościPartnera. Przykład: szczecin@yasumi. pl;Partner otrzymuje hasło i login do swojej skrzynki nadany przez naszego administratora.Po jego konfiguracji może dowolnie zmieniać „klucze” do skrzynki. Na służbową skrzynkę Partnerawpływają już wszelkie dokumenty wewnętrzne oraz pierwsze skierowane podania o pracę.Rekrutacja / ogłoszenie rekrutacyjneW ramach współpracy na życzenie Partnera, Yasumi pomaga w rekrutacji i doborze pracowników.Rekrutację rozpoczynamy od przygotowania ogłoszenia rekrutacyjnego, które partner otrzymuje odYasumi. Publikacja ogłoszenia rekrutacyjnego powinna się znaleźć na około 4 tygodnie przedzaplanowaną rozmową rekrutacyjną. Po napływie CV od kandydatek do pracy Partner kontaktuje sięz wybranymi osobami na podstawie wiedzy o nich wypływających z CV i umawia na ustalony termin orazmiejsce odbycia rozmów. Wskazane jest aby rekrutacja przebiegała w miejscu gdzie będzie salon, nawetgdyby trwały w nim jeszcze prace remontowe. Na ten dzień można je zawiesić i nieco przygotować jedenpokój. Gdyby było to niemożliwe, wówczas Partner musi zabezpieczyć odpowiednie miejsce doprzeprowadzenia rozmów np. gabinet, biuro, salka w restauracji, salka w hotelu.Standardowo liczba przesłuchiwanych kandydatek wynosi około 20-25. Panie umawiane sąw odstępstwach co 10 minut, co pozwala wstępnie przyjrzeć się sześciu kandydatkom na godzinę.Jeżeli planowane mamy zatrudnienie 4 osób warto mieć dodatkową Panią i zakwalifikować ja na szkolenieaby po nim ostatecznie podjąć decyzje, którzy kandydaci idą z nami dalej.Miejsce publikacji rekrutacji bywa różnie skuteczne i nie ma jednoznacznej odpowiedzi dlaczego tak jest.Ostatnie zamieszczenia, które mamy zweryfikowane jako w miarę satysfakcjonujące publikowane były naolx. pl, gumtree. pl, pracuj. pl, oraz lokalne portale informacyjne/społeczne.Szkolenia przygotowawczeSzkolenia odbywają się w siedzibie firmy Yasumi w Kaliszu przy ulicy Wrocławskiej 183. Dysponujemykomfortową salą konferencyjną oraz salą dydaktyczną, w której odbywają się warsztaty.Szkolenie przeprowadzane jest standardowo na 2 góra 3 tygodnie przed planowanym otwarciem salonu.Na szkolnie przyjeżdżają osoby które przeszły rekrutację. Yasumi w ramach współpracy zabezpieczabezpłatnie nocleg dla maksymalnie 7 osób na trenie siedziby Yasumi w specjalnie przygotowanychpokojach gościnnych, z łazienką i aneksem kuchennym (lodówka, czajnik, sztućce). W czasie szkoleńYasumi zabezpiecza także lunch, wodę, kawę herbatę. W zakresie Partnera jest zaopatrzenie śniadańi kolacji i ewentualnie dodatkowych napojów.- 4 -Szkolenie dla kandydatów odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Są dość intensywnei trwają z reguły od godziny 9. 00 do 19. 00. W czasie szkoleń omawiana jest teoria i wykonywana praktyka.Dokładamy wszelkich starań aby przyszli pracownicy byli maksymalnie przygotowani do samodzielnejpracy w nowym miejscu. W trakcie szkoleń planowany jest też krótki pobyt w gabinecie Yasumizlokalizowanego w Kaliszu przy ulicy Kopernika 13, celem zapoznania się z obiektem oraz jegofunkcjonalności.Uwaga! Siedziba firmy Yasumi przy ulicy Wrocławskiej 183 jest oddalona od centrum miasta o około 7km. Najbliższy sklep spożywczy mieści się w odległości około 1 km. Zatem warto przed przyjazdem naszkolenie zaopatrzyć się w ulubiony batonik czy soczek, oraz dokonać zakupu na kolację i śniadanie.Telefon służbowyWarto