Dodatek komunikacyjny Beko Tzg 990 to inteligentny router, który jest wyposażony w cztery porty Ethernet, a także w dwa porty światłowodowe. Router zapewnia szybki dostęp do sieci, zarówno za pośrednictwem sieci kablowej, jak i bezprzewodowej. Urządzenie jest wyposażone w wyświetlacz LED, który wyświetla informacje o stanie połączenia i przepływności sieci. Dodatek komunikacyjny Beko Tzg 990 ma również funkcję Wi-Fi, która pozwala na łatwe i bezproblemowe podłączenie do sieci bezprzewodowej. Router posiada także funkcję QoS, która pozwala na dostosowanie przepustowości sieci w zależności od zapotrzebowania. Dodatek komunikacyjny Beko Tzg 990 jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm wymagających zaawansowanego zarządzania sieciowym.
Ostatnia aktualizacja: Dodatek komunikacyjny Beko Tzg 990
Trafiłeś na sklep, który zaopatrzony jest w oryginalne części zamienne do modelu TZG 990 lodówek Beko. Używając filtrów skrócisz czas na wyszukanie potrzebnej części. Preferujemy oszczędność, dlatego opisujemy skuteczne triki na Bazie Porad, jak dbać o sprzęt, aby służył nam bezawaryjnie przez wiele lat. Wychodząc naprzeciw naszym klientom uruchomiliśmy kanał YouTube, gdzie umieszczamy filmiki instruktażowe pokazujące jak radzić sobie z drobnymi naprawami sprzętów AGD. Zajrzyj, a nie pożałujesz!
Prezentujemy Elementy montażowe do lodówek Beko TZG 990. Specjalnie dla Ciebie opracowaliśmy Bazę porad, na której opisujemy typowe problemy jakie mogą wystąpić w sprzętach AGD. Ponadto mamy kanał na Youtube, na którym możesz zobaczyć jak zabrać się za wymianę części. Przejrzyj resztę naszych części pasujących do Twojego modelu: lodówek Beko TZG 990. Sprawdź koniecznie!
Komunikat
Kod błędu
Kontrolka
Przyczyna/rozwiązanie
Wykryto nieprawidłowość wewnętrznej bazy danych.
Dane muszą zostać usunięte.
Gdy przyc. [Enter (Wprowadź)], dane zost. usunięte, a nast. nastąpi ponowne ur.
-
Baza danych w urządzeniu uległa uszkodzeniu.
Naciśnij przycisk «ENTER (ENTER)».
Błąd pamięci Flash PU
Włącza się
Wyłącz i włącz ponownie urządzenie.
W przypadku występowania tego samego błędu, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Pozostałe dane
Dane nie zostały wydrukowane.
Aby wydrukować ręcznie, naciśnij przycisk «ON LINE (ON LINE)».
Aby usunąć dane bez drukowania, naciśnij przycisk «CANCEL (ANULUJ)».
Zmiana języka
Zaczekaj
Miga
Język wyświetlania jest zmieniany.
Należy chwilę poczekać.
Nie udało się zmienić języka
Błędny numer:%CODE%
Przełączenie języka wyświetlania nie powiodło się.
Naciśnij przycisk zasilania, aby wyłączyć urządzenie, a następnie włącz je z powrotem.
XXX
%COLOR% Niski poziom tonera.
Szukaj słowa: P10081
Świeci się
Toner wskazany na ekranie ma niski poziom. Przygotuj nowy pojemnik z tonerem.
Kiedy pojawi się komunikat informujący o konieczności wymiany bębna światłoczułego, należy wymienić stare bębny na nowe.
%COLOR% Pojemnik na zużyty toner pełny. Wymień toner.
Szukaj słowa: P40028
Pojemnik na zużyty toner jest pełny. Należy go zastąpić nowym pojemnikiem na toner we wskazanym kolorze.
Drukarki można używać, gdy pokrywa przednia jest otwarta lub zamknięta. Pamiętaj jednak o szybkiej wymianie pojemnika z tonerem, aby uniknąć uszkodzenia bębna światłoczułego.
%COLOR% Błąd czujnika tonera.
%COLOR% Niezalecany toner.
Szukaj słowa: P40947
Optymalny pojemnik z tonerem nie jest zainstalowany.
Użyj tonera, który pasuje do Twojego urządzenia.
Jakość druku nie jest gwarantowana.
Błąd czujnika tonera.
