Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200

Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200 jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą zainstalować i skonfigurować urządzenie Cisco 6200. Instrukcja zawiera dokładne instrukcje krok po kroku, jak zamontować i skonfigurować urządzenie Cisco 6200 oraz jakie funkcje może ono wykonywać, takie jak łączenie się z siecią, tworzenie firewalla i inne. Instrukcja ta pomoże ci wszystkim, którzy chcą skonfigurować Cisco 6200, aby w pełni wykorzystać jego możliwości.

Ostatnia aktualizacja: Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200

Nie ma znaczenia, czy kamera ma zastąpić lampę zewnętrzną, czy też zostanie zainstalowana w zupełnie nowym miejscu – montaż odbywa się szybko i bez komplikacji

Prosty montaż w każdym domu

Kamera zastępuje lampę zewnętrzną

Montaż w 4 krokach

  • Zdemontuj lampę
  • Przymocuj do ściany uchwyt kamery
  • Podłącz przewody
  • Przytwierdź kamerę do uchwytu

Nie posiadasz lampy zewnętrznej

  • Wyprowadź przewód zasilający w miejscu odpowiednim do monitorowania domu lub ogrodu
  • Postępuj zgodnie z instrukcją montażu

Znajdź montera

Łatwy samodzielny montaż

Wystarczy parę prostych czynności, aby samodzielnie zamontować zaawansowaną kamerę do monitoringu z mocnym reflektorem

Profesjonalny montaż

Nie zamierzasz samodzielnie instalować kamery? Skorzystaj z pomocy sieci profesjonalistów pracujących dla Netatmo (Netatmo Pro).

Jak to działa?

WiFi

Inteligentna Kamera Zewnętrzna komunikuje się z ruterem poprzez sieć bezprzewodową bez pomocy urządzeń pośredniczących. Kamerą można sterować zdalnie za pomocą aplikacji Netatmo.

  • Powrót do aplikacji
  • Spis treści
  • Uwagi dotyczące korzystania z witryny i plików cookie
  • Porady dotyczące wyszukiwania
  • Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 1


    Cisco Unified IP Phone 6921, 6941,
    and 6961 User Guide for
    Cisco Unified Communications
    Manager 7. 1 (SCCP)
    Americas Headquarters
    Cisco Systems, Inc.
    170 West Tasman Drive
    San Jose, CA 95134-1706
    USA
    http://www. cisco. com
    Tel: 408 526-4000
    800 553-NETS (6387)
    Fax: 408 527-0883

