Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h

Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h jest ważnym narzędziem pomocniczym dla właścicieli tego modelu sprzętu. Instrukcja zawiera wszystkie niezbędne informacje do instalacji i konfiguracji urządzenia, a także informacje dotyczące konserwacji i naprawy. Instrukcja zawiera również instrukcje rozwiązywania problemów, które mogą wystąpić podczas używania Asus Rx3042h, w tym wskazówki dotyczące diagnostyki, naprawy i usuwania błędów. Instrukcja została zaprojektowana tak, aby ułatwić właścicielom sprzętu korzystanie z niego bezpiecznie i skutecznie.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h

Spis treści

  • Często zadawane pytania
    • Jak zmienić sortowanie rekrutacji na swojej stronie www (widget rekrutacyjny)?
    • API rekrutacji
    • Wstawianie dwóch widgetów rekrutacyjnych na jedną stronę
    • Dlaczego wyszukiwanie po lokalizacji na widgecie rekrutacji na mojej stronie nie działa?
    • Podział widgetów (na kraje, branże)

Następnie, należy wybrać widget lub kliknąć w przycisk “Dodaj integrację" aby stworzyć nowy widget.

W następnym kroku należy skonfigurować widget według własnych potrzeb. Umożliwiamy:

  • wybór języka widgetu (w którym będzie wyświetlany widget),
  • wybór ilości wyświetlanych wyników na jednej stronie,
  • określenie tagów, które mają zawierać rekrutacje, by były wyświetlane na stronie (pozwala to m. in. stworzyć widget pokazujący tylko rekrutacje z tagiem zagranica),
  • wybór informacji widocznych na widgecie,
  • wybór dwóch domyślnych kolorów widgetu,
  • określenie dodatkowych styli CSS dla tego widgetu (pozwalają one uspójnić wygląd widgetu z wyglądem strony internetowej).

Co więcej umożliwiamy również włączenie:

  • możliwości wyszukiwania ofert po nazwie lub lokalizacji
  • możliwości zmiany języka.
  • Po zdefiniowaniu wyglądu widgetu należy go zapisać. Zapisanie umożliwi podgląd widgetu oraz skopiowanie kodu skryptu, który należy wstawić w kod źródłowy strony, na której chcemy wyświetlać rekrutację. Jeżeli nie potrafisz samodzielnie wstawić kodu w źródło strony, skontaktuj się z nami lub ze swoim programistą.

    Jeżeli tworzysz stronę za pośrednictwem platformy landingi. com instrukcję znajdziesz tutaj.

    Często zadawane pytania #

    Widget rekrutacji skonfigurujesz w Ustawienia > Moduły > Rekrutacje > Integracja z www. Po kliknięciu w dany widget, sekcji „Sortuj po" istnieje możliwość wybrania opcji sortowania rosnąco oraz malejąco po:

  • Dacie dodania
  • Dacie zakończenia
  • Tytule rekrutacji
  • Instrukcja dot. API rekrutacji znajduje się tutaj.

    W celu umieszczenia dwóch widgetów, skopiowany kod widgetu rekrutacyjnego należy przerobić w sposób następujący: parametr data-k ze skryptu należy przenieść do znacznika div, id hrappka-widget-container należy zmienić na class. Podłączając dwa widgety, należy na stronie umieścić jeden skrypt nie posiadający parametru data-k, oraz wiele divów z klasą hrappka-widget-container, które będą posiadały różne parametry data-k.

    Przykład:

    Strona internetowa musi być zatwierdzona przez wsparcie HRappka aby mogła korzystać z wyszukiwania rekrutacji po lokalizacji.

    Jeżeli zainstalowany widget pokazuje w polu lokalizacji „Ups.. Coś poszło nie tak", to skontaktuj z się ze wsparciem systemu HRappka (tel. 500 114 314, email: kontakt@hrappka. pl) i poinformuj o nazwie strony, na której dodałeś widget rekrutacyjny.

    Włączymy możliwość wyszukiwania po lokalizacji na stronie i będzie ono możliwe po ok. 10 minutach.

    Jeżeli chcesz mieć na stronie kilka widgetów z podziałem na kraje, czy branże użyj funkcji tagowania rekrutacji. Widget może wyświetlać jedynie konkretne rekrutacje z wybranymi tagami. Aby to zrobić:

    1. Na rekrutacjach ustaw tagi np. „zagranica".

    2. W ustawieniach widgetu (Ustawienia > Moduły> Rekrutacje > Integracja z www > Ustawienie wybranego widgetu, w sekcji Tagi wybierz tagi, którymi otagowałeś rekrutacje. Widget będzie wyświetlał tagi, które zdefiniowałeś w jego ustawieniach. Jeżeli rekrutacje nie wyświetlają się, prawdopodobnie rekrutacje nie mają tagów, które wymaga widget do ich wyświetlenia. Upewnij się, że tagi na rekrutacji istnieją i nie ma w nich literówki. 

    Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcjaMultiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń/ rekrutacji na portalach

    Zdalny dostęp to obecnie standard, który dostępny jest w większości systemów wideodomofonowych. Nie inaczej jest w przypadku urządzeń marki BCS Line, które umożliwiają zdalne odbieranie połączeń, jak i zdalne sterowanie furtką bądź bramą wjazdową. Ten poradnik pokaże jak zrealizować takie połączenie oraz jakie są możliwości zdalnej obsługi systemu.

    Które urządzenie można obsługiwać zdalnie?

    Na początku należy określić, który element systemu odpowiada za połączenie zdalne, czyli z którym elementem będziemy się łączyć za pomocą urządzenia mobilnego. W przypadku marki BCS Line są to panele bramowe, czyli urządzenia montowane na zewnątrz. Każdy panel bramowy, który posiada przynajmniej jeden przycisk wywołania może być obsługiwany zdalnie.

    Panele bramowe nieposiadające fizycznych przycisków wywołania, lecz posiadające klawiaturę numeryczną nie mogą być obsługiwane zdalnie. Ciekawym przypadkiem jest BCS-PAN1601S-S, który posiada klawiaturę numeryczną oraz przycisk wywołania – ten model obsługuje połączenia zdalne.

    system wideodomofonowy bez monitora – czy to ma sens?

    Skoro wiemy już, że to panel bramowy odpowiada za połączenie zdalne, to czy konieczne jest posiadanie dedykowanego monitora? Czy możliwe jest odbieranie połączeń tylko na urządzeniu mobilnym? Odpowiedź brzmi TAK. Można obsługiwać domofon wyłącznie za pomocą urządzenia mobilnego. Warto jednak zdać sobie sprawę, że powiadomienie o nowym połączeniu (wywołanie) przesyłane jest za pośrednictwem sieci Internet. Tak więc brak połączenia z Internetem lub słaby zasięg na urządzeniu mobilnym skutkuje brakiem powiadomienia, lub jego opóźnieniem.

    Stosowanie dedykowanego monitora ma wiele dodatkowych zalet, które ułatwiają korzystanie z całego systemu wideodomofonowego. Są to między innymi:

    • Niezawodność działania
      Połączenie panel bramowy – monitor odbywa się bezpośrednio po sieci lokalnej.
    • Szybkość działania
      Monitor niemal natychmiast pokazuje połączenie wraz z obrazem z kamery, dzięki czemu osoba dzwoniąca nie czeka długo na odebranie połączenia.
    • Przekierowane połączeń
      W przypadku braku odpowiedzi (nieodebrania połączenia) możemy przekierować go do kolejnego monitora. Opcja idealnie sprawdza się w systemach wielorodzinnych zbudowanych z kilku monitorów.
    • Sygnalizacja nieodebranych połączeń
      Wracając do domu monitor pokazuje nam ilość nieodebranych połączeń wraz ze zdjęciami osób odwiedzających.
    • Podgląd z kamer
      Na monitorze możemy wyświetlić podgląd z kamer monitoringu wizyjnego. Mogą to być kamery IP lub rejestrator do którego podłączone są kamery analogowe.
    • Automatyczne otwieranie
      Ta funkcja idealnie sprawdza się, gdy oczekujemy wizyty i nie chcemy już podchodzić do monitora w celu otwarcia furtki bądź bramy. Przez zadany w monitorze czas każde naciśnięcia przycisku wywołania na panelu zewnętrznym przez gościa od razu otworzy mu furtkę.

    Co jest wymagane do uzyskania połączenia zdalnego?

    Oczywiste jest, że skoro połączenie odbywa się zdalnie, to system wideodomofonowy musi być podłączony do Internetu. Dokładniej chodzi o panel bramowy, ponieważ to właśnie z nim uzyskujemy połączenie. Należy więc przewidzieć to już na etapie okablowania, ponieważ urządzenia nie posiadają wbudowanych modułów wifi.

    Łącze internetowe również musi charakteryzować się odpowiednimi parametrami. W przypadku komunikacji głosowej ważnym parametrem okazuje się ping, czyli szybkość odpowiedzi naszego łącza. Im mniejsza jego wartość, tym lepsza będzie jakość rozmowy oraz brak opóźnień. Kolejnym ważnym parametrem jest prędkość wysyłania, czyli tzw. Upload. Kamery montowane w panelach bramowych zwykle mają 1, 3MP bądź 2MP co oznacza, że wykorzystują przepływność od 2 do 4 Mb/s. Tak więc prędkość wysyłania powinna być zdecydowanie większa od tych wartości.

    Nie ma konieczności posiadania publicznego adresu IP oraz przekierowania portów na routerze.

    Jak uzyskać połącznie zdalne?