Szukaj słowa: P40959
540, 541, 542, 543
Wystąpił problem z czujnikiem tonera wskazanego koloru lub bęben nie jest prawidłowo zainstalowany.
Należy prawidłowo zainstalować pojemnik z tonerem lub bęben wskazanego koloru.
Jeśli błąd wystąpi dla żółtego (Y) lub magenty (M), upewnij się, że niebieskie pokrętło na zespole pasa jest zwrócone w bok.
540: Żółty, 541: Magenta (czerwony), 542: Cyjan (niebieski), 543: Czarny
Błąd Postscriptu
Wystąpił błąd języka postscript.
Zadanie zostało anulowane.
Wystąpił błąd PDL
Wystąpił błąd PDL.
Aby usunąć komunikat, naciśnij przycisk «ENTER (ENTER)».
%COLOR% Czas żywotności bębna światłoczułego dobiegł końca.
Szukaj słowa: P10076
Przygotuj nowe bębny światłoczułe.
Zespół utrwalający prawie zużyty.
Szukaj słowa: P10979
Przygotuj nowy zespół utrwalający.
Kiedy pojawi się komunikat informujący o konieczności wymiany zespołu utrwalacza, należy wymienić stary utrwalacz na nowy.
Pas trans. prawie zużyty.
Szukaj słowa: P10978
Przygotuj nowy zespół pasa.
Kiedy pojawi się komunikat informujący o konieczności wymiany zespołu pasa, należy wymienić stary pas na nowy.
Wykryto niezalecany zespół utrwalający.
Szukaj słowa: P40439
Optymalny zespół utrwalacza nie jest zainstalowany.
Użyj zespołu utrwalacza, który pasuje do Twojego urządzenia.
Wymień zespół utrwalający.
Szukaj słowa: P40971
Zespół utrwalający osiągnął kres swojej żywotności.
Wymień zespół utrwalający na nowy.
Wykryto niezalecany zespół pasa.
Szukaj słowa: P40444
Optymalny zespół pasa nie jest zainstalowany.
Użyj zespołu pasa, który pasuje do Twojego urządzenia.
Wymień zespół pasa.
Szukaj słowa: P40970
Zespół pasa osiągnął kres swojej żywotności.
Wymień zespół pasa na nowy.
%COLOR% Toner pusty.
Toner wskazany na ekranie jest pusty. Wymień pusty pojemnik z tonerem na nowy.
%COLOR% Toner niezainstalowany.
Szukaj słowa: P40902
Pojemnik z tonerem we wskazanym kolorze nie jest zainstalowany prawidłowo.
Należy prawidłowo zainstalować pojemnik z tonerem.
%COLOR% Wykryto niezalecany bęben światłoczuły.
Szukaj słowa: P40485
Optymalny bęben światłoczuły nie jest zainstalowany.
Użyj bębna światłoczułego, który pasuje do Twojego urządzenia.
%COLOR% Zużycie zespołu bębna.
Szukaj słowa: P40936
Czas żywotności bębna, wskazany na ekranie, dobiegł końca.
Wymień bęben światłoczuły na nowy.
%COLOR% Zużycie zespołu bębna, %PAGES% stron pozostało.
Liczba stron, które można wydrukować, jest wyświetlana w opcji „%PAGES%”.
%COLOR% Zużycie zespołu bębna, brak gwarancji poprawnej jakości wydruku.
%TRAY% Pusty
Papier nie jest załadowany do wskazywanego pojemnika.
Załaduj papier.
Dostępne są inne podajniki.
System plików jest pełny
Pamięć w systemie plików jest pełna.
Usuń niepotrzebne pliki.
System plików jest chroniony przed zapisem
Plik, który chcesz zapisać jest chroniony przed zapisem.
Skontaktuj się z administratorem drukarki.
Usuwanie pliku
Zapisane pliki dokumentów są usuwane.
Usuwanie danych
Skończył się toner kolorowy w urządzeniu. Dane drukowania w kolorze są usuwane.
Usuwanie danych zapisanych w prywatnym drukowaniu.
Przepełnienie danych do usunięcia
Pliki do usunięcia są pełne. Usuń pliki.
Limit czasu oczekiwania jest wyłączony
Limit czasu oczekiwania jest wyłączony.
Bufor logu zadań pełny (Usuń stare logi)
Stare dzienniki zostały usunięte ze względu na to, że bufor dziennika zadań jest pełny.
Błąd jednostki NFC. Funkcja NFC jest niedostępna.
Naciśnij ONLINE
Coś jest nie w porządku z jednostką NFC.
