Podręcznik kieszonkowy Fujitsu Ab A18 to cienka i lekka książka, która oferuje szybki i łatwy dostęp do informacji na temat produktu Fujitsu Ab A18. Zawiera instrukcje, szczegółowe opisy i przykłady wykorzystania produktu, wyjaśniając m.in. jak używać funkcji i uruchamiać aplikacje. Podręcznik zawiera również wskazówki dotyczące konfiguracji i ustawień produktu, aby użytkownicy mogli w pełni wykorzystać wszystkie jego funkcje. Książka jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników Fujitsu Ab A18, dzięki czemu mogą oni szybko i łatwo dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać wszystkie funkcje produktu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik kieszonkowy Fujitsu Ab A18
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
|
| Początek drogi | Olszyna (PL-D) 51°40′00, 671″N 14°45′09, 878″E/51, 666853 14, 752744 | Koniec drogi Krzyżowa 51°19′42, 647″N 15°38′40, 189″E/51, 328513 15, 644497 | Proj. długość 76, 8 km | Zbudowano 27, 2 km oraz 48, 1 km (jezdnia północna) | W budowie 1, 5 km oraz 48, 1 km (jezdnia południowa) | Województwa lubuskie, dolnośląskie | Mapa | A18 Odcinki istniejące Odcinki w budowie Odcinki planowane | Zdjęcie | | Przebieg trasy |
---|
| Legenda | w użyciu | | projekt, budowa, konieczność modernizacji | | węzeł drogowy typu WA | WB | | skrzyżowanie | rondo | przejście graniczne punkt poboru opłat (PPO) | | stacja poboru opłat (SPO) | most / wiadukt / estakada | prom | rzeka – brak przeprawy | przejazd kolejowo-drogowy | tunel | | parking z bufetem | | stacja paliw | restauracja | | hotel / motel lub inne miejsce noclegowe | | drogowy odcinek lotniskowy | | roboty budowlane | zakaz ruchu |
E36 | Niemcy | | granica państwa D Olszyna — Forst |
---|
51°40′00, 7″N 14°45′09, 9″E/51, 666853 14, 752744 | Odcinek oznakowany jako 18E36 | Początek odcinka objętego systemem e-TOLL | (1) | Olszyna |
---|
51°40′03, 6″N 14°45′56, 6″E/51, 667678 14, 765720 | | wiadukt nad 294 |
---|
51°39′09, 2″N 14°49′16, 9″E/51, 652550 14, 821360 | | (proj) | MOP Trzebiel | | (6) | Jagłowice | (10) | Żary Zachód[1] (Królów) 12 |
---|
51°38′02, 3″N 14°52′27, 9″E/51, 633975 14, 874409 | Odcinek oznakowany jako A18E36 | | parking Rościce Płd. |
---|
51°35′37, 2″N 15°00′05, 4″E/51, 593669 15, 001487 | parking Rościce Płn. |
---|
| (25) | Żary Południe[1] 27 |
---|
51°33′51, 0″N 15°03′03, 6″E/51, 564159 15, 051006 | Wymiarki Płn. | MOP Wymiarki Płd. | (35, 5) | linią kolejową 282 | (35, 7) | wiadukt nad drogą Iłowa–Konin Żagański | (37, 6) | Iłowa 296 |
---|
51°31′29, 5″N 15°12′58, 7″E/51, 524873 15, 216297 | (37, 9) | most nad Czerną |
---|
51°31′20, 9″N 15°13′17, 9″E/51, 522476 15, 221631 | | przejście dla zwierząt | (54) | Luboszów |
---|
51°25′54, 8″N 15°23′30, 7″E/51, 431899 15, 391864 | Kwisą |
---|
51°25′54, 3″N 15°23′57, 2″E/51, 431752 15, 399224 | Świętoszów Płd. 427989_N_15. 426735_E_scale:5000&title=MOP+kat. +I++%28pro%29">51°25′40, 8″N 15°25′36, 2″E/51, 427989 15, 426735 | Świętoszów Płn. |
---|
| (70) | Bobrem |
---|
51°21′49, 8″N 15°34′46, 0″E/51, 363836 15, 579447 | (71) | Golnice 297 |
---|
51°21′30, 1″N 15°35′29, 7″E/51, 358356 15, 591570 | (74) | MOP Lipiany |
---|
51°20′17, 7″N 15°37′43, 6″E/51, 338263 15, 628775 | | (78) | Krzyżowa A4E40 |
---|
51°19′42, 6″N 15°38′40, 2″E/51, 328513 15, 644497 | Koniec odcinka objętego systemem e-TOLL | E40 | Zgorzelec, Dresden | Legnica, Wrocław |