w miarę wcześnie postarać się o służbowy numer telefonu, który będzie dedykowany do salonu.Umożliwi to nam przygotować na czas wszelkie materiały informacyjne, ulotki, stronę, wizytówki,wyklejki na szyby (jeśli takie będzie planował Partner).Przygotowanie ulotekYasumi ma opracowane standardowe wzory wizytówek, które są personalizowane dla Partnera.Standardowy sprawdzony format ulotek to A4 składane do C. Ulotka zawiera krótki opis wykonywanychnajważniejszych zabiegów oraz dane teleadresowe wraz z mapką dojazdu.Partner otrzymuje ulotki w formie elektronicznej i gotowe do druku. Druk zleca sobie w własnym zakresienajczęściej w lokalnej drukarni. Koszty wydruku np. 20. 000 ulotek wynosi średnio w Polsce 3. 000 złbrutto.Przygotowanie wizytówekPartner otrzymuje wzór wizytówki jednolity dla całej sieci. Awers zawiera logotyp i nazwę Yasumi wraz zdanymi teleadresowymi, rewers zawiera reklamę vouchera „dotyk piękna”. Wizytówki przygotowywane- 5 -są w wersji ogólnej dla salonu a także na życzenie partnera personalizowane imienne dla pracowników.Sugerujemy jednakże, aby imienne wizytówki drukować dopiero po pewnym czasie, kiedy nabierzemypewności co do wybranych osób na swoich stanowiskach.Tabliczki imienneWarto żeby pracownicy nosili wpięte do fartuszka imienne tabliczki wraz ze stanowiskiem (kosmetolog,kosmetyczka, fizjoterapeuta). Tabliczki takie można samemu wygenerować i zamówić na stroniehttp://www. szyldmax. pl/, lub w innej firmie poligraficznej.Dostawa urządzeńDostawa urządzeń odbywa się na życzenie Partnera w określonym wcześniej dniu. Dostawa musi byćpoprzedzona wszelkimi dopełnieniami finansowymi wynikającymi z ustaleń zawartych w umowiesprzedaży.Uwaga! Dostawa urządzeń nie może być dokonana, jeżeli jeszcze trwają prace remontowe, stolarskie itp.Nawet nieduże zapylenie może spowodować awarię urządzeń. Dlatego przekazanie urządzeń może byćzrealizowane jeżeli w obiekcie są już wykonane wszystkie tzw. brudne prace.Odpady medyczne / brudneSalony muszą pozbywać się oficjalnie tzw. niebezpiecznych odpadów medycznych. Parter przeduruchomieniem salonu warto aby rozeznał się w swoim mieście i podpisał umowę na wywóz takich- 6 -nieczystości z odpowiedną firmą, która lokalnie zajmuje się utylizacją odpadów niebezpiecznych, takichjak zakrwawione waciki, martwy naskórek, igły itp. Obsługa taka – szczegółowo zostanie ustalona z firmąświadczącą usługę. Koszt roczny w przypadku salonów kosmetycznych wynosi około 120 zł (12 złmiesięcznie).Pranie/ PralniaW Ciągu każdego dnia gromadzą nam się brudne rzeczy do prania np. : ręczniki, narzuty, szlafroki.Jeżeli partner dysponuje odpowiednio dużym obiektem i ma możliwość prać we własnym zakresie to musimieć wydzieloną zgodnie z projektem pralnie i suszarnie. Ze względu na koszty najmu bardziej opłaca sięprzy mniejszych obiektach podpisać i zlecać pranie na zewnątrz.Dni i godziny otwarciaSugerujemy, aby w mniejszych miastach (do 100 000 mieszkańców) gabinet czynny był od poniedziałkudo piątku w godzinach od 9 do 19, zaś w soboty od 9 do 15. W większych miastach, w zależności odzapotrzebowania proponujemy wydłużyć godziny otwarcia, do 20, 21, a w soboty do 18.Komunikacja z PartneremKilka razy w miesiącu będą otrzymywać Państwo informacje od YASUMI dotyczące aktualnych działańmarketingowych, zbliżających się szkoleniach, ciekawych pomysłach na promocje itp.Do dyspozycji