Konfiguracja routera Calira 811 jest prosta i pozwala użytkownikom z łatwością skonfigurować sieć bezprzewodową. Router można skonfigurować za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji Calira. Instrukcje szczegółowe do konfiguracji routera można znaleźć na stronie internetowej producenta. Instrukcje dotyczące konfiguracji Calira 811 zawierają przydatne informacje dotyczące podłączania urządzenia, tworzenia hasła i uzyskiwania dostępu do sieci. Instrukcje pomogą również użytkownikom w konfiguracji sieci bezprzewodowej oraz w ustawieniu dodatkowych opcji, takich jak porty i protokoły. Instrukcje ułatwiają również wykrywanie potencjalnych problemów z konfiguracją sieci bezprzewodowej i ich usuwanie.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje dotyczące konfiguracji Calira 811
Czy wiesz, że dziennie dodajemy kilkanaście instrukcji obsługi całkowicie bezpłatnie?Dlatego jeśli szukasz instrukcji do produktu, wpisz jego nazwę w wyszukiwarce, a następnie kliknij enter.
Pamiętaj, że zawsze możesz zamówić instrukcję do każdego produktu zporównywarki produktów.Za darmo!
Rozwiń
Call tracking od Zadarma pozwala rozwiązać następujące zadania:
- Zbieranie informacji o użytkownikach Twojej witryny, którzy do Ciebie zadzwonili. Będziesz mógł przeanalizować pełne zachowanie użytkowników na stronie przed rozmową telefoniczną - głębokość przeglądania strony, liczbę odwiedzin, źródła i wiele więcej. Dowiedz się, z jakich krajów dzwonią do Ciebie klienci, jaki jest procent docelowych połączeń.
- Śledzenie skuteczności Twoich źródeł reklamowych, takich jak reklamy kontekstowe i banerowe, publikacje reklamowe. Jeśli masz już działające kanały reklamowe, możesz je śledzić i porównywać ich skuteczność. Na przykład kupujesz reklamę w Google lub Yandex i chcesz porównać liczbę odwiedzających, połączeń i konwersji tych dwóch kampanii reklamowych, możesz też porównać skuteczność tej reklamy z wynikami organicznymi w tych samych wyszukiwarkach, bezpośrednie wizyty na stronie itp.
- Można również śledzić reklamy offline, takie jak reklamy na billboardach, w gazetach i ulotkach, w radiu lub telewizji. Każdemu źródłu możesz przypisać własny numer i budżet (środki wydane na reklamę). Śledzenie połączeń pokaże skuteczność każdego źródła i koszt każdego połączenia, co pozwoli Ci skuteczniej rozplanować budżet reklamowy.
Korzyści call trackingu od Zadarma:
Konfiguracja:
W Panelu klienta proszę wejść w zakładkę “Usługi” - “Call tracking”. Jeśli masz kilka projektów, możesz stworzyć swój własny tracker dla każdego z nich z własnymi ustawieniami i statystykami. Kliknij “Utwórz tracking” i wybierz cel korzystania ze śledzenia połączeń. Wybranie pierwszej podstawowej opcji „Zbieranie informacji”, zalecane aby uzyskać informacje o każdym odwiedzającym Twoją witrynę, dowiedzieć się więcej o swoim kliencie, z jakich krajów do Ciebie dzwonią, jakie tagi UTM są przesyłane itp. W tym celu nie ma potrzeby tworzenia kanałów i źródeł reklamy.
Druga opcja to „Online reklama” dla tych, którzy znają swoje internetowe źródła reklamowe i chcą śledzić ich skuteczność.
Trzecia opcja „Offline reklama” to prosta konfiguracja trackera do śledzenia skuteczności reklam offline.
Zbieranie informacji
Uzyskaj informacje o każdym odwiedzającym Twoją witrynę
Dynamiczny call tracking
Online reklama
Reklama kontekstowa i banerowa, publikacje reklamowe
Offline reklama
Sprawdź skuteczność reklamy w gazetach, radiu, banerze na ulicy
Statyczny call tracking
W podstawowych parametrach niezbędne ustawienia są już ustawione, w razie potrzeby można je zmienić:
<div class=”zphone”>48123456789</div>
Po wprowadzeniu wszystkich danych proszę kliknąć “Kontynuuj”.