Funkcje związane z NFC są niedostępne. Aby ukryć ten komunikat, wybierz [Admin Setup (Konfig. admin. )] > [Others Setup (Inne konfiguracje)] > [NFC Setup (Konfig. NFC)], a potem zaznacz [Disable (Nieaktywne)].
Hub USB nieobsługiwany
Proszę usunąć urządz
Podłączono koncentrator USB. Odłącz koncentrator USB.
Urządzenie nie obsługuje koncentratorów USB.
Wykryto nieobsługiwane urządzenie USB
Podłączono nieobsługiwane urządzenie USB.
Odłącz urządzenie USB.
Podłączone niekompatybilne urządzenie USB
Brak komunikacji z serwerem SNTP.
Pozyskiwanie aktualnego czasu z serwera SNTP nie powiodło się.
Sprawdź serwer lub połączenie sieciowe.
Błąd uzyskiwania adresu IP. Sprawdź ustawienia DHCP.
Nie można wykryć serwera DHCP.
Sprawdź połączenie sieciowe.
Sortowanie nieudane: za dużo stron
Wystąpił błąd sortowania druku.
Należy zredukować ilość danych. Jeśli to nie rozwiązuje problemu, należy zredukować rozmiar danych drukowania.
Aby usunąć komunikat, naciśnij przycisk «ONLINE (ONLINE)».
Nie udało się odczytać lub zapisać inf. o zarz. wyk. ilości wydruków
Nie można było odczytać informacji o zarządzaniu użyciem.
Naciśnij przycisk «ONLINE (ONLINE)».
Drukowanie dwustronne nieudane
Jeśli drukowanie dwustronne jest niemożliwe, nastąpi drukowanie jednostronne.
Sprawdź format i grubość papieru.
Kolor zakazany. Wydrukowano monochromatycznie
Zadanie drukowania kolorowego zostało przekonwertowane do zadania monochromatycznego przez nieautoryzowanego użytkownika. Skontaktuj się z Administratorem odnośnie drukowania kolorowego. Zadanie odrzucone
Zadanie drukowania kolorowego zostało usunięte z powodu nieautoryzowanego użytkownika.
Druk zabroniony. Zadanie odrzucone
Zadanie drukowania zostało usunięte z powodu nieautoryzowanego użytkownika. Skontaktuj się z Administratorem odnośnie drukowania.
Bufor dziennika jest pełny. Zadanie odrzucone
Dane drukowania zostały usunięte, ponieważ bufor dziennika rozliczeniowego jest pełny.
Należy skontaktować się z administratorem drukarki, który oczyści bufor dziennika.
Wygasłe zapisane pliki zostały usunięte
Plik wydruków prywatnych, których okres przechowywania minął, zostały automatycznie usunięte.
Odbieranie poczty e-mail anulowane
Sygnalizuje anulowanie odbierania poczty elektronicznej.
Wystąpiło jedno z poniższych.
Format odebranej wiadomości e-mail jest niedozwolony lub nieobsługiwany.
Załączony plik jest niedozwolony lub nieobsługiwany.
Odebrany załączony plik jest zbyt duży.
Połączenie z siecią zostało zerwane.
System plików nie działa <nnn>
Wystąpił błąd w systemie plików.
Odebrano nieprawidłowe dane druku
Odebrano nieprawidłowe dane.
Jeżeli przeprowadziłeś drukowanie prywatne, dane zostały usunięte, ponieważ były niekompletne. Wydrukuj ponownie.
Błąd bazy danych dzien. Zad.
Skontaktuj się z administratorem urządzenia
Wystąpił błąd dostępu bazy danych podczas zapisu lub odczytu dziennika zadań.
Wyłączenie i włączenie ponownie urządzenia może rozwiązać problem.
Konflikt adresu IPv4
Zmień adres IPv4
Adres IP przypisany do tego urządzenia jest duplikowany w innym urządzeniu.
Sprawdź adres IP, a następnie przypisz inny adres IP.
Błąd PDF
Plik PDF jest uszkodzony.
Sprawdź plik.
Nieprawidłowe hasło
Komunikat jest wyświetlany, gdy wprowadzone hasło nie pokrywa się z hasłem chroniącym zaszyfrowany plik PDF.
Plik zostanie wydrukowany po wprowadzeniu prawidłowego hasła.
Błąd zapisu pamięci podręcznej PDF
Sygnalizuje błąd podczas zapisywania pliku PDF w pamięci cache.
