Produkt Ge Icrxibn7e000a to wyjątkowa, wszechstronna jednostka, która zapewnia bezproblemową kontrolę i zarządzanie procesami z zastosowaniem zaawansowanych technologii. Dostarcza ona szeroką gamę funkcji, w tym możliwość sterowania temperaturą, wilgotnością, przepływem i prędkością. Jest idealny do zastosowań przemysłowych, takich jak sterowanie systemami klimatyzacji, wentylacji, ogrzewania, kontrola procesów, systemy przemysłowe i inne. Jest wyposażony w łatwą w użyciu graficzną platformę konfiguracji, która pozwala na łatwe i szybkie skonfigurowanie produktu. Dzięki temu można dostosować produkt do wymagań danego procesu. Produkt jest wytrzymały i może pracować w szerokim zakresie temperatury, wilgotności i innych warunków.
Ostatnia aktualizacja: Informacje o produkcie Ge Icrxibn7e000a
Możesz wyświetlać produkty w Google bezpłatnie. Więcej informacji znajdziesz w Przewodniku dotyczącym bezpłatnego wyświetlania ofert oraz w naszej prezentacji. Bezpłatne informacje pozwalają klientom zobaczyć wyniki dotyczące produktów z Twojego sklepu w różnych usługach Google, takich jak karta Zakupy, YouTube, wyszukiwarka Google (. com), Grafika Google i Obiektyw Google. Nie pobieramy opłat od stron internetowych, które są częścią indeksu wyszukiwarki Google, by uporządkować i wyświetlać odpowiednie informacje, a sprzedawcy biorący udział w programie także mogą porządkować i wyświetlać informacje o produktach w Google bez opłat. Aby wyświetlać bezpłatne informacje, musisz wykonać te czynności: Uwaga: nie gwarantujemy, że produkty będą się wyświetlać w Google, ponieważ na podstawie przesłanych przez Ciebie danych będziemy dopasowywać je do treści wyszukiwanych przez klientów. Uwaga: musisz skonfigurować ustawienia dostawy lub dodać koszty dostawy za pomocą atrybutu dostawa Pamiętaj o regularnym aktualizowaniu konta i przesyłaniu informacji wysokiej jakości. Dzięki temu zadbasz o zadowolenie klientów, co może wpłynąć na możliwość wyświetlania bezpłatnych informacji. Gdy tworzysz nowe konto Merchant Center, możesz zarejestrować się w programie bezpłatnych informacji, przesyłając dane produktów. Jeśli masz już konto Merchant Center z przesłanymi danymi produktów, możliwe, że uczestniczysz już w programie bezpłatnych informacji. Możesz to sprawdzić, otwierając ustawienia miejsca docelowego plików danych na koncie Merchant Center: Jeśli Twoje konto zostało utworzone przez partnera, dane produktów zostały przesłane do Merchant Center za pomocą Content API. Wszystkie zmiany, które musisz wprowadzić w danych produktów, musisz wprowadzić w portalu dla partnerów lub omówić z partnerem. Aby w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych informacji o produkcie, zalecamy przesłanie całego asortymentu w pliku danych o produktach. Informacje o produktach, które przesyłasz za pomocą tych atrybutów, to podstawa tworzenia bezpłatnych informacji o produktach. Informacje o problemach z przesyłanymi danymi produktów znajdziesz w sekcji „Diagnostyka” na karcie „Produkty” konta Merchant Center. Więcej informacji o specyfikacji danych produktów Uwaga: jeśli w swojej witrynie korzystasz ze znaczników danych strukturalnych, kliknij poszczególne atrybuty w tabeli, aby znaleźć odpowiednią nazwę atrybutu schema. org. Aby rozwiązać problem, sprawdź błędy w Search Console i zadbaj o to, aby znaczniki zostały dodane prawidłowo. Do wyświetlania bezpłatnych informacji wymagana jest większość poniższych atrybutów: Identyfikator Tytuł Link Link do zdjęcia Wymagany w przypadku wszystkich produktów Cena Opis [ Stan Marka GTIN MPN Opakowanie zbiorcze W pakiecie Kolor Podatek Wzór Rodzaj rozmiaru Tabela rozmiarów Zalecany w przypadku wszystkich produktów Dowiedz się, jak śledzić wyniki bezpłatnych informacji w Merchant Center i Search Console. Czy to było pomocne? Jak możemy ją poprawić? Omówienie