| | Multimedia w Wikimedia Commons Autostrada A18 – budowana polska autostrada w południowo-zachodniej części kraju, w województwach lubuskim i dolnośląskim. Biegnie w osi NW–SE[2] III transeuropejskim drogowym korytarzem transportowym, w ciągu drogi międzynarodowej E36, od granicy z Niemcami Olszyna–Forst (łączy się tutaj z niemiecką A15 w kierunku Berlina), przez obszar Borów Dolnośląskich aż do węzła Krzyżowa k. Bolesławca, gdzie łączy się z autostradą A4. Odcinek Olszyna–Krzyżowa ma długość ok. 74, 4 km[2]. Droga ma przekrój dwujezdniowy, czteropasowy. Jezdnia północna została ukończona w roku 2006. Jezdnia południowa została wybudowana w latach 1935–1938 przez III Rzeszę i została zamknięta dla ruchu (zależnie od odcinka) w 2020 oraz 2021 roku. Jej przebudowa do standardu autostrady ma się zakończyć w 2023 roku[3]. Do czasu przebudowy jezdni południowej obie jezdnie pozostaną oznakowane jako droga krajowa nr 18. W 2015 drogą przejeżdżało 7, 5–10 tys. pojazdów na dobę, w tym 3 tys. pojazdów ciężarowych z przyczepą. Istniejące odcinki[edytuj | edytuj kod]Istniejącymi fragmentami autostrady są odcinki: - Golnice – Krzyżowa: 7, 0 km, wybudowany w latach 1936–1938, zmodernizowany w 1995
- Królów – Iłowa; 21, 7 km, wybudowany w latach 1936–1938, jezdnia północna wybudowana w latach 2004-2006, jezdnia południowa zmodernizowana w latach 2020-2022
Na odcinku Olszyna – Królów i Iłowa – Golnice (48, 1 km)[2] ruch odbywa się na obu jezdniach[a], ale droga nosi oznaczenie standardowej drogi krajowej. org/wiki/Klasy_i_kategorie_dr%C3%B3g_publicznych_w_Polsce" title="Klasy i kategorie dróg publicznych w Polsce">Klasę autostrady otrzyma dopiero po przebudowie jezdni południowej. Węzły z drogami klasy A i S[edytuj | edytuj kod] | Nazwa | Drogi | Miejscowość | Schemat | Typ | Wiadukty | Otwarto | Krzyżowa | E40 | Bolesławiec | | trąbka ze zmodyfikowaną łącznicą | 2 | 2009Historia[edytuj | edytuj kod]Płyty dawnej RAB 9 z lat 30. XX wieku Pod administracją niemiecką (budowa jezdni południowej)[edytuj | edytuj kod]Zbudowana została przez władze III Rzeszy jako fragment autostrady Reichsautobahn (RAB) 9 mającej połączyć Berliner Ring z Chociebużem, Wrocławiem i niemiecką wówczas częścią Górnego Śląska, w granicach której znajdowały się takie miasta jak Bytom, Gliwice, Zabrze i Opole. 27 września 1936 nastąpiło otwarcie pierwszego odcinka autostrady od Wrocławia (obecnie węzeł „Bielany Wrocławskie”) do Krzywej o długości niespełna 91 km. Fragment ten miał przekrój dwóch jezdni, każda o szerokości 7, 5 m oddzielonych od siebie pasem zieleni o szerokości 5 m[4]. Pierwsze dwa odcinki obecnej DK 18 zostały oddane do użytku w 1937 po dwuletniej budowie. Były to odcinki Żagań – Lipiany o długości 33, 2 km oraz liczący 17, 1 km odcinek Lipiany – Krzywa. W 1938 oddano do ruchu odcinek Forst – Żagań długi na niespełna 50 km – po polskiej stronie liczy 37, 5 km. Na wszystkich trzech fragmentach autostrady, oprócz fragmentu pomiędzy Lipianani i Krzywą, który był zbudowany podobnie jak odcinek z Krzywej do Wrocławia[5], wybudowano jedynie południową jezdnię z nawierzchnią betonową[6][7]. Powstały wszystkie bezkolizyjne węzły, mosty, wiadukty, kładki i przepusty pozostawiając jedynie miejsce na dobudowanie drugiej, północnej jezdni[8]. 1945–2000[edytuj | edytuj kod]
W 1985 roku planowano nadanie arterii kategorii drogi ekspresowej[9]. W 1993 roku trasa została zaliczona do grupy planowanych autostrad i nadano jej oznaczenie A12[10] oraz dobudowano drugą jezdnię na odcinku od przejścia granicznego w Olszynie do węzła Królów (9, 5 km).W 1995 zmodernizowano 7-kilometrowy odcinek Golnice – Krzyżowa, gdzie została wybudowana dwujezdniowa autostrada z betonową nawierzchnią (dawna A12 o długości 18 km). Odcinek ten nie spełnia jednak wszystkich norm autostradowych, m. in. węzły nie zostały przebudowane zgodnie ze współczesnymi standardami. 