Wystąpił błąd dekodowania
Sygnalizuje wystąpienie błędu podczas analizy danych obrazu wprowadzonych ze źródła zewnętrznego.
Komunikat jest wyświetlany, gdy wystąpi błąd podczas analizy danych w formacie TIFF lub JPEG w trybach USBMemoryPrint, DirectPrint lub E-mailPrint.
Nie można odczytać pliku
Pamięć USB została usunięta podczas drukowania z pamięci USB. Nie należy usuwać pamięci USB podczas drukowania.
Pusty toner kolorowy. Zadanie anulowane
Dane drukowania zostały anulowane, ponieważ toner kolorowy jest pusty.
Typ zad. ograniczony
Zadanie odrzucone
Odebrano zadanie naruszające ustawienie JobLimitation. Komunikat jest wyświetlany podczas odrzucania zadania.
Aby wydrukować to zadanie, skontaktuj się z administratorem drukarki.
Załaduj papier
Podajnik uniwersalny
%MEDIA_SIZE%
Określono drukowanie ręczne z podajnika uniwersalnego.
Załaduj papier we wskazanym formacie do podajnika uniwersalnego, a następnie naciśnij przycisk «ONLINE (ONLINE)».
Zmień papier w%TRAY%
%MEDIA_TYPE%
Przyciśnij POMOC, aby poznać szczegóły
661, 662, 663, 664, 665
Papier załadowany do wskazanego podajnika nie pasuje do wybranego rozmiaru. Sprawdź ustawienia papieru w aplikacji i podajniku, po czym ujednolić je.
661: Podajnik 1, 662: Podajnik 2, 663: Podajnik 3, 664: Podajnik 4, 665: Podajnik 5
Zmień papier w podajnik uniwersalny
660
Papier załadowany do podajnika uniwersalnego nie pasuje do wybranego rozmiaru. Sprawdź ustawienia papieru w aplikacji i podajniku uniwersalnym, po czym ujednolić je.
461, 462, 463, 464, 465
Przy papierze, który można ustawić zarówno poziomo, jak i pionowo, sprawdź jego kierunek.
461: Podajnik 1, 462: Podajnik 2, 463: Podajnik 3, 464: Podajnik 4, 465: Podajnik 5
Przyciśnij POMOC, aby poznać szczegóły
460
Balans rachunku zbiorczego wynosi 0.
%USERNAME%
%ACCOUNTNAME%
Zwiększ balans i przyciśnij [Enter (Wprowadź)]
Przyciśnij [Cancel (Anuluj)], aby anulować.
Liczba zadań druku przekracza limit.
Nie ma już więcej uprawnionych zadań wydruku.
Usuń papier
Podajnik wyjściowy
480
Podajnik wyjściowy jest pełny.
Usuń materiały.
Naciśnij przycisk ONLINE, aby przywrócić
Przepełnienie pamięci
420
Dane są zbyt złożone.
Podczas przetwarzania wystąpił błąd pełnej pamięci.
Zmniejsz ilość danych do wydruku.
Jeśli błąd zostanie wyświetlony ponownie, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Zbyt mało pamięci.
Podczas używania wielu funkcji, zakończ używaną funkcję przed wyborem następnej.
Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, zmniejsz rozdzielczość.
Pamięć jest pełna.
Druk po bieżącym zadaniu zostaje zakończony.
Jeśli błąd utrzymuje się, obniż jakość obrazu w sterowniku drukarki.
Niepowodzenie uruchomienie sieci bezprzewodowej
517
Uruchom ponownie urządzenie.
Jeśli błąd wystąpi ponownie pomimo ponownego uruchomienia, wyłącz urządzenie i upewnij się, że zainstalowany został moduł bezprzewodowej sieci LAN.
Jeśli moduł bezprzewodowej sieci LAN nie został zainstalowany, w pozycji [Wireless Module] w menu [Boot Menu] ustaw opcję [Disable].
Jeśli moduł bezprzewodowej sieci LAN jest zainstalowany, sprawdź, czy model modułu bezprzewodowej sieci LAN jest zgodny z urządzeniem.
Jeśli nazwa modelu jest nieprawidłowa, wymień moduł bezprzewodowy LAN na model zgodny z urządzeniem.
Jeśli model jest zgodny, skontaktuj się z dystrybutorem.
Ta wersja firmware komunikacji bezprzewodowej nie działa na tym urządzeniu
504
Wersja firmware’u nie pasuje do urządzenia.
Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą.