    W pierwszej kolejności należy zainstalować aplikację DMSS, która dostępna jest zarówno dla systemu Android jak i iOS. Następnie należy dodać do niej urządzenie za pośrednictwem kodu QR. W zależności od wersji panelu procedura wygląda następująco:

    Panele jednorodzinne

    W przypadku paneli z jednym przyciskiem wywołania procedura dodawania jest bardzo prosta. Wystarczy zeskanować kod QR, który znajduje się na pudełku, na urządzeniu bądź w jego interfejsie webowym.

    Poniżej procedura dodawania oraz włączenie powiadomień:

    Panele wielorodzinne

    Systemy wielorodzinne to takie, które posiadają więcej niż jeden przycisk wywołania. Każdy z nich dzwoni na inny numer lokalu, czyli numer monitora. Konieczne jest więc ustalenie, z którego przycisku chcemy otrzymywać powiadomienia. Z tego właśnie powodu kod QR, który znajduje się na pudełku bądź urządzeniu, jest nieobsługiwany. Musimy zalogować się bezpośrednio do interfejsu webowego panelu bramowego, aby wygenerować kod QR, który przypisany jest do konkretnego numeru lokalu.

    Aby wyświetlić kod QR przechodzimy do „Ustawienia Systemu”, następnie „Lista lokali” (Rys. 1). Na liście znajdują się wszystkie numery lokali, które obsługuje panel bramowy. Wybieramy interesujący nas lokal (numer) i klikamy w ikonę zębatki. Wyświetlony zostanie kod QR, który oprócz numeru seryjnego zawiera właśnie numer lokalu. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-600x294. jpg" alt="" width="600" height="294" srcset="https://www. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-1024x502. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-768x376. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-1536x753. jpg 1536w, https://www. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-760x372. pl/wsparcie/wp-content/uploads/2021/08/qr-wielorodzinny3-1200x588. jpg 1200w, https://www. jpg 1920w" sizes="(max-width: 600px) 100vw, 600px"/>

    Rys. 1 Wyświetlanie kodu QR dla poszczególnych lokali

    Termin „konfiguracja” ma kilka znaczeń. W odniesieniu do systemu komputerowego konfiguracja oznacza dostrojenie parametrów niezbędnych do działania oprogramowania.

    Konfiguracja polega na zmianie ustawień systemu w sposób dostosowany do potrzeb użytkownika. Celem nowoczesnego systemu jest usprawnienie pracy przedsiębiorstwa. Skuteczne wdrożenie oprogramowania to często skomplikowany, z reguły czasochłonny proces, który wymaga dużego nakładu środków. Dobrze skonfigurowany program wpływa na funkcjonowanie firmy usprawniając przebieg dokumentów, prowadzenie księgowości, współdzielenie zadań oraz inne czynności.

    Choć wprowadzanie dodatkowych usprawnień może wydawać się stratą czasu i funduszy, to w rzeczywistości jest inaczej – konfiguracja oprogramowania w znaczący sposób wpływa na efektywność i pracę przedsiębiorstwa, co przekłada się na zyski firmy. Jak wygląda konfiguracja oprogramowania? Warto prześledzić to na przykładzie systemu Comarch ERP Optima, który dzięki odpowiedniej konfiguracji można dostosować do potrzeb przedsiębiorstwa.

    Konfiguracji systemu możemy dokonać na trzech poziomach – parametrów programu, parametrów stanowiska oraz parametrów firmy. Podczas konfigurowania programu zmiany przeprowadzane są w obrębie całej aplikacji. Zmiany parametrów stanowiska dotyczą danego komputera, a konfiguracja parametrów firmy obejmuje określone w indywidualny sposób bazy danych. Po zainstalowaniu oprogramowania system pracuje w oparciu o domyślne ustawienia. Istnieje możliwość ich konfiguracji przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji oraz wprowadzeniem danych. Aby rozpocząć konfigurację oprogramowania Comarch ERP Optima, należy wybrać odpowiednią opcję z menu, która przeniesie użytkownika do okienka, w którym możliwe jest dokonanie zmian. Administrator może z tego poziomu wybrać odpowiednią grupę konfiguracyjną, która ma zostać zmieniona – Firma, System lub Stanowisko. W grupie Firma zmodyfikować można najważniejsze dane firmy, w grupie Program użytkownik zmieni parametry dotyczące administracji oraz korzystania z programu, a w grupie Stanowisko dostosuje system do danego stanowiska pracy. Przeprowadzone zmiany można zapisać lub też wybrać opcję przywrócenia systemu do poprzedniego stanu.

    Konfiguracja systemu Comarch ERP Optima staje się łatwiejsza dzięki wykorzystaniu schematów konfiguracyjnych. To rozwiązanie zmniejsza liczbę parametrów konfiguracyjnych, co upraszcza dokonywanie zmian. Użytkownik może wybrać właściwy schemat konfiguracyjny, które dotyczą danych modułów oprogramowania.

    Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h

    Bezpośredni link do pobrania Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Instrukcja instalacji, konserwacji i rozwiązywania problemów Asus Rx3042h