2001–2006 (budowa jezdni północnej)[edytuj | edytuj kod]Zdjęcie satelitarne z 2006 r. ukazujące pozostałości przedwojennej budowy autostrady A4 oraz autostradę A18 w okolicy Bolesławca Oddział GDDKiA w Zielonej Górze, któremu podlega całość inwestycji, rozpoczął przygotowania projektu dobudowy jezdni północnej w 2001. W czerwcu 2003 oszacowano koszt modernizacji drogi krajowej nr 18 do klasy autostrady na ok. 550 mln złotych. Projekt wraz z pozwoleniem na budowę gotowy był w I kwartale 2004. Budowa północnej jezdni odcinka Olszyna – Golnice została podzielona na cztery kontrakty: - Olszyna – Królów (8, 92 km),
- Królów – Żary (15, 38 km),
- Żary – Iłowa (12, 57 km),
- Iłowa – Golnice (34, 03 km).
17 marca tego samego roku został ogłoszony międzynarodowy przetarg, a otwarcie ofert nastąpiło 29 czerwca. Na przełomie września i października 2004 podpisano umowy z wykonawcami (łączna wartość 65, 278 mln €) i 25 listopada 2004 rozpoczęto budowę jednocześnie na wszystkich czterech ww. etapach. 23 września 2004 Dariusz Skowroński, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury, Generalny Dyrektor GDDKiA zadeklarował realizację budowy północnej jezdni odcinka Olszyna – Golnice w 2006 roku (etap Olszyna – Królów do października 2005 i Królów – Golnice do sierpnia 2006). Prace ukończono w połowie roku 2006. 2006–2017[edytuj | edytuj kod]Po oddaniu do ruchu jezdni północnej, przebudowę (polegającą na rozbiórce i ponownym wykonaniu) 70-letniej jezdni południowej na odcinku Olszyna – Golnice zaplanowano na lata 2007–2009. 18 maja 2006 zielonogórski oddział GDDKiA ogłosił przetarg na wykonanie projektu przebudowy jezdni południowej przyszłej A18. Oferty otwarto 10 lipca tego samego roku, a 2 października 2006 podpisano umowę z Biurem Projektowo-Badawczym Dróg i Mostów Transprojekt–Warszawa Sp. z o. o. na przygotowanie dokumentacji w ciągu 13 miesięcy. 29 czerwca 2009 ogłoszono przetarg na przebudowę południowej jezdni, został on jednak unieważniony 23 lutego 2011. Decyzja podyktowana była brakiem środków na zrealizowanie inwestycji. W 2011 roku Oddział GDDKiA w Zielonej Górze informował[11], że przebudowa jezdni południowej znalazła się w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2011–2015, jednak i w tym terminie nie została zrealizowana. W 2014r., A18 nie znalazła się w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014–2023 (z perspektywą do 2025) na liście zadań przeznaczonych do realizacji w ramach zakładanego limitu finansowego, planowane było natomiast pozyskanie środków na jej realizację w ramach drogowej spółki specjalnego przeznaczenia (dssp)[12]. 2018–obecnie (przebudowa jezdni południowej)[edytuj | edytuj kod]Na początku sierpnia 2018, po analizie priorytetów inwestycyjnych i zabezpieczeniu środków finansowych w ramach Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014–2023 (z perspektywą do 2025), zapadła decyzja o skierowaniu do realizacji przebudowy południowej jezdni do parametrów autostrady. [13] W grudniu 2018 zielonogórski oddział GDDKiA ogłosił przetarg na przebudowę południowej jezdni na odcinku 2 – od węzła Żary Zachód (bez węzła) do węzła Iłowa (bez węzła) – o długości 21, 9 km. [14] Z uwagi na przekroczenie założonego budżetu inwestycji (303 mln zł) o 5 mln zł, przetarg został unieważniony w maju 2019. Powtórny przetarg ogłoszony został w czerwcu[15], zaś najniższa oferta opiewała na 254 mln zł[16]. Umowa z konsorcjum firm Kobylarnia oraz Mirbud została podpisana w listopadzie 2019[17]. Odcinek został udostępniony do ruchu 21 września 2022. We wrześniu 2019 r. ogłoszony został przetarg na przebudowę jezdni południowej na odcinku 1 (od granicy państwa do węzła Żary Zachód, wraz z przebudową ostatniego fragmentu jezdni północnej w obrębie węzła Olszyna) o długości 10, 4 km. W styczniu 2020 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Strabag. Po odwołaniu firmy Porr złożonym do Krajowej Izby Odwoławczej, które zostało uwzględnione i po ponownej ocenie ofert jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Porr[18]. 