Ge Aem09 to nowoczesna broszura produktowa firmy GE, która została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu najwyższej jakości produktu. Broszura oferuje szczegółowe informacje na temat wszystkich funkcji i możliwości produktu, wraz z wyczerpującymi instrukcjami obsługi. Broszura zawiera również przydatne porady dotyczące instalacji i użytkowania produktu, a także informacje na temat jego budowy i specyfikacji. Broszura jest doskonałym narzędziem do zapoznania się z wszystkimi cechami produktu, co pozwala wykorzystać i w pełni wykorzystać jego potencjał.
Ostatnia aktualizacja: Broszura produktowa Ge Aem09
- Ładowacz zamontowany na stałe
- Opcja mechanicznego samopoziomowania (MSL)
Bezpieczny i prosty montaż osprzętu
- Kompatybilność z 3025E, 3038E
Ładowacz czołowy do ciągników serii 3E
Ładowacz 300E to ładowacz czołowy montowany na stałe, który zapewnia Ci pełną funkcjonalność ładowacza klasy premium bez zbędnych dodatków. To świetny wybór, jeśli nie planujesz nigdy zdejmować ładowacza ze swojego kompaktowego ciągnika użytkowego. Doskonale pasuje do ciągnika 3E i jest dostępny w konfiguracji z mechanicznym układem samopoziomowania (MSL) lub bez samopoziomowania (NSL).
Promocje i oferty specjalne
Promocje i oferty specjalne
300EŁadowacz czołowy
400E
Ogólne Warunki Sprzedaży – OWS
Testreport UV-Trwałość CONTRAFLAM
Raport z badań
Saint-Gobain BREEAM Certification
Lunax Porta Drawings (dxf)
BIM/CAD Plik
VETROTECH Saint-Gobain Marine Glass Solutions
Ulotka produktowa
Coatings Catalog - Vetrotech Marine
Ulotka produktowa
LUNAX PORTA
Ulotka produktowa
CORPORATE BROCHURE 2018
Broszura korporacyjna
POLYGARD
Wytyczne dotyczące jakości
VETROGARD
Wytyczne dotyczące jakości
Vetrotech otwiera nową linię produkcyjną w Namysłowie
Informacja prasowa
CONTRAFLAM 120 IGU
EPD
Jeśli nie możesz znaleźć swojego dokumentu, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego linku.
Skontaktuj się z nami
Jeśli prowadzisz biznes w dzisiejszej gospodarce, a zwłaszcza zajmujesz się sprzedażą towarów lub usług, powinieneś już mieć świadomość, jak ważna jest konwersja. Bez względu na to, ile pieniędzy i wysiłku wydajesz na reklamy, cyfrowe lub inne, wszystko jest bezcelowe, jeśli ludzie, którzy je widzą, nie są zmotywowani do zakupu Twojego produktu, a nawet do bliższego przyjrzenia się mu. Jak więc zwiększyć współczynniki konwersji?
Różni ludzie podpowiedzą Ci różne sposoby na zwiększenie konwersji – długie listy rzeczy do zrobienia, które odciągają czas od rzeczywistej działalności. Chcemy skupić się tylko na trzech rzeczach: zabójczym tekście reklamy; budowanie silnej, zaufanej marki; śledzenie i analizowanie interakcji użytkowników z Twoimi reklamami/firmą. Dobra broszura produktowa może pomóc Ci je wszystkie zrealizować (tak, broszury wciąż są modne).
Ale jak zdobyć broszurę produktu, aby to wszystko zrobić? Nie bój się, jesteśmy tutaj, aby pomóc. Najpierw przyjrzyjmy się, jak te strategie pomogą zwiększyć współczynnik konwersji, a następnie przyjrzyjmy się najlepszemu narzędziu do tworzenia broszur cyfrowych i kilku znakomitym przykładowe broszury produktowe.
Od nudnych do dynamicznych – zwiększ swoje treści dzięki FlipHTML5
Konwertuj zawartość statyczną na cyfrowy flipbook. Obsługa plików PDF, PPT(X), DOC(X), PNG/JPG.
3 najlepsze strategie zwiększania współczynników konwersji
1. Użyj zabójczej kopii reklamy
Spraw, aby Twoje produkty i Twoja marka wyróżniały się w najbardziej atrakcyjny sposób. Spróbuj skupić się na multimediach, takich jak wideo, animacje i duże, odważne obrazy. Tekst też jest ok, ale mniej znaczy więcej. Upewnij się, że Twoja broszura cyfrowa szybko przyciągnie uwagę widzów i sprawi, że przestaną przewijać. Spójrz na przykłady broszur produktów, aby dać ci pomysły. Spraw, aby ludzie chcieli zobaczyć więcej – i upewnij się, że warto zobaczyć więcej. W ten sposób widzowie chętniej kupią Twoje produkty lub polecą je swoim znajomym.
2. Zbuduj silną, godną zaufania markę
Ludzie chętniej będą nadal używać produktów i marek, z którymi mają dobre doświadczenia, i też będą o tym rozmawiać. Dlatego tak wiele stron internetowych koncentruje się na recenzjach. Poczta pantoflowa pomaga zwiększyć konwersję i sprzedaż. Upewnij się więc, że prezentujesz swoją markę z mocą – spraw, aby była na pierwszym miejscu i w centrum uwagi ludzi. Jeśli ludzie znają Twoją markę i wiedzą, że mogą ufać Twoim produktom, oznacza to, że duża część Twojej pracy została już wykonana.