Ustawienia sieci bezprzewodowej są niekompletne
505
Ustawione są błędne wartości lub pozycje są nieustawione w ustawieniach bezprzewodowego LAN.
Sprawdź ustawienia bezprzewodowe.
Jeśli błąd wystąpi ponownie, zainicjalizuj ustawienia sieciowe i skonfiguruj ponownie ustawienia bezprzewodowej sieci LAN.
Nie podłączono do bezprzewodowego punktu dostępu
506
Nie odnaleziono bezprzewodowego punktu dostępowego LAN.
Upewnij się, że punkt dostępu jest włączony.
Odłącz i podłącz bezprzewodowe LAN.
Proszę czekać
Message Data Processing
Aktualizacja komunikatu wyświetlanego na panelu operatora.
Proszę czekać.
Zapisywanie danych komunikatu
Ponownie uruchom drukarkę
Wiadomość odebrana poprawnie
Aktualizacja komunikatu wyświetlanego na panelu operatora została zakończona.
Wyłącz zasilanie drukarki i włącz ponownie.
Sprawdź dane
Błąd zapisu danych komunikatu<%CODE%>
Zapisywanie danych komunikatu do przesłania do drukarki nie powiodło się.
Sprawdź, czy aktualizowane dane komunikatu pasują do drukarki.
Przekr. czas odbioru danych
519
Po odbiorze danych przez Port9100, LPR, FTP, IPP, WSD lub Email przekroczony został czas przesyłania strumieniowego.
Błąd aktualizacji firmware
Spróbuj ponownie
Jeśli sieć nie działa, to spróbuj zaktualizować firmware przez USB
Aktualizacja oprogramowania sprzętowego nie powiodła się.
Ponowna aktualizacja.
%TRAY%
491, 492, 493, 494, 495
Papier nie jest załadowany do wskazywanego pojemnika. Załaduj papier o podanym formacie.
491: Podajnik 1, 492: Podajnik 2, 493: Podajnik 3, 494: Podajnik 4, 495: Podajnik 5
490
Podajnik uniwersalny pusty.
Włóż papier.
Jeśli papier został skonfigurowany, nie została skonfigurowana pokrywa papieru. Opuść pokrywę papieru.
Zainstaluj kasetę papieru
430, 431, 432, 433, 434, 440, 441, 442, 443
We wskazanym podajniku nie ma kasety z papierem.
Należy włożyć kasetę z papierem do wskazanego podajnika.
Jeśli kaseta jest już włożona, należy ją wysunąć i wsunąć ponownie, aby się ułożyła prawidłowo.
430, 440: Podajnik 1
431, 441: Podajnik 2
432, 442: Podajnik 3
433, 443: Podajnik 4
434: Podajnik 5
Wymień toner
%COLOR% Pojemnik na zużyty toner pełny
415, 416
Pojemnik na zużyty toner wkładu jest pełny. Otwarcie i zamknięcie przedniej pokrywy może przywrócić na chwilę drukowanie, jednak może uszkodzić bęben. Wymień pojemnik z tonerem na nowy, tak szybko jak to tylko możliwe.
415: Magenta (czerwony), 416: Cyjan (niebieski)
Zainstaluj pojemnik z tonerem
%COLOR%
410, 411, 412, 413
We wskazanym pojemniku skończył się toner.
Otwarcie i zamknięcie przedniej pokrywy może przywrócić na chwilę drukowanie, jednak może uszkodzić bęben. Wymień pojemnik z tonerem na nowy, tak szybko jak to tylko możliwe.
410: Żółty, 411: Magenta (czerwony), 412: Cyjan (niebieski), 413: Czarny
Niezalecany toner
549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 614, 615, 616, 617, 620, 621, 622, 623
Wskazany pojemnik z tonerem nie jest optymalny.
Zalecamy używanie optymalnego pojemnika z tonerem.
550, 554, 614, 620: Żółty
551, 555, 615, 621: Magenta (czerwony)
552, 556, 616, 622: Cyjan (niebieski)
549, 553, 557, 617, 623: Czarny
Toner niezainstalowany
610, 611, 612, 613
Dostarczony startowe pojemniki z tonerem są zainstalowane w eksploatacyjnych bębnach światłoczułych.
Zainstaluj eksploatacyjne pojemniki z tonerem w bębnach światłoczułych.
610: Żółty, 611: Magenta (czerwony), 612: Cyjan (niebieski), 613: Czarny
Niezalecany bęben światłoczuły
684, 685, 686, 687, 690, 691, 692, 693, 700, 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707
Wskazany bęben światłoczuły nie jest optymalny.