24 kwietnia podpisano umowę na realizację tego odcinka w systemie „zaprojektuj i zbuduj”, zaś zakończenie robót planowane jest w drugiej połowie 2023 roku[19]. 21 stycznia 2021 r. podpisano umowę na przebudowę jezdni południowej na odcinku 3 o długości 33, 76 km – od okolic węzła Iłowa (z węzłem) do granicy województw lubuskiego i dolnośląskiego. Wykonawcą została firma Budimex, która wyceniła prace na kwotę 175, 1 mln zł. Zakończenie robót jest planowane na II połowę 2023 roku. [20] 27 stycznia 2021 r. podpisano umowę na przebudowę jezdni południowej na odcinku 4 od granicy województw lubuskiego i dolnośląskiego do węzła Golnice o długości ponad 21 km. Za najkorzystniejszą ofertę opiewającą na kwotę 258, 7 mln zł uznano ofertę konsorcjum firm Kobylarnia, Mirbud oraz Budpol. [21] Inne[edytuj | edytuj kod]W nocy z 8 na 9 marca 2009 roku[22] na ówczesnym odcinku autostrady (obecnie jest to część autostrady A4) w pobliżu Szczytnicy w powiecie bolesławieckim doszło do wypadku, w którym zginęły cztery osoby, a pięć zostało rannych[23]. Przyczyną zdarzenia był manewr zawracania ciężarówki[24] w miejscu pozbawionym bariery rozdzielającej jezdnie trasy[22]. Przypisy[edytuj | edytuj kod]- ↑ a b Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad: Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014–2023 (z perspektywą do 2025 r. ) – Stan Realizacyjny i Planowany. org/wiki/Generalna_Dyrekcja_Dr%C3%B3g_Krajowych_i_Autostrad" title="Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad">gddkia. pl, 2021-4-27. [dostęp 2021-05-01]. (pol. ).
- ↑ a b c wg Google Maps
- ↑ Kolejny odcinek A18 do remontu. Kiedy koniec prac nad “patatajką”? , Trans. INFO [dostęp 2021-04-30] (pol.
- ↑ Autostrada. pl. [dostęp 2017-07-01].
- ↑ Ausser Deutsche Strecke. de. (niem.
- ↑ Autostrada A18 węzeł „Olszyna” - węzeł „Golnice”.
- ↑ Autostrada A18. siskom.
- ↑ Polska Atlas samochodowy 1:300 000. oprac. kartogr. : Robert Janaszek, Piotr Kamiński, red. wyd. : Anna Nadstawna, Piotr Wójcik. Warszawa: Demart, 2012, s. 152. org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/9788389239563" title="Specjalna:Książki/9788389239563">ISBN 978-83-89239-56-3.
- ↑ Nowe Drogi - Postanowienie nr 55/85 Prezydium Rządu z dnia 14 czerwca 1985 r. . [dostęp 2016-09-21]. [zarchiwizowane z tego adresu (2007-12-18)].
- ↑ Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 września 1993 r. w sprawie ustalenia kierunkowego układu autostrad i dróg ekspresowych. (Dz. U. z 1993 r. nr 92, poz. 424).
- ↑ GDDKiA.
- ↑ Załączniki do Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2014–2023 (z perspektywą do 2025 r. ).
- ↑ GDDKiA, Południowa jezdnia A18 zostanie przebudowana! , www. pl, 9 sierpnia 2018 [dostęp 2021-05-01].
- ↑ Przetarg na budowę A18 ogłoszony:: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Serwis informacyjny, www. pl [dostęp 2019-05-25] (pol.
- ↑ Ogłosiliśmy ponowny przetarg na A18:: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Serwis informacyjny, www. pl [dostęp 2019-09-05] (pol.
- ↑ Osiem podmiotów chętnych do budowy A18:: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Serwis informacyjny, www. pl [dostęp 2019-09-05].