Państwa pozostają osoby prowadzące i komunikujące się z Partnerem. Zawsze możnadzwonić w godzinach pracy do swoich opiekunów Pani Marzeny Marii Pawlik 606 399 541 emailmmpawil@yasumi. eu do Pana Artura Kołeckiego tel. 664 013 441 email akolecki@yasumi. eu.W sprawach dotyczących porad związanych z zabiegami można dzwonić do Pań Marii Hofman698 718 108 oraz Barbary Gilak tel. 62 501 92 54. Pozostałe kontakty znajdują się w dalszej częścipodręcznika.Polityka zaopatrzenia ze wskazaniem źródeł dostawYASUMI dokładnie precyzuje, jakimi towarami może handlować Franczyzobiorca, a także określa źródłazaopatrzenia, z których może on korzystać. Polityka tego typu prowadzona przez YASUMI zmierza doujednolicenia wszystkich jednostek sieci, dzięki czemu stali Klienci łatwo orientują się w ofercie i wiedzączego mogą oczekiwać.- 7 -Produkty do sprzedaży detalicznej muszą pochodzić od Franczyzodawcy. Franczyzobiorca jestzobowiązany oferować Klientom wyłącznie produkty i usługi objęte ofertą Yasumi, używając przyświadczeniu usług, jedynie wyposażenie, sprzęt, materiały i produkty wyraźnie wskazane przez Yasumi,zgodnie z wytycznymi i procedurami wskazanymi w Podręczniku Operacyjnym i przekazanymi podczasszkoleń.Jedyną drogą składania zamówień staje się zamówienie przez stronę www. yasumi. eu.Ofertę sklepu internetowego poszerzyliśmy specjalnie dla Państwa o materiały reklamowe. Składajączamówienie w ten sposób, widzą Państwo ceny zamawianych produktów dla Partnerów oraz ichdostępność. Dzięki nowemu sposobowi składania zamówień, będą mogły być one realizowane sprawnieji w krótszym czasie.Do złożenia zamówienia niezbędne jest zarejestrowanie się w prawym górnym rogu na stroniewww. eu. Rejestracja jest bardzo prosta i zajmuje max. 3 minuty. Należy podać wszystkie danew polach oznaczonych gwiazdką. W polu „Dodatkowe informacje” należy koniecznie umieścić informacjęKonto Yasumi Instytutu Zdrowia i Urody.Jest to niezbędne do przeglądania oferty sklepu ukazującej niższe ceny dla Franczyzobiorców.Administrator sklepu www. eu nada Państwu takie uprawnienia w ciągu max. 2 dni roboczych.Aby złożyć zamówienie, należy się zalogować, po prawej stronie znaleźć odpowiednią grupę produktówi produkt lub wyszukać produkt po prawej stronie w górnej części strony, następnie dodawać produkty dokoszyka, a po zakończeniu wybierania produktów kliknąć w koszyk (w górnej prawej części strony) – tammożna zmieniać ilości produktów, a następnie kliknąć Dalej. Jeśli wybiorą Państwo sposób płatnościprzelewem, to opłacają Państwo fakturę w terminie podanym na niej, a nie muszą Państwo płacić zazamówienie przed jego dostawą. Jest to wyjątek jedynie dla Partnerów Yasumi. Bezpłatna wysyłka zazakupy w kwocie przewyższającej 500 zł netto nie obowiązuje materiałów marketingowych. Nie mamożliwości, aby sklep rozpoznawał te materiały, licząc kwotę zwalniającą z opłaty za koszt transportu,więc proszę, aby Państwo nie sugerowali się informacją, że są zwolnieni z opłaty za transport, jeślizamówili elementy marketingowe. Pracownicy YASUMI będą weryfikowali zamówienia z materiałamireklamowymi pod względem zwolnienia z opłaty za transport.W przypadku pytań związanych z rejestracją i składaniem zamówień, proszę o kontakt z p. PawłemNamysłem (administrator) – pawel. namysl@yasumi. pl lub p. Moniką Kołodziejczykmkolodziejczyk@yasumi. euSERWISNasz dział zajmuje się