Zalecamy używanie optymalnego bębna światłoczułego.
684, 690, 700, 704: Żółty
685, 691, 701, 705: Magenta (czerwony)
686, 692, 702, 706: Cyjan (niebieski)
687, 693, 703, 707: Czarny
Bęben niezainstalowany
694, 695, 696, 697
Wskazany bęben światłoczuły nie jest zainstalowany.
Zainstaluj bęben światłoczuły.
694: Żółty, 695: Magenta (czerwony), 696: Cyjan (niebieski), 697: Czarny
Uwaga: Wykryto nieoryginalne materiały eksploatacyjne
Sprawdź „Rozwiązywanie problemów” w instrukcji użytkownika, aby przywrócić działanie urządzenia
709
Ten błąd oznacza, że w urządzeniu zainstalowano nieoryginalne materiały eksploatacyjne.
Gwarancja obowiązuje, gdy w urządzeniu stosowane są dedykowane oryginalne materiały eksploatacyjne firmy OKI. Zachowaj ostrożność podczas wybierania innych materiałów eksploatacyjnych. Całe ryzyko związane z jakością i działaniem produktu w przypadku stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych spoczywa na Tobie. Jeśli awaria urządzenia okaże się być spowodowana użyciem nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych, ponosisz pełne koszty koniecznego serwisu, naprawy lub korekcji, ponieważ nasza gwarancja nie obejmuje takich usterek.
Jeśli pomimo to chcesz to zrobić, wykonaj następujące czynności:
1) Wyłącz drukarkę.
2) Włącz urządzenie. Naciśnij przycisk «CANCEL (ANULUJ)», gdy pojawi się [PLEASE WAIT (ZACZEKAJ)].
3) Zwolnij przycisk «CANCEL (ANULUJ)», gdy pojawi się [Ready To Print (Gotowa do druku)].
Uwaga: W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z centrum obsługi klienta.
Papier się zaciął
Papier pozostał w%NUM% miejscach
Wyjmij papier
Naciśnij Pomoc, aby uzyskać szczegóły
632, 633, 634, 635
Doszło do zacięcia papieru w strefie wejściowej.
Usuń zacięty papier.
632: Podajnik 2, 633: Podajnik 3, 634: Podajnik 4, 635: Podajnik 5
637
Doszło do zacięcia papieru w pobliżu pokrywy przedniej. Otwórz przednią pokrywę i usuń zablokowany papier.
638
Doszło do zacięcia papieru pod bębnem.
639, 640
Doszło do zacięcia i pozostawienia papieru w pobliżu zespołu utrwalacza.
639, 640: Zespół utrwalający
641, 642
Zacięcie papieru w pobliżu zespołu dupleksu.
641: Zespół dupleksu, tylna część zespołu dupleksu
642: Zespół dupleksu, środkowa część zespołu dupleksu
Błąd czujnika tonera
Pojemnik z tonerem we wskazanym kolorze nie jest prawidłowo zablokowany.
Upewnij się, że niebieska dźwignia (dźwignia blokady kasety toneru) pojemnika z tonerem jest obrócona do zrównania z z tyłu urządzenia.
Jeśli wystąpił błąd w przypadku koloru Cyjan i dźwignia blokująca pojemnika z tonerem jest obrócona do zrównania z z tyłu urządzenia, sprawdź, czy prawidłowo zablokowane zostały 2 niebieskie pokrętła na zespole pasa.
Sprawdź papier
Pobranie kilku ark.
401
Wskazany podajnik podaje kilka arkuszy papieru za jednym razem.
Usuń kasetę z podajnika i załaduj ponownie papier.
Po załadowaniu otwórz i zamknij pokrywę przednią, aby usunąć błąd.
Błąd rozmiaru papieru
400
Wystąpił błąd rozmiaru papieru we wskazanym podajniku. Upewnij się, że rozmiar papieru w załadowanym podajniku odpowiada ustawieniu rozmiaru podajniku na wskaźniku kasety. Załaduj papier zgodnie z rozmiarem papieru i kierunkiem ustawionym na wskaźniku.
Jeżeli ustawienie wskaźnika jest błędne, najpierw anuluj drukowanie, ustaw wskaźnik rozmiaru papieru i wydrukuj ponownie.