- ↑ Podpisaliśmy pierwszą umowę na przebudowę A18:: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Serwis informacyjny, www. pl [dostęp 2019-11-21] (pol.
- ↑ Redakcja Regioneo, Autostrada A18 gotowa do 2025. Oferta PORR korzystniejsza niż Strabag, Regioneo. pl, 30 marca 2020 [dostęp 2020-04-20] (pol.
- ↑ Kolejna umowa na przebudowę A18 została podpisana, GDDKiA, 24 kwietnia 2020 [dostęp 2020-04-29] (pol.
- ↑ GDDKiA, Podpisaliśmy kolejną umowę na przebudowę A18, www. pl [dostęp 2021-04-30].
- ↑ GDDKiA, Umowa na ostatni odcinek A18 podpisana, www.
- ↑ a b 6 metrów bez barierki, 4 zabitych. org/wiki/TVN24" title="TVN24">TVN24, 2009-04-03. [dostęp 2021-03-12].
- ↑ Bolesławiec: wypadek na autostradzie A18. org/wiki/Money. pl" title="Money. pl">money. pl, 2009-03-09.
- ↑ Seeb: Opolanie spłonęli w wypadku na autostradzie. opole24. pl, 2009-03-09. [dostęp 2021-03-13].
Uwagi[edytuj | edytuj kod]↑ Na odcinkach, na których trwa modernizacja południowej jezdni, ruch został przełożony na północną jezdnię, po jednym pasie w każdym kierunku. Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]- GDDKiA oddział Zielona Góra
- informacje o autostradzie A18 na stronie SISKOM
Przejdź do głównej treści LEUCHTTURM1917 363573 Bullet Journal Edition 2, średni (A5), twarda okładka, 206 numerowanych stron, kolor różowy, kropkowany: Amazon. pl: Artykuły papiernicze i biurowe
Bezpośredni link do pobrania Podręcznik kieszonkowy Fujitsu Ab A18
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Podręcznik kieszonkowy Fujitsu Ab A18
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Интересный обзор, очень информативно. Было бы интересно знать год начала выпуска модели и год начала выпуска этого поколения Кондиционера
До повышения цены осенью эта модель была оптимальной по цене, с гарантией 5 лет и 20 метровой трассой. У General был ещё Wi-Fi модуль в подарок.
Спасибо за обзор. Молодцы
Спасибо за обзор. Молодцы
Просьба сделать обзор новых кондиционеров Fujitsu дизайнерской серии Interios, производимых на тайском заводе компании Fujitsu ASYG07KETA-B/AOYG07KETA , бывает в разных модификациях как по цвету, так и по мощности. Поставил себе серый на 20 метров и работает и смотрится отлично. Но интересно, что у него внутри
Небольшое отличие между этими моделями у Fujitsu и General есть. У General корпус внутреннего блока глянцевый, у Fujitsu - матовый.
Пора уже объявлять победителя сравнения) Panasonic победил за явным преимуществом. У него все на высшем уровне и качество и шумовые характеристики.
пользуйтесь анемометром для оценки скорости вентилятора
Там по поводу ЭРВ, у вас в таблице сомнения. Он есть, но с управлением попроще. На холод работает как надо (плавно регулирует), а на отопление всё время открыт, и калибровку потока выполняет каппилярка. Этакий полуэконом вариант. Но и не полноценное ЭРВ как бы.
Мне интересно, почему компрессорное отделение такое маленькое?
Пипец, lg я вообще не ожидал
Компрессор LG просто самый недорогой оказался, потому его ставят на 09-ки и другие производители. Надежность не очень. Маленький, всего 6,6см3 объём ротора. Позиционируют сейчас Фуджицу как альтернативный японец. Японец по цене немного дешевле японца. Но по факту, это уже давно не японец.
General Climate это российская оем фирма. Помню раньше заказывали на заводе мидея.
А мне дизайн внутр блока дика нравится. И, внимание, дизайн пульта мне тоже дика нравится, прям стиль old.
Керамзитный мотор???) Будьте внимательны)
спасибо, классный обзор!
Почему не упомянули про третий их бренд Fuji Electric?
У меня один знакомый в 90 в большой сони телевизор прятал деньги. Несколько раз залазили снимали даже разетки а телевизор ппопустили.
Красавчик! Они же, вернее их родичи и Субару делают?
Етот кондиционер въйпущин 2019г.,модел реплики M.Electric DM,все детайли съвместими в внутришней блок. .
Zostaw komentarz
|
---|
|
|
|
|
---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|