nie tylko naprawą gwarancyjną oraz naprawą pogwarancyjną oraz wymianą częścii podzespołów. W przypadku jak najmniejszych wątpliwości w sprawie stanu technicznego urządzeń, jego- 8 -obsługi, bądź jakiegokolwiek niepokojącego zachowania, prosimy o kontakt z działem serwisu.Z przyjemnością odpowiemy Państwu również na inne pytania dotyczące technicznej strony naszychaparatur. Dział serwisu czeka na Państwa telefony: tel. /fax + 48 62 501 92 54., kom. 728 941 720Wszystkie reklamacje związane ze sprzętem użytkowanym przez Państwa gabinety, a dotyczące urządzeńkosmetycznych, głowic zabiegowych, „małych sprzętów kosmetycznych” –, będą rozpatrywane w ramachgwarancji wyłącznie, jeżeli zostanie do przesyłki zawierającej reklamowany produkt.Obsługa: Kamil Sowiński, Paweł Namysł.Awaria urządzenia zabiegowegoWybieramy dla Państwa najlepszych producentów sprzętu kosmetycznego, jednakże zawsze trzeba byćprzygotowanym na każdą ewentualność, także na ewentualność usterki. Zgodnie z umową YasumiSp. z o. o. Sp. k. zobowiązane jest dostarczyć Państwu w miarę możliwości urządzenie zastępczew przypadku awarii zasadniczego aparatu zabiegowego. Koszt naprawy awarii w okresie gwarancjiurządzenia zabiegowego– do 12 miesięcy: wynosi: 0zł. Koszty po okresie gwarancji: - koszt naprawy:ustalany w zależności od usterki. - koszt transportu: wyliczany indywidualnie (zmienne: cena ON, dystansz Kalisza, cena za godzinę jazdy kierowcy).Zaproszenie do gabinetuPieczątka gabinetu niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania zaproszeń do gabinetu. Należy jąprzystawić na odwrocie zaproszenia w prawym dolnym rogu. Zaproszenia mają format pocztówki. Możnarozdawać je klientom, np. po 1-2 szt., można też zostawić np. w sklepie, u fryzjera, w klubie fitness, czyinnym miejscu usługowym (po uzgodnieniu tego z właścicielem punktu usługowego). 1. Obecny klientgabinetu może zaprosić do gabinetu swojego znajomego. W tym celu wpisuje na górze swoje imięi nazwisko (jest osobą polecającą), a poniżej dane osoby zaproszonej (nie musi wypełniać tego na miejscuw gabinecie, ale dopiero po zastanowieniu się, komu takie zaproszenie chciałby podarować). Przekazujezaproszenie osobie zaproszonej, która nie jest jeszcze klientem gabinetu. Osoba zaproszona przychodzi nazabieg z zaproszeniem i dostaje 15% zniżki na pierwszy zabieg (dowolny zabieg z oferty, na dowolną ilośćstref w czasie tej jednej wizyty). Personel zabiera zaproszenie i podpina je pod kartę osoby polecającej(lub tylko odnotowuje na odwrocie karty osoby polecającej), a następnie wysyła SMS osobie polecającej,informującego o zniżce 50% na jedną strefę (zgodnie z regulaminem promocji "50% za polecenia"). WzórSMS znajduje się na FTP w pliku "kontakt SMS z klientami". 2. Osoba, która nie jest naszym klientem, możezaprosić swojego znajomego (jeśli otrzyma zaproszenie w innym punkcie usługowym). Wtedy obie osoby,polecająca i polecona, otrzymują po 15% zniżki. Osoba polecona przy okazaniu zaproszenia podczaspierwszej wizyty, a osoba polecająca po otrzymaniu SMS informującego o 15% zniżki (SMS zgodnie zewzorem SMS za polecenie, ale zmieniamy 50% zniżki na 15% zniżki). Zachęcamy wszystkich do dzieleniasię z nami swoimi pomysłami. Minimalna ilość zamówienia - 50 szt. a następnie wielokrotność 50.- 9 -Ankiety zabiegoweDodatkowe ankiety każdy gabinet Yasumi drukuje (kseruje) we własnym zakresie....