Upewnij się, że kaseta nie podaje wielu arkuszy papieru za jednym razem po rozpoczęciu drukowania. Jeżeli tak się dzieje, usuń papier i załaduj go ponownie poprawnie.
Otwarcie i zamknięcie pokrywy przedniej może usunąć błąd.
390
Wystąpiło zacięcie papieru na torze prowadzenia papieru z podajnika uniwersalnego.
391, 392, 393, 394, 395
Wystąpiło zacięcie papieru na torze prowadzenia papieru ze wskazanego podajnika.
Jeśli papier nie jest zacięty, może występować błąd w podawaniu papieru.
Zmniejsz ilość arkuszy papieru załadowanego do kasety. Upewnij się, że ograniczniki papieru są ustawione w odpowiedniej pozycji.
391: Podajnik 1, 392: Podajnik 2, 393: Podajnik 3, 394: Podajnik 4, 395: Podajnik 5
380
Doszło do zacięcia papieru w pobliżu pokrywy przedniej.
Otwórz przednią pokrywę i usuń zablokowany papier.
Jeśli zacięty papier nie jest widoczny, zamknij pokrywę przednią. Jeśli błąd utrzymuje się, do zacięcia papieru mogło dojść w zespole dupleksu.
381
382, 383, 385
Doszło do zacięcia papieru w zespole utrwalającym.
382: Tył maszyny, w pobliżu zasobnika wyjściowego
383: Tył maszyny, w pobliżu zespołu dupleksu
385: Wnętrze maszyny, w pobliżu zespołu utrwalacza
370, 371, 373
Doszło do zacięcia papieru w zespole dupleksu.
Wyciągnij zespół dupleksu i usuń zacięty papier.
Przy kodzie błędu 373 upewnij się, że papier nie pozostał wewnątrz drukarki po wyciągnięciu go z zespołu dupleksu.
372
Wystąpiło zacięcie papieru na torze prowadzenia papieru z zespołu dupleksu.
Jeśli papier nie jest widoczny, wyciągnij zespół dupleksu z tylnej części urządzenia i sprawdź, czy zacięcie wystąpiła wewnątrz zespołu czy urządzenia.
Zainstaluj zespół dupleksu
360
Zespół dupleksu nie jest prawidłowo zainstalowany. Zainstaluj zespół dupleksu.
Zainstaluj nowy zespół bębna
Zużycie zespołu bębna
350, 351, 352, 353
Otwarcie i zamknięcie pokrywy przedniej może na chwilę przywrócić drukowanie. Wymień na nowy, tak szybko jak to tylko możliwe.
350: Żółty, 351: Magenta (czerwony), 352: Cyjan (niebieski), 353: Czarny
560, 561, 562, 563
560: Żółty, 561: Magenta (czerwony), 562: Cyjan (niebieski), 563: Czarny
%COLOR%
Aby dalej drukować, naciśnij przycisk ONLINE
564, 565, 566, 567
Naciśnięcie przycisku «ONLINE (ONLINE)» może chwilowo wznowić drukowanie. Wymień na nowy, tak szybko jak to tylko możliwe, aby utrzymać jakość druku.
564: Żółty, 565: Magenta (czerwony), 566: Cyjan (niebieski), 567: Czarny
Drukowanie niemożliwe z uwagi na duży stopień zużycia bębna.
680, 681, 682, 683
Drukowanie zostało zatrzymane, ponieważ czas żywotności bębna światłoczułego wskazanego na ekranie dobiegł końca. Wymień bęben światłoczuły na nowy do drukowania.
680: Żółty, 681: Magenta (czerwony), 682: Cyjan (niebieski), 683: Czarny
Zainstaluj nowy zespół utrwalający
Zużycie zespołu utrwalającego
354
Otwarcie i zamknięcie pokrywy przedniej może na chwilę przywrócić drukowanie. Wymień na nowy, tak szybko jak to tylko możliwe, aby utrzymać jakość druku.
Zainstaluj pas transferu na nowy
Zużycie zespołu pasa transferu
355
Otwarcie i zamknięcie pokrywy na chwilę może przywrócić drukowanie.
Sprawdź zespół utrwalający
348
Zespół utrwalający nie jest prawidłowo zainstalowany. Wyjmij i włóż z powrotem zespół utrwalający. Jeżeli błąd utrzymuje się po ponownym zainstalowaniu, wymień zespół utrwalający na nowy.
356
Pojemnik na zużyty toner zespołu pasa jest pełny. Wymień zespół pasa na nowy. Otwarcie i zamknięcie pokrywy przedniej może przywrócić drukowanie. Drukowanie zatrzyma się po wydrukowaniu 500 stron.