    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 2
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 3
    Common Phone Tasks Softkeys All Calls Lists all missed, placed, and Place a call Go off-hook before or received calls. after dialing a number. Answer Answer a call. Redial a number Press Redial. Apply Confirm a ringtone selection. Switch to handset Pick up the handset. QUICK REFERENCE during a call Call Initiate a call. Switch to speaker or Press or, Callback Receive notification when a busy headset during a call then hang up the handset. extension becomes available. Cancel Cancel an action
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 4
    New Call Make a new call. Phone Screen Icons Buttons OK Confirm a selection. Off-hook Applications OPickup Answer a call that is ringing in an associated group. On-hook Contacts Park Store a call. Messages Connected call Play Play ringtone. Transfer PickUp Answer a call that is ringing on Incoming call another phone in your group. Hold Redial Redial the most recently dialed Missed call number. Conference Received call Remove Remove a conference participant Volume or an entry. Placed call Re
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 5
    Contents Your Phone 1 Cisco Unified IP Phone 6921 1 Phone Connections 1 Buttons and Hardware 3 Phone Screen 5 Footstand 5 Higher Viewing Angle 7 Lower Viewing Angle 8 Handset Rest 9 Cisco Unified IP Phone 6941 10 Phone Connections 10 Buttons and Hardware 12 Phone Screen 15 Footstand 15 Higher Viewing Angle 17 Lower Viewing Angle 18 Handset Rest 19 Cisco Unified IP Phone 6961 20 Phone Connections 20 Buttons and Hardware 22 Phone Screen 24 Footstand 24
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 6
    View Call History 30 View Call Record Details 30 Filter Call History 30 Dial From Call History 30 Clear Call History 31 Delete Call Record From Call History 31 Preferences 32 Ring Tones 32 Contrast 32 Services 33 Access Services 33 Phone Information 33 View Phone Information 33 Administrator Settings 34 Contacts 35 Phone Contacts 35 Corporate Directory 35 Search for and Dial a Contact 35 Search for and Dial a Contact While on a Call 36 Personal Directory
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 7
    Set up a Call Back Notification 44 Call Forward All 44 Forward Calls on a Primary Line 45 Call Park 45 Park and Retrieve a Call Using Park 46 Park and Retrieve a Call Using Assisted Directed Call Park 46 Park and Retrieve a Call Using Manual Directed Call Park 46 Call Pickup 47 Answer a Call Using Pickup 47 Answer a Call Using Group Pickup and a Group Pickup Number 47 Answer a Call Using Group Pickup and a Phone Number 48 Answer a Call Using Other Pickup 48 Call Waiting
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 8
    Swap Between Held and Active Calls on Multiple Lines 53 Put a Call on Hold by Answering a New Call on Another Line 53 Determine if a Shared Line is on Hold 53 Hold Reversion 53 Respond to a Hold Reversion Notification 54 Hunt Groups 54 Sign In and Out of a Hunt Group 54 Intercom 54 Place an Intercom Call 54 Receive an Intercom Call 55 Line Status 55 Line Status Indicators 55 Malicious Call Identification 56 Trace a Suspicious Call 56 Meet Me 56 Host a Meet-Me Conf
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 9
    Place a Call with a Speed-Dial Code 61 Transfer 61 Transfer a Call to Another Number 61 Use Direct Transfer to Connect Calls Across Lines 62 Swap Between Calls Before Completing a Transfer 62 Web Dialer 62 Use Web Dialer with Cisco Directory 62 Use Web Dialer with Another Online Corporate Directory 62 Set Up, View, or Change Web Dialer Preferences 63 Sign Out of Web Dialer 63 User Options 64 User Options Web Pages 64 Sign In and Out of User Options Web Pages 64 Device
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 10
    Change the Language for Your User Options Web Pages 71 Change the Language for Your Phone Display 71 Directory 71 Personal Address Book 72 Add a New PAB Entry 72 Search for a PAB Entry 72 Edit a PAB Entry 72 Delete a PAB Entry 72 Assign a Feature Button for Personal Address Book 72 Fast Dials 73 Assign a Feature Button for Fast Dial 73 Assign a Fast Dial Code to a PAB Entry 73 Assign a Fast Dial Code to a Phone Number Without Using a PAB Entry 74 Search for a Fast Dia
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 11
    Accessibility Features 81 Hearing Impaired Accessibility Features 81 Vision Impaired and Blind Accessibility Features 85 Mobility Impaired Accessibility Features 87 Additional Information 90 Warranty 91 Cisco One-Year Limited Hardware Warranty Terms 91 Cisco Unified IP Phone 6921, 6941, and 6961 User Guide for Cisco Unified Communications Manager 7. 1 (SCCP) ix
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 12
    x OL-18397-01
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 13
    Your Phone Cisco Unified IP Phone 6921 The Cisco Unified IP Phone 6921 provides these features: • Phone connections � Buttons and hardware � Phone screen � Footstand � Handset rest Phone Connections For your phone to work, it must be connected to the corporate IP telephony network. Your system administrator can help you connect your phone. Cisco Unified IP Phone 6921, 6941, and 6961 User Guide for Cisco Unified Communications Manager 7. 1 (SCCP) 1
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 14
    1 3 7 2 6 5 4 1 DC adaptor port (DC48V). 5 Access port (10/100 PC) connection. 2 AC-to-DC power supply (optional). 6 Handset connection. 3 AC power wall plug (optional). 7 Analog headset connection (optional). 4 Network port (10/100 SW) connection. IEEE 802. 3af power enabled. 2 OL-18397-01 192762
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 15
    Your Phone Buttons and Hardware 1 2 17 3 4 16 5 15 14 6 7 1 2 3 1 /. @ ABC DEF 8 4 5 6 2 GHI JKL MNO 13 7 8 9 PQRS TUV WXYZ 9 0 10 11 12 1 Handset light strip Indicates an incoming call (flashing red) or new voice message (steady red). Phone screen Shows information about your phone such as directory number, active 2 call and line status, softkey options, speed dials, placed calls, and phone menu listings. Softkey buttons Depending on how your system administrator sets up the phone, 3 ena
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 16
    4 Transfer button Transfers a call. 5 Conference button Creates a conference call. 6 Hold button Places an active call on hold. Navigation bar and The Navigation bar allows you to scroll through menus and highlight 7 Select button items. When phone is on-hook, displays phone numbers from your Placed Call listing (up arrow) or your speed dials (down arrow). The Select button (in the middle of the Navigation bar) allows you to select a highlighted item. Line 1 and Line 2 Line 1 selects the pr
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 17
    Your Phone 13 Volume button Controls the handset, headset, and speakerphone volume (off-hook) and the ringer volume (on-hook). 14 Messages button Auto-dials your voicemail system (varies by system). 15 Applications button Opens/closes the Applications menu. Use it to access call history, user preferences, phone settings, and phone model information. Contacts button Opens/closes the Directories menu. Use it to access personal and 16 corporate directories. Handset Phone handset. 17 Phone Scr
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 18
    2 1 CISCO 1 Footstand slots for a higher viewing angle 2 Footstand slots for a lower viewing angle 6 OL-18397-01 194407
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 19
    Your Phone Higher Viewing Angle Cisco Unified IP Phone 6921, 6941, and 6961 User Guide for Cisco Unified Communications Manager 7. 1 (SCCP) 7
    Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 20
    Lower Viewing Angle 8 OL-18397-01

    Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200

    Bezpośredni link do pobrania Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Dodatkowa instrukcja montażu Cisco 6200