3. Śledź i analizuj, jak ludzie wchodzą w interakcję z Twoimi reklamami/firmą
Nie tylko wyświetlaj reklamę i miej nadzieję, że będzie skuteczna. Poświęć trochę czasu na sprawdzenie, czy przynosi to oczekiwany efekt. Jeśli nie, przeanalizuj, co możesz zmienić i zrób to. Wiele platform reklamowych oferuje obecnie dane i śledzenie klientów – wykorzystaj te informacje!
FlipHTML5 — najlepszy Kreator broszur cyfrowych
Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć zupełnie nową broszurę produktową, czy ulepszyć tę, z której korzystasz, FlipHTML5 jest idealnym narzędziem do stworzenia zwycięskiej cyfrowej broszury produktowej. Uzyskaj dostęp do wbudowanego edytora stron i zacznij tworzyć od zera za pomocą łatwego upuszczania i przeciągania. Lub po prostu prześlij plik broszury produktu ( obsługuje formaty PDF, PPT, Word, PNG lub JPG), a FlipHTML5 automatycznie przekształci go w spektakularną cyfrową broszurę produktu.
- Imponujący dźwięk i efekt przewracania stron.
- Wstępnie ustawione szablony, motywy i tła, aby jednym kliknięciem uczynić broszurę profesjonalną.
- Dodaj filmy o produktach, tekst opisowy i przyciski zakupu dla produktów.
- Ulepszona funkcja SEO w celu zwiększenia rankingu w wyszukiwarkach.
- Zintegrowany Google Analytics do śledzenia wykorzystania i skuteczności broszury.
- Broszury zoptymalizowane do przeglądania na dowolnym urządzeniu — czytaj lub pracuj w dowolnym miejscu i czasie.
- Łatwe udostępnianie za pomocą adresu URL/kodu QR i osadzanie za pomocą prostego kodu do umieszczenia na stronie.
- Aktualizacje są łatwe i są automatycznie stosowane do broszury — nie ma potrzeby ponownego wysyłania łącza
- Bezpłatne miejsce w chmurze i hosting internetowy, w tym wirtualny regał do wyświetlania wielu broszur
Utwórz interaktywny Fipbook online
5 przykładów broszur gwiezdnych produktów, które Cię zainspirują
1. Przykład cyfrowej broszury produktu FLOR
Przykładowa broszura produktowa zaczyna się od krótkiego, chwytliwego wprowadzenia do marki, jej historii i oferty. W całej broszurze inne polecane fragmenty przedstawiają różne aspekty marki, które ich zdaniem powinny zostać podkreślone. Produkty są prezentowane za pomocą dużych, żywych ilustracji, uzupełnionych mniejszymi wstawkami, które pokazują różne dostępne kolory.
2. DOM I AKCESORIA PENDLETONA
To jest przykład kolorowej broszury cyfrowej. Wyświetla produkty w różnych kategoriach. Każdej kategorii towarzyszy opis, a same produkty posiadają krótki opis zawierający numer artykułu oraz cenę. Ostatnia strona przykładowej broszury produktowej zawiera dane kontaktowe partnerów i spółek zależnych firmy — to ważne informacje, które należy uwzględnić.
3. Doniczki z Yorkshire
Kilka pierwszych stron tej przykładowej broszury produktowej przedstawia historię firmy i najmocniejsze cechy produktów. Podkreślają to zdjęcia produktów. Pozostała część broszury składa się głównie z żywych obrazów doniczek z minimalną ilością tekstu niezbędnego do podkreślenia cech produktu. Istnieje również klikalny spis treści, który pozwala widzom łatwo przeskakiwać do określonych stron.
4. Produkty do testowania narkotyków i alkoholu ALCOPRO
Jest to doskonały przykład cyfrowej broszury, która zawiera elementy interaktywne. Tam jest dużo tekstu, ale różne kolorowe pola tekstowe i czcionki ułatwiają przyswojenie. Duże obrazy z pomocnymi etykietami, wykorzystanie ikon i szczegółowe informacje o produkcie sprawiają, że ta próbka broszury produktowej wyróżnia się. W całym tekście znajdują się różne pomocne hiperłącza. Recenzje produktów są również zawarte, aby pokazać niezawodność marki.
5. Piękna
Przykładowa okładka broszury produktowej przedstawia wybór oferowanych produktów na atrakcyjnym tle. Pierwsza strona zawiera szczegółowe informacje o firmie i jej produktach, a kończy się mocnym wezwaniem do działania. Produkty pogrupowane są w kategorie – twarz, włosy i ciało. Pierwsza strona każdej sekcji zawiera po prostu nazwę sekcji i cytat, który rezonuje z sekcją; po tym następuje całostronicowy obraz przedstawiający twarz, włosy i ciało. Każda strona wyświetla jeden produkt wraz z opisem, zastosowaniem, zastosowaniem, częstotliwością, zalecanym typem skóry i kluczowymi składnikami. Jest też słowniczek składników, sekcja mówiąca o naturalnych olejkach i strona kontaktowa. Wszystko to na tle pięknych pastelowych stron.
Wniosek
Ty Móc zwiększyć współczynniki konwersji, jeśli poświęcisz temu trochę czasu i wysiłku. Więc wypróbuj FlipHTML5, użyj go do stworzenia wyjątkowej reklamy, która zbuduje Twoją markę, i nie zapomnij przeanalizować wzorców użytkowania swoich klientów (to również jest zawarte w FlipHTML5).