Sprawdź pojemnik z tonerem
Niewłaściwa pozycja dźwigni blokady
544, 545, 546, 547
Kolorowy toner wskazany na ekranie nie jest zainstalowany.
Upewnij się, że dźwignia blokady kasety toneru (niebieska) po prawej stronie została obrócona do zrównania z
544: Żółty, 545: Magenta (czerwony), 546: Cyjan (niebieski), 547: Czarny
Sprawdź zespół bębna
340, 341, 342, 343
Wskazywany bęben światłoczuły nie jest prawidłowo zainstalowany.
Wyjmij i włóż z powrotem bęben światłoczuły.
340: Żółty, 341: Magenta (czerwony), 342: Cyjan (niebieski), 343: Czarny
320
Zespół utrwalający nie jest prawidłowo zainstalowany.
Niezalecany zespół utrwalający
698-01, 698-02, 698-03, 698-04, 698-06
Sprawdź numer modelu zespołu utrwalacza wspomnianego w instrukcji użytkownika. Użyj zespołu utrwalacza, który pasuje do Twojego urządzenia.
Zespół utrwalający niezainstalowany
699
Sprawdź zespół pasa transferu
330
Zespół pasa transferu nie jest prawidłowo zainstalowany. Wyjmij i włóż z powrotem zespół pasa.
Niezalecany zespół pasa transferu
688-01, 688-02, 688-03, 688-04
Sprawdź numer modelu zespołu pasa wspomnianego w instrukcji użytkownika. Użyj zespołu pasa, który pasuje do Twojego urządzenia.
Zespół pasa transferu niezainstalowany
689
%COVER% otwarta.
310, 311
Wskazywana pokrywa jest otwarta. Zamknij pokrywę.
310: Podajnik wyjściowy (górna pokrywa), 311: Pokrywa przednia
Ponowne uruchamianie <n>
Uruchamianie ponowne drukarki.
Wyłącz zasilanie i odczekaj chwilę
126:Błąd kondensacji
Krytyczny 126
Wewnątrz drukarki nastąpiła kondensacja pary wodnej.
Należy wyłączyć drukarkę i włączyć ją dopiero za jakiś czas.
nnn:Błąd
131, 132, 133, 134
Nie można wykryć głowicy z diodami LED.
131: Żółty (Y)
132: Magenta (M)
133: Cyjan (C)
134: Czarny (K)
136-02, 136-03, 136-04, 980
Wystąpił błąd w zespole utrwalającym lub jego otoczeniu.
Jeśli błąd utrzymuje się po ponownym uruchomieniu, skontaktuj się ze sprzedawcą i powiadom go o numerze komunikatu o błędzie oraz działaniu urządzenia.
166-03
Wnętrze drukarki jest gorące. Usuń wszelkie przedmioty blokujące otwory wentylacyjne na drukarce i ponownie uruchom drukarkę. Jeśli błąd zostanie wyświetlony ponownie, skontaktuj się ze sprzedawcą.
166-04
Wnętrze drukarki jest zimne. Zwiększ temperaturę w pokoju i ponownie uruchom drukarkę.
181
Błąd dotyczy jednostki dupleksu. Wyłącz urządzenie i ponownie zainstaluj zespół dupleksu.
231-05, 231-06, 231-07, 231-08, 231-23
Niepowodzenie podczas odczytu informacji materiałów eksploatacyjnych.
W przypadku wyświetlenia następującej liczby wymień odpowiednie materiały eksploatacyjne.
231-05 do 231-08: Pojemniki z tonerem / Bęben światłoczuły
231-23: Zespół utrwalacza / Zespół pasa
260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274
Sprawdź czy rozmiar i grubość papieru w podajniku są poprawne.
904
Zespół pasa jest zimny.
nnn*
W drukarce wystąpił błąd.
„*” to 3-cyfrowy kod błędu. Wyświetlany numer zmienia się w zależności od treści błędu.
nnn:Błąd krytyczny
PC:nnnnnnnn
LR:nnnnnnnn
FR:nnnnnnnn
Krytyczny, 002~011, F0C, F0D, FFE, FFF
W drukarce wystąpił błąd krytyczny.
Skontaktuj się ze sprzedawcą i przekaż numer komunikatu o błędzie i opisz, jak działa urządzenie.
Kod błędu jest wyświetlany w zakresie od 0x001 do 0xfff.