Dostępność
Wymagania
[shipping]
w danych produktów. Dzięki temu klienci mają dostęp do ważnych informacji o dostawie produktów, którymi mogą być zainteresowani. [shipping]
w tych krajach: Australia, Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Niemcy, Polska, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Wielka Brytania i Włochy. Polecane
Przesyłanie danych produktów
Nowe konta
Dotychczasowe konta
Partnerzy
Inne sposoby wykorzystywania danych produktów w bezpłatnych informacjach
Podaj wymagane atrybuty produktu
Atrybut Dodatkowe informacje [id]
Wymagany w przypadku wszystkich produktów [title]
[link]
[image_link]
Aby uniknąć odrzucenia, upewnij się, że zdjęcie jest wystarczająco duże i nie zawiera treści promocyjnych. [price]
Wymagany w przypadku wszystkich produktów
Jeśli dodasz konkretne ceny dla atrybutu cena, każda obniżka cen na podstawie aktywnej średniej historycznej cen Twoich produktów może pojawić się w informacjach o produkcie. com/merchants/answer/6324371">Więcej informacji o sprawdzonych metodach korzystania z atrybutu cena w pliku danych o produktachdescription]
Dostępność [availability]
[condition]
Wymagany w przypadku każdego używanego i odnowionego produktu [brand]
Wymagany w przypadku każdego produktu mającego jasno określoną markę lub producenta [gtin]
Wymagany dla wszystkich nowych produktów z numerem GTIN przypisanym przez producenta
Dopasuj informacje o produktach do najtrafniejszych zapytań. com/merchants/answer/160161">Więcej informacji o unikalnych identyfikatorach produktów[mpn]
Wymagany dla wszystkich produktów bez numeru GTIN [multipack]
Wymagany, jeśli produkt jest w opakowaniu zbiorczym
Poinformuj kupujących, że produkt składa się z wielu identycznych elementów (np. „10 par białych bawełnianych skarpet”). [is_bundle]
Wymagany, jeśli produkt jest sprzedawany w pakiecie [color]
Wymagany w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
Użyj tego atrybutu, aby przesłać podstawowy kolor produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie kolorem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id]
, aby przesłać każdy kolor jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324492">Rozmiar [size]
Określ standardowy rozmiar produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie rozmiarem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id]
, aby przesłać każdy rozmiar jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324463">Grupa wiekowa [age_group]
Określ grupę demograficzną, do której kierujesz dany produkt. Ten atrybut jest używany z atrybutem płeć [gender]
, aby użytkownicy widzieli poprawne informacje dotyczące rozmiaru (podaj na przykład wartość „damski” w przypadku dorosłej kobiety oraz „dziewczęcy” w przypadku dziewczynki). com/merchants/answer/6324479">Płeć [gender]
Określ, do której płci kierowany jest produkt. Jeśli produkt nie jest przeznaczony dla konkretnej płci, podaj w atrybucie wartość „uniseks”. Tego atrybutu używamy razem z atrybutami rozmiar [size]
i grupa wiekowa [age_group]
, aby ujednolicić rozmiary oraz kategorie wyświetlane użytkownikom. Na przykład koszulka z atrybutem płeć o wartości „męski” oraz atrybutem „grupa wiekowa” o wartości „dzieci” znajdzie się w kategorii „koszulki dla chłopców”. com/merchants/answer/6324507">Identyfikator grupy produktów [item_group_id]
Wymagany dla wersji produktu
Użyj tego atrybutu, aby grupować wersje produktu w swoich danych. com/merchants/answer/6324484">Dostawa [shipping]
Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia dostawy
Więcej informacji o ustawieniach dostawy oraz ich konfigurowaniu. [tax]
Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia podatków [pattern]
Zalecane tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
Użyj tego atrybutu, aby opisać wzór lub motyw graficzny na produkcie. Jeśli sprzedajesz produkt w kilku wersjach z różnymi wzorami, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów, aby przesłać każdy wzór jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324410">Materiał [material]
Zalecany tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
Określ główne materiały, z których wykonany jest produkt. Klienci często szukają produktów według konkretnego materiału (np. „kurtki skórzane”). com/merchants/answer/6324370">Link do dodatkowego zdjęcia [additional_image_link]
Zalecany
Oprócz wymaganego atrybutu link do zdjęcia [image_link]
prześlij też maksymalnie 10 dodatkowych zdjęć dla każdego produktu, aby umożliwić kupującym obejrzenie go z każdej strony. [size_type]
[size_system]
[size]
. com/merchants/answer/9340054">Link w indeksie wyszukiwarki Google [canonical_link]
Pomóż dopasować dane produktów do zapytań użytkowników, powiązując je z prawidłowym adresem URL w indeksie wyszukiwania Google. Jeśli nie zostanie użyty, adres URL podany w atrybucie link [link]
lub link mobilny [mobile_link]
w pliku danych zostanie zindeksowany. com/merchants/answer/9826542">Więcej informacji o atrybutach linków i raportowaniu skuteczności w przypadku bezpłatnych informacjiRaportowanie
Powiązane artykuły
AS Inbank S. A.
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Banki Spółdzielcze
Ogólne warunki Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
BNP Paribas
Ogólne warunki Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Capital Service S. A
Pakiet medyczny OK
Produkt wycofany ze sprzedaży
Ochrona życia i zdrowia dla Klientów Kredyt OK
Produkt wycofany ze sprzedaży
Deutsche Bank Polska S.
Euro Providus S.
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Ubezpieczenie dla Klientów Euro Providus
Produkt wycofany ze sprzedaży
GOING Sp. z o. o.
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
IPF Polska Sp.
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Novum Finance Sp.
Ubezpieczenie dla Klientów Novum
Produkt wycofany ze sprzedaży
PKO Leasing S.
Grupowe ubezpieczenie na życie Korzystających PKO Leasing S. "LIFE"
Produkt wycofany ze sprzedaży
Prosta Ochrona
Prosta Ochrona
Produkt wycofany ze sprzedaży
Santander Bank Polska S.
Ubezpieczenie All Risk
Produkt wycofany ze sprzedaży
Ubezpieczenie dla Klientów Deutsche Bank Polska S. PPI
Produkt wycofany ze sprzedaży
Indywidualne ubezpieczenie dla Kredytobiorców Kredytów hipotecznych w Deutsche Bank Polska S.
Produkt wycofany ze sprzedaży
Indywidualne ubezpieczenie "Pakiet Bezpieczeństwa"
Produkt wycofany ze sprzedaży
Grupowe ubezpieczenie "Pakiet Bezpieczeństwa"
Produkt wycofany ze sprzedaży
Indywidualne ubezpieczenie "Gwarancja Spłaty"
Produkt wycofany ze sprzedaży
Nazwa produktu: Ubezpieczenie dla Klientów Deutsche Bank Polska S. All Risk
Produkt wycofany ze sprzedaży
Ubezpieczenia dla aktywnych Sp.
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Zachodniopomorska SKOK
Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych. Dotyczą one nie tylko samego sprzedawcy oraz zasad prowadzenia sprzedaży (regulaminu sprzedaży), ale także produktu. Okazuje się, że spora część sprzedawców mimo upływu już blisko dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta nadal nie dostosowała opisów produktów do nowej ustawy o prawach konsumenta. W niniejszym wpisie wskażemy te obowiązki.