Na następnej stronie musisz dodać numery do trackera.
Wymagana liczba numerów dynamicznych jest równa liczbie jednoczesnych odwiedzających w godzinach szczytu. Każdy odwiedzający witrynę musi mieć przypisany unikalny numer telefonu (ze względu na fakt, że dynamiczny numer jest wyświetlany tylko dla jednego odwiedzającego na raz, możesz uzyskać dokładny ClientID klienta dzwoniącego).
Wybierz numery i kliknij “Kontynuuj”.
Zakładka “Kanały i źródła”
Domyślnie wszystkie źródła będą śledzone: podmiana numeru będzie działać dla wszystkich odwiedzających Twoją witrynę.
Możesz również włączyć zastępowanie numerów tylko dla niektórych źródeł reklamowych, więcej szczegółów tutaj
Typ UTM:
Jeśli chcesz, aby podmiana numeru działała dla wszystkich odwiedzających - po prostu kliknij „Kontynuuj”. Tracker zostanie pomyślnie utworzony.
Umieść następujący kod w tagu head na wszystkich stronach swojej witryny.
Dodaj klasę css "zphone" dla wszystkich tagów, które zawierają numer zamienny (lub twoją własną klasę, jeśli zmieniłeś ją w pierwszym kroku). Np:
<div class="zphone">48123456789</div>
Aby numer był dostępny do kliknięcia, klasę zphone należy podpiąć do linku (tag <a>).Np. :
<a href="48123456789" class="zphone">48123456789</a>
Konfiguracja usługi call tracking zakończona.
Aby otrzymywać połączenia należy zainstalować program/aplikację lub telefon IP. Szczegółowe instrukcje konfiguracji znajdziesz tutaj.
Proponujemy do call tracking używać darmowej wirtualnej centrali Zadarma, pozwoli ona skutecznie przekierować rozmowy między pracownikami biura oraz istnieje możliwość korzystania z dodatkowych funkcji, takich jak nagrywanie rozmów lub integracja z popularnymi systemami CRM. Instrukcje dotyczące początkowej konfiguracji wirtualnej centrali Zadarma można znaleźć tutaj.
Możesz również otrzymywać informacje o połączeniach na numery, podpięte do call traking oraz ClientID osób dzwoniących, korzystając z powiadomień CALL_TRACKING. Szczegółowy opis powiadomień i inne funkcje API dostępne są tutaj.
Dodaj numery do trackera według liczby źródeł reklam, które chcesz śledzić. Na przykład, jeśli chcesz śledzić skuteczność marketingu e-mailowego i reklamy w witrynie partnerskiej, dwie liczby wystarczą dla dwóch źródeł reklamy. Jeśli ma być używane śledzenie dynamiczne, liczba pokoi powinna być równa liczbie jednoczesnych odwiedzających w godzinach szczytu. Wybierz numery i kliknij "Kontynuuj".
Zakładka „Kanały i źródła” musi wskazywać źródła reklam, których skuteczność chcesz śledzić (w przypadku odwiedzających z tych źródeł zostanie uruchomiona zamiana numerów w witrynie).
Istnieje kilka głównych rodzajów źródeł reklamy:
Ustawienia mają następujące parametry:
Domyślnie wszystkie źródła tworzone są w kanale głównym, możesz zmienić jego nazwę, a jeśli jest duża liczba źródeł tego samego typu, możesz je pogrupować, tworząc dla nich osobny kanał.
Dodaj co najmniej jedno źródło i kliknij „Kontynuuj”.
Tracker został pomyślnie utworzony.
<div class="zphone">48123456789</div>
Np. :
<a href="48123456789" class="zphone">48123456789</a>
Kliknij „Kontynuuj”
Dodaj numery do trackera według liczby źródeł reklam, które chcesz śledzić. Na przykład, jeśli chcesz śledzić skuteczność reklamy radiowej i reklamy na billboardach, dwa numery wystarczą dla dwóch źródeł reklamy.
Zakładka „Kanały i źródła” musi wskazywać źródła reklam, których skuteczność chcesz śledzić.