Moment i sposób podania informacji
Zasadą jest, że informacje powinny być podane przed zawarciem umowy. Dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Oznacza to, że informacje te powinny być podane konsumentowi najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową.
Informacje powinny być podane w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd informacji oraz w języku polskim.
Pamiętajmy także, że ciężar dowodu spełnienia obowiązków informacyjnych leży po stronie sprzedawcy, więc to szczególnie jemu powinno zależeć na takim przekazaniu informacji, które później pozwoli mu to w łatwy sposób wykazać. W przypadku sklepu internetowego warto zatem szczególnie zadbać o wyczerpujący opis produktu na stronie produktowej. Dodatkowo warto te informacje przesłać także w wiadomości mailowej, którą otrzymuje klient po złożeniu zamówienia.
Dodatkowo w przypadku sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość (np. sklep internetowy) informacje należy podać także na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Tutaj nie powinno to jednak nastręczać większych trudności sprzedawcom, gdyż większość wymaganych informacji będzie podana w wiadomości po złożeniu zamówienia albo na samym produkcie, jego opakowaniu lub dołączonej do niego ulotce.
Informacje o produkcie, które musi podać sprzedawca
Nowa ustawa o prawach konsumenta wymaga od sprzedawcy podania konsumentowi informacji, które podajemy poniżej. W sumie naliczyliśmy ich 10, aczkolwiek zakres ten może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnego produktu. Inny zakres będzie bowiem w przypadku sprzedaży rzeczy ruchomej (np. obuwia), a inny w przypadku sprzedaży usługi, czy też treści cyfrowych. Podstawowe informacje będą jednak dotyczyć większości sprzedawanych produktów.
Wymogi informacyjne zawarte w samej ustawie o prawach konsumenta – sprzedawca musi poinformować o:
- głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
- łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
- sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę;
- istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
- czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
- minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
- funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
- mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć.
Wymogi informacyjne zawarte Kodeksie cywilnym, a wprowadzone przez ustawę o prawach konsumenta:
- rodzaj rzeczy,
- określenie jej producenta lub importera,
- znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagane przez odrębne przepisy,
- informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz,
- stosownie do rodzaju rzeczy, określenie jego energochłonności, a także
- inne dane wskazane w odrębnych przepisach.
Jeżeli rzecz jest sprzedawana w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie, informacje, o których mowa w pkt. 2 powyżej, powinny znajdować się na rzeczy sprzedanej lub być z nią trwale połączone. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży informację, która może być ograniczona do rodzaju rzeczy, jej głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera rzeczy.
Ważne! W przypadku jednak sklepu internetowego niezbędne będzie podanie tych informacji np. na stronie produktu, gdyż tylko w ten sposób będzie można spełnić wymóg podania tych informacji przed zawarciem umowy.
Wszystkie te obowiązki informacyjne zostały wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Część została zawarta w samej ustawie o prawach konsumenta, a część została wprowadzona przez nią do Kodeksu cywilnego.
Podsumowanie
Powyżej wskazaliśmy 10 najważniejszych obowiązków informacyjnych dotyczących produktu. Są to tylko obowiązki wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Sam zakres informacji może nie budzić większych emocji, aczkolwiek szczególnie w przypadku sprzedawców internetowych może on wymagać od nich sporo pracy związanej z dostosowaniem opisów produktów.
Nie są to oczywiście wszystkie obowiązki informacyjne dotyczące produktu, przepisy szczególne mogą w tym zakresie nakładać dodatkowe obowiązki informacyjne. Wymogi wskazane w nowej ustawie o prawach konsumenta są jednak o tyle istotne, że dotyczą one w zasadzie wszystkich sprzedawców kierujących swoja sprzedaż do konsumentów i to zarówno sprzedawców stacjonarnych, jak i internetowych.
5. 00 avg. rating (98